וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה יותר מסתם יועץ: בארה"ב שופכים אור על תפקידו של דיוויד בלאט בניקס

יסייע בסקאוטינג באירופה, יעזור בפיתוח שחקנים ואולי אפילו יהיה חלק מבחירת המאמן הבא. בלאט יקבל סמכויות נרחבות יחסית: "סטיב מילס רוצה שיציל לו את המשרה"

מתוך יוטיוב

בווידאו: דיוויד בלאט באימון הניקס

הגדרת התפקיד הרשמית של דיוויד בלאט בניו יורק ניקס היא "יועץ מקצועי", אולם בפועל נראה שהוא עשוי להיות משמעותי מכפי שנדמה. על פי ה"ניו יורק פוסט", בלאט יקבל סמכויות נרחבות יחסית ויהיה חלק בלתי נפרד מהמערך הניהולי של הקבוצה.

"הגדרת התפקיד של בלאט די מעורפלת, אבל הניקס יעשו בו שימוש בכל מיני תחומים", ציין הכתב מארק ברמן. "הוא יהיה חלק ממערך הסקאוטינג של הניקס באירופה, ויהיה לו תפקיד גם בפיתוח השחקנים הקיימים בסגל. אולי, מי יודע, הוא יעזור לניקס לפתור את החידה ששמה פרנק ניליקינה. בכל מקרה, ניתוח יכולות של שחקנים ועצות למאמן מייק מילר יהיה חלק מהתפקיד של בלאט".

לעת עתה המאמן מייק מילר, שקיבל קידום אחרי פיטורי דייויד פיזדייל, מקבל קרדיט ואמור לאמן את הניקס עד סוף העונה. אולם בקיץ רבים סבורים שהניקס יחפשו מאמן בכיר, ובניו יורק טוענים שבלאט יהיה חלק מהתהליך.

"לא מופרך לחשוב שבלאט יהיה נוכח בראיונות עם מאמנים בקיץ, אם וכאשר מייק מילר לא ימשיך", ציינו.

דיוויד בלאט, מאמן כדורסל. יוסי ציפקיס
יכול לעזור על תקן צופה מהצד. בלאט/יוסי ציפקיס

בלאט עצמו צוטט בכתבה, ואמר ש"אני מרגיש ממש בר מזל, ושמח מאוד להיות פה".

גם הסקאוט טים שאה, ששימש בעבר כסקאוט בינלאומי של הניקס ושל ההורנטס, התייחס לבלאט בכתבה. "אני אוהב אותו. הוא עדיין טירון בכל מה שקשור לעניינים הניהוליים ב-NBA, אבל יש לו עין טובה לכישרונות והוא יודע איך לבנות קבוצה מנצחת מאפס. הוא אחד המאמנים הכי טובים באירופה בעשורים האחרונים, והוא מקבל המון כבוד בכל מקום, בכל מדינה. אולי הוא יכול לעזור לתקן בניקס כמה דברים".

נשיא הניקס סטיב מילס, חברו הטוב של בלאט מימי מכללת פרינסטון, עדיין "הולך על חבל דק" על פי הדיווחים האחרונים בניו יורק, ומעמדו עדיין בסכנה. בלאט, אם כן, הגיע גם כדי להיות חבל ההצלה שלו.

"ברור שמילס מנסה להציל את המשרה שלו, ולכן הוא מנסה להקיף את עצמו בכמה שיותר ידע על כדורסל. ובלאט יוסיף לו המון ידע, כי הוא לא עשה דבר בקריירה מלבד לנצח, ובכמויות", נכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully