וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלייקרס חוששים שהפציעה של לברון ג'יימס החריפה, פטריק בברלי עקץ בדרבי

אחרי ההפסד לקליפרס, ג'יימס טען שנפצע בפתיחה ("ברגע אחד חזרתי לאחור"), הלייקרס מודאגים. וגם: הרגע ששינה את המשחק, ו"הפאקינג לב" של בברלי

עריכת וידאו: ניר חן

חשש בלייקרס: לברון ג'יימס טוען שהוא נפצע שוב במהלך ההפסד הלילה (בין רביעי לחמישי) בדרבי של לוס אנג'לס, ובארצות הברית טוענים ש"הוא עלול להיעדר זמן מה".

לברון ממילא היה בספק למשחק החגיגי של חג המולד, אחרי שנפצע במשחק נגד אינדיאנה בשבוע שעבר, שיחק על אף הכאבים מול מילווקי, והחמיץ את המשחק האחרון נגד דנבר. לקראת המשחק הלילה הוא אמר שהוא "מוכן ב-100 אחוז מבחינה פיזית" למשחק, אבל כבר בתחילתו - כך הסביר בסיום - נפצע שוב באותו איזור, כתוצאה מהיתקלות עם פטריק בברלי בניסיון לסחוט עבירת תוקף.

"הרגשתי בריא בתחילת המשחק, אבל בפוזשן ההגנתי השני או השלישי במשחק, קיבלתי ברך למפשעה מפטריק בברלי. זה לקח אותי ברגע אחד בחזרה למצב שהייתי בו לפני חמישה ימים", אמר לברון בסיום.

פטריק בברלי, לוס אנג'לס קליפרס, חוגג מול לברון ג'יימס, לוס אנג'לס קליפרס. GettyImages
זו הסיבה למשחק הפושר? לברון צופה בפטריק בברלי חוגג/GettyImages

ב-ESPN דיווחו שראשי הלייקרס כבר חוששים מהפציעה החוזרת של ג'יימס ומתכוננים לתרחיש שבו יחמיץ כמה משחקים בתקופה הקרובה. על פי כתב הרשת דייב מקמנמין, "יש אנשים בלייקרס שכבר מנסים לעודד את לברון לקחת את הפציעה הזו ברצינות, כי זה לא נראה טוב והדבר הכי גרוע הוא לגרום לו נזק לטווח הארוך".

כך או כך, לברון המשיך לשחק אחרי הפציעה, שותף ללא פחות מ-39 דקות, אבל נראה פחות טוב מהרגיל, סיים עם 9 מ-24 בלבד מהשדה וקבע שיא שלילי בקריירה עם עשר החטאות מחוץ לקשת (2 מ-12).

לסיום היתה לו היתקלות נוספת עם בברלי, הפעם בנסיבות אחרות: ביתרון 106:109 לקליפרס, הלייקרס יצאו להתקפה אחרונה ולברון קיבל את הכדור, כשבברלי הנמוך ממנו משמעותית שומר עליו. זה הסתיים בחסימה גדולה של רכז הקליפרס, שגם הובילה בסופו של דבר לאיבוד כדור אחרי שהשופטים ראו בהילוכים החוזרים שהכדור יצא לחוץ מהיד של לברון.

"המשחק לא באמת הוכרע שם, לא ברגע הזה. ברור שזה היה מהלך גדול של פט, ברור שרציתי לעשות את זה יותר טוב, אבל לא הפסדנו את המשחק שם", אמר ג'יימס.

עוד בוואלה!

הפתעות בחג המולד: בברלי ניצח את הדרבי של LA, גולדן סטייט וניו אורלינס הפתיעו

לכתבה המלאה
פטריק בברלי, לוס אנג'לס קליפרס, חוסם את לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
"זה לא מה שהכריע את המשחק". החסימה של בברלי/רויטרס

מלבד להגנה, בברלי סיים עם 8 נקודות ו-9 ריבאונדים, כמו הריבאונדר המצטיין בשורות הלייקרס, כשגובהו רק 1.85 מטר. "מה הופך אותך לריבאונדר כזה?", נשאל בברלי, וענה: "הפאקינג לב שלי". בברלי, כהרגלו, לא רק סיפק את המהלך ההגנתי, אלא אחריו גם פנה לאוהדי הליקרס וזרק לעברם כמה מילים, ורץ על כל הפרקט בהתרסה.

הגישה הלוחמנית הזאת של הקליפרס עודדה את מאמן הקבוצה דוק ריברס. "לא מצמצנו", אמר ריברס, "פשוט נשארנו שם, חיכינו לריצה שלנו. זה משהו שחייב להיות לך כשהדברים לא הולכים לך. אתה פשוט חייב להישאר במשחק, ואני חושב שעשינו את זה הלילה".

השאלה היא מי רצה את זה יותר. במחצית, כשהלייקרס הובילו ב-12 הפרש, ריברס נתן לשחקנים לדבר על מנת להבין מה לא עובד. "שאלתי אותם, מה אתם רואים?'. והם אמרו, 'הם משחקים חזק יותר'. אז אמרתי, 'אם זה נכון, אז אלו ההתאמות שאתם צריכים לעשות'". וזה עבד. בסיום גם אנתוני דייויס אמר על הקליפרס ש"הם רצו את זה יותר. עשינו המון טעויות לקראת הסוף, טעויות מנטליות בשני צדי המגרש. עשינו הרבה עבירות ברבע האחרון, שלחנו אותם לקו. נתנו להם את המשחק".

כוכב המשחק היה שוב קוואי לאונרד, שלא רק סיים עם 35 נקודות ו-12 ריבאונדים, אלא קלע 17 ב-20 הדקות האחרונות כדי להפוך את המשחק. מונטרזל הארל טוען שהכל בראש. "בחצי הראשון פחות או יותר שייטנו", הוא אומר, "יותר התלוננו מאשר שיחקנו. בחצי השני עלינו ואמרנו, 'תשכחו מהכל'. אנחנו רוצים לעלות על הפרקט ולתת הכל, להיות קבוצה שמשחקת חזק. ואם הם עדיין ינצחו אותנו ככה, נצטרך לחיות עם זה". ואז הגיע פטריק בברלי, וההשתקה. "יש לנו פשוט גלים של הגנה", אמר פול ג'ורג', "והשחקן הכי נמוך שלנו השיג את העצירה הכי גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully