וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: טאריק בלאק ייעדר 4 שבועות נוספים. בלאק: זה אולי יימשך 3 חודשים

25.12.2019 / 19:50

מה מצבו של הסנטר? הקבוצה הודיעה שהאמריקאי ייעדר חודש אחרי שעבר בדיקת MRI "שלא הראתה שיפור בברכו", השחקן הבהיר שזה "לפחות 6 עד 8 שבועות" אבל מחק את הפוסט, הקבוצה הוציאה הבהרה. גם עומרי כספי בחוץ לעוד כחודש. יהיה חיזוק? ספרופולוס: "אחרי אפס נחשוב"

צילום: דני מרון, עריכת וידאו: עמית שמחה

מה מצבו של טאריק בלאק? מכבי תל אביב הודיעה היום (רביעי) כי סנטר הקבוצה ייעדר כארבעה שבועות נוספים בגלל הפציעה בברכו. על פי הקבוצה, "בלאק עבר בדיקת MRI שלא גילתה שיפור במצב ברכו. הוא עדיין סובל מכאבים ובשבועות בהם ייעדר יעבור טיפולי פיזיותרפיה". האמריקאי שכבר החמיץ שלושה משחקי יורוליג רצופים, יפספס כמובן גם את משחק החוץ מחר נגד אנדולו אפס (חמישי, 19:30, ספורט 5). גם עומרי כספי ייעדר לפחות חודש נוסף.

עם זאת, בלאק היום העלה פוסט שבו טען שהפציעה חמורה יותר, וייתכן שייעדר עוד שלושה חודשים: "תודה למשפחת מכבי תל אביב על כל האהבה והתמיכה שאני מקבל במהלך תהליך השיקום. אני אסיר תודה, ומעריך את כל הברכות. משפחתי ואני בדרך ללוס אנג'לס כדי להמשיך את תהליך ההחלמה שלי כדי שאוכל להחלים לחלוטין ולהצטרף לקבוצה במטרה להגיע ליעד ולהמשיך לנצח. אנחנו לא בטוחים כמה זמן יימשך התהליך, נדע את זה בקרוב, אבל אנחנו כן יודעים שזה לפחות 6 עד 8 שבועות ואולי שלושה חודשים על פי הרופאים. נקווה שזה יהיה מהר יותר, אבל להחלמה יש את הקצב שלה, שכולנו צריכים לכבד או לשלם על ההשלכות". בהמשך בלאק מחק את הפוסט מחשבון האינסטגרם שלו.

בעקבות זאת, הקבוצה הודיעה: "כפי שהודענו בצהריים, טאריק בלאק ייעדר 4 שבועות נוספים בעקבות הכאבים בברכו ולאחר מכן ייבדק שוב ויעבור הערכה מחודשת. הוא ביקש לצאת לארה"ב להיפגש עם הרופא שלו ולעבור טיפולים והעניין נבדק ע"י אנשי הקבוצה".

סנטר מכבי תל אביב טאריק בלאק מודיע: אולי איעדר שלושה חודשים. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט שבלאק פרסם, ומחק/צילום מסך, אינסטגרם

בקבוצה, כצפוי, מאוכזבים ומודאגים וחושבים על חיזוק. "החדשות הן אותן חדשות, ידענו שנשחק בלי טאריק ועומרי, ננסה שכל השחקנים האחרים יחפו עליהם", אמר יאניס ספרופולוס לקראת משחק היורוליג. "אנחנו נחשוב מה לעשות, אבל כרגע אני חושב רק על המשחק, ואחריו נחשוב אם נביא שחקן או לא. אנחנו משחקים נגד קבוצה חזקה מאוד, עם ההתקפה הטובה ביותר פר פוזשן, הם טובים בעיקר בבית ויגיעו עם מוטיבציית יתר אחרי ההפסד לצסק"א. יש לנו עבודה קשה אבל נילחם ככל שאפשר".

אנג'לו קלויארו הוסיף: "נצטרך לבוא ולשחק הגנה טובה כדי שיהיה לנו סיכוי. אני לא מרגיש עייפות, לא שיחקתי במשחק האחרון. המצב הזה הוא לא המצב הכי טוב לקבוצה, נצטרך לעבוד חזק ולהישאר בתוכנית המשחק, ואני מקווה שהדברים ילכו לטובתנו".

הצהובים יצאו אחר הצהריים לאיסטנבול למשחק הצמרת המסקרן. מכבי מגיעה למשחק מהמקום הרביעי במפעל עם 11 ניצחונות מול 4 הפסדים בלבד, כשאנדולו מדורגת מקום אחד מעליה, עם 12 ניצחונות מול 3 הפסדים. כמו בשלושת משחקי היורוליג האחרונים לרשותו של יאניס ספרופולוס יעמדו רק עשרה שחקנים כשירים. אחרי משחק מתיש שכלל שתי הארכות נגד הפועל גלבוע/גליל, במכבי תל אביב מודאגים מהעייפות של רוב השחקנים.

ארון ג'קסון, שחתם במכבי כבר לפני תשעה ימים, עדיין שוהה לצד אשתו שכורעת ללדת, וצפוי להגיע לישראל בתחילת השבוע הבא.

עוד בוואלה!

ספרופולוס "לא יודע אם לצחוק או לבכות" אחרי הניצחון "המעייף"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב, אנג'לו קלויארו, מול שחקן אנאדולו אפס, שיין לארקין. דני מרון
אנדולו ניצחה ב-5 מ-6 המפגשים האחרונים עם מכבי תל אביב/דני מרון

אנדולו אפס מגיעה למשחק אחרי שבשבוע שעבר רשמה את הפסד היורוליג השלישי שלה העונה, נגד צסק"א מוסקבה בבית. הטורקים ומכבי נפגשו עד היום 16 פעמים ביורוליג והמאזן עומד על 8:8, כשאפס מנצחת בחמישה מששת המשחקים האחרונים.

הכוכב הגדול של אנדולו הוא הגארד שיין לארקין שעומד על ממוצע מרשים של 20.6 נקודות למשחק, כולל הצגה של 49 נקודות נגד באיירן מינכן לפני כמה שבועות. ואסילי מיצ'יץ', מכוכבי העונה שעברה, מוסיף 13.9 נקודות ו-6.1 אסיסטים ואחד מסיפורי הסינדרלה הוא סרטק סנלי הטורקי, שרושם 10.4 נקודות בממוצע.

"מכבי תל אביב קבוצה טובה מאוד, כמו שאפשר לראות בטבלה", אמר עתמאן. "היא קבוצה טובה מאוד עם הגנה נפלאה, התקפה יעילה והרבה גבוהים אתלטיים וארוכים ששומרים מצוין. מצד שני, הגארדים שלה מצטיינים באחד על אחד. כדי לנצח נהיה חייבים לקבל החלטות טובות ונכונות בהתקפה, ולהיות סבלניים כי ההגנה שלהם מקשה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully