וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגין עתמאן מזהיר מפני מכבי תל אביב: "יש לה גבוהים אתלטיים וגארדים יצירתיים"

אנדולו אפס ומאמנה מתכוננים לקרב הצמרת ביום חמישי באיסטנבול: "צריך להיזהר ממהלכי האחד על אחד שלהם". מיציץ' קורא לאוהדים למלא את האולם. מילאנו ובאיירן קרובות להחתים רכזים

צילום: דני מרון, עריכת וידאו: עמית שמחה

אנדולו אפס כבר עמוק בהכנות למשחק הצמרת נגד מכבי תל אביב ביום חמישי באיסטנבול. הטורקים מגיעים למשחק כשהם חולקים עם ריאל מדריד וברצלונה את המאזן הטוב ביורוליג (3:12), עם ניצחון אחד יותר ממכבי תל אביב המדורגת רביעית. היום (שלישי) התייחסו למשחק הקרב ובא מאמן הקבוצה ארגין עתמאן ואחד מכוכביה, הרכז ואסיליה מיציץ'.

"מכבי תל אביב קבוצה טובה מאוד, כמו שאפשר לראות בטבלה", אמר עתמאן. "היא קבוצה טובה מאוד עם הגנה נפלאה, התקפה יעילה והרבה גבוהים אתלטיים וארוכים ששומרים מצוין. מצד שני, הגארדים שלה מצטיינים באחד על אחד. כדי לנצח נהיה חייבים לקבל החלטות טובות ונכונות בהתקפה, ולהיות סבלניים כי ההגנה שלהם מקשה מאוד".

וסילי מיציץ' שחקן אנאדולו אפס. GettyImages
רוצה אווירה ביתית. מיציץ'/GettyImages

אנדולו, פיינליסטית היורוליג בעונה שעברה, מגיעה למשחק אחרי הפסד נדיר לצסק"א, שקטע עבורם רצף של 18 ניצחונות בכל המסגרות. בניגוד למכבי תל אביב ששוב תחסר את עומרי כספי, נייט וולטרס, ג'ון דיברתולומאו ואולי גם טאריק בלאק (וכן את ארון ג'קסון שעדיין לא הצטרף לאימונים), לרשות עתמאן יעמוד סגל כמעט מלא למעט בריאנט דאנסטון הפצוע, שהחמיץ את שמונת המשחקים האחרונים.

המאזן הביתי של אפס במשחקים נגד מכבי תל אביב לא מרשים במיוחד, ולמעשה עומד על חלוקת ניצחונות שווה (4:4) בשנות האלפיים. אולי בגלל זה הרכז ואסיליה מיציץ', אחד מכוכבי הקבוצה, קרא לאוהדים למלא את אולם סינאם ארדם ולהעניק אווירה ביתית.

"אני מקווה שהאולם יהיה מלא לגמרי וששוב נקבל תמיכה גדולה כמו שאנחנו מקבלים בתקופה האחרונה", אמר, והוסיף לגבי מכבי תל אביב: "ליריבה שלנו יש כימיה טובה והיא משחקת כדורסל קשוח וטוב. הולך להיות משחק טוב".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב: ספרופולוס "לא יודע אם לצחוק או לבכות" אחרי הניצחון "המעייף"

לכתבה המלאה

עוד ביורוליג

* קבוצות היורוליג ממשיכות להתחזק תוך כדי העונה. מילאנו, שהגישה הצעה לארון ג'קסון וסורבה, על סף חתימה עם הגארד האמריקאי קייפר סייקס, שהצטיין בעונה שעברה באבלינו האיטלקית. סייקס צפוי לעזוב את גוואנגז'ו הסינית בימים הקרובים ולהצטרף מיידית לקבוצה של אטורה מסינה, שככל הנראה תשחרר את שלווין מאק.

* באיירן מינכן קרובה להחתים את הרכז הסלובני ז'אן שישקו, שמצטיין העונה במדי פרימורסקה המקומית. על פי דיווחים בגרמניה, שישקו בן ה-22 היה גם על הכוונת של מכבי תל אביב ומילאנו, אם כי היה בעדיפות נמוכה.

* גם פנרבחצ'ה מנסה להתחזק, ועל פי "ספורטאנדו" הציעה לאקס ג'יימס נאנלי לחזור עם חוזה של 300 אלף דולר עד סוף העונה. נכון לעכשיו, קבוצתו הנוכחית שנגחאי שארקס מסרבת לשחררו אלא אם יסכים לוותר על מרבית שכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully