וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ספרופולוס "לא יודע אם לצחוק או לבכות" אחרי הניצחון "המעייף"

24.12.2019 / 7:42

מאמן מכבי תל אביב הודה שהוא חש רגשות מעורבים בעקבות הניצחון בשתי הארכות על גלבוע גליל, ומסביר מדוע לא סיפסל את השחקנים הבכירים. דורסי והאנטר יחזרו בחמישי, בלאק עדיין בספק

צילום: דני מרון, עריכת וידאו: עמית שמחה

מכבי תל אביב שמרה אמש (שני) על מאזן מושלם בליגת העל בתום 11 משחקים כשגברה 110:112 על גלבוע/גליל בתום שתי הארכות בגן נר. הקבוצה של יאניס ספרופולוס הצליחה להיחלץ מהפסד בתום הזמן החוקי בזכות סל גדול של סקוטי ווילבקין, ובהארכה הראשונה ראתה את ג'ארמר גאלי כופה הארכה שנייה.

הצהובים הגיעו למשחק עם סגל חסר אפילו יותר מהרגיל, כשחוץ מהשחקנים שנעדרים כבר תקופה ארוכה נוספו לרשימה בבוקר המשחק גם טיילר דורסי ואות'לו האנטר החולים. עם שישה שחקנים בכירים בריאים ודורי סהר שקיבל דקות משחק, הצליחה מכבי לשמור על מאזנה המושלם. סקוטי ווילבקין הצטיין עם 35 נקודות ו-9 אסיסטים, כשג'ייק כהן מוסיף משחק שיא עבורו בישראל שכלל 33 נקודות ו-14 ריבאונדים.

"חלק מהשחקנים שיחקו יותר מ-45 דקות. ניצחנו עם הלב, השחקנים נלחמו וזה לא היה קל", סיכם יאניס ספרופולוס את המשחק. "שיחקנו הרבה משחקים עד עכשיו, הקבוצה ממול מתאמנת עם סגל מלא כל השבוע ומתכוננת רק למשחק הזה. לא קל לשחק שתי הארכות, אבל בסוף הפרטים הקטנים ניצחו את המשחק. יכולנו להפסיד, אבל הלב הגדול של השחקנים לא איפשר להם לוותר. בסוף ההארכה השנייה עשינו שני מהלכים גדולים שניצחו את המשחק".

ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב עם דני אבדיה. לילך וייס רוזנברג
עד טיפת האנרגיה האחרונה. ג'ייק כהן ודני אבדיה, אמש/לילך וייס רוזנברג

כשנשאל המאמן היווני האם לא היה עדיף להפסיד מאשר להגיע עם עוד עייפות לקראת המשחק נגד אנדולו אפס ביום חמישי הוא אמר: "אני לא יודע אם לצחוק או לבכות אחרי המשחק הזה. אנחנו רוצים לנצח אבל לשחק משחק כזה עם סגל כל כך קצר, העייפות היא גדולה לכל ששת השחקנים, אז אני מקווה ששאר השחקנים יהיו מוכנים להילחם ביום חמישי. יש סיכוי שנפסיד משחקים אם לא נשחק טוב, אבל שיחקנו היום טוב חוץ מרגעים מסוימים".

דורסי והאנטר יעמדו לרשותו של ספרופולוס במשחק היורוליג הקרוב, כמו גם סנדי כהן ואנג'לו קלויארו שלא רשומים למשחקי הליגה. מי שבטוח לא יהיו חלק מהסגל במשחק באיסטנבול הם עומרי כספי, נייט וולטרס וג'ון דיברתולומאו, כשלגבי טאריק בלאק יידעו בקבוצה ביומיים הקרובים האם יוכל לשוב לשחק. בקבוצה ממתינים לארון ג'קסון, ששוהה לצד אשתו שעדיין לא ילדה. אם הלידה לא תתרחש במהלך היום, ג'קסון לא יוכל לשחק נגד אנדולו אפס בחמישי.

הבוקר יצאו הצהובים לבית החולים שניידר בפתח תקוה ויערכו את הביקור השנתי שלהם לרגל חג החנוכה במחלקות הילדים השונות.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד בוואלה!

ג'ייק כהן: "אנחנו עם סגל קצר אבל השחקנים נותנים הכל"

לכתבה המלאה

חג שמח מאנשי מכבי תל אביב

אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully