וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייק כהן: "אנחנו עם סגל קצר אבל השחקנים נותנים הכל"

24.12.2019 / 0:16

הסנטר הישראלי שהצטיין בשורות האלופה ב-110:112 על גלבוע לאחר שתי הארכות חגג בסיום: "לא זוכר משחק כזה". יאניס ספרופולוס: "הם הקשו עלינו מאוד"

צילום: דני מרון, עריכת וידאו: עמית שמחה

בווידאו: תגובות לניצחונה של מכבי תל אביב על פנאתינייקוס

מכבי תל אביב אמנם יצאה בסופו של דבר עם ניצחון 110:112 מגן נר הערב (שני) ונותרה מושלמת בליגה, אך הצוות המקצועי של הצהובים בראשות יאניס ספרופולוס בהחלט קיבל לא מעט סיבות לדאגה, בראש ובראשונה בעקבות דקות המשחק הרבות ששיחקו שחקנים מרכזיים כמו סקוטי ווילבקין (46 דקות), ג'ייק כהן (48), יובל זוסמן וקווינסי אייסי (43 דקות כ"א) שיגיעו שחוקים ועייפים לקראת המשחק ביום חמישי מול אנאדולו אפס בליגה האירופית.

המצטיין בשורות המנצחת ג'ייק כהן, שרשם שיא קריירה כשקלע 33 נקודות אמר בסיום: "אני לא חושב שאני זוכר משחק כזה, אני מאוד עייף. אני רוצה לדבר על החבר'ה ששיחקו הערב. אנחנו עם סגל קצר כבר כמה שבועות אבל החבר'ה האלה מגיעים ונותנים הכל, אין לי כבר מה להגיד על החבר'ה האלה שלא מוותרים ותמיד מאמינים שאפשר לנצח בכל מצב. הצוות הרפואי יכין אותנו למשחק בטורקיה ונגיע מוכנים".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
"יהיה קשה מאוד בטורקיה". יאניס ספרופולוס/דני מרון

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס: "התמודדנו עם מצב גופני מאוד קשה ובוודאי שרצינו לסיים את המשחק מוקדם יותר אבל גלבוע שיחקו נהדר והיו פשוט מצויינים והקשו עלינו. היינו עם שישה שחקנים והיה קשה מאוד. יהיה קשה מאוד בטורקיה".

בצד השני תפסו את הראש, כשגם בגלבוע יודעים שהם פספסו הזדמנות גדולה לתפוס את האלופה לא מוכנה ולהנחיל לה הפסד ליגה ראשון. "היום חסרו לנו הדברים הקטנים, המהלכים הגדולים", אמר ליאור ליובין המאוכזב בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully