וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 25.12: פ.ס.ז' מכינה תכנית "אנטי-מדריד", קוליבאלי לארסנל?

האלופה הצרפתית תציע לאמבפה "חוזה ענק" כדי לגרום לו להישאר, התותחנים פנו לנאפולי, ראביו יישאר בסופו של דבר ביובנטוס?

רויטרס

שמועות

* על פה "לה פריסיאן", פריס סן ז'רמן תגיש בימים הקרובים "הצעת ענק" לקיליאן אמבפה, שחוזהו הנוכחי עתיד להסתיים ב-2022. על פי הדיווח, קבוצת הפאר הצרפתית נחושה שלא לתת לריאל מדריד לפתות את ילד הפלא, ועל כן תציע לו שדרוג משמעותי בשכרו, כך שירוויח את המשכורת הגבוהה בקבוצה, לצד ניימאר.

* ארסנל סימנה את בלם נאפולי קאלידו קוליבאלי, ועל פי דיווחים באנגליה כבר פנתה לסגנית האלופה האיטלקית לגביו.

* לפי "טלפוט", יובנטוס לא תאפשר לאדריאן ראביו לעזוב בינואר.

* על פי "אס", ריאל מדריד מתכננת להחזיר לשורותיה את מרטין אודגור, המושאל לריאל סוסיאדד ומציג העונה יכולת טובה. הנורבגי בן ה-21, שכבש העונה ארבעה שערי ליגה, חתום לעונה נוספת בסוסיאדד אולם בין שתי הקבוצות שוררים יחסים טובים ובספרד משוכנעים שהן יגיעו לסיכום.

* דיווחים סותרים על עתידו של ארתורו וידאל בברצלונה: בזמן שבקטאלוניה משוכנעים שבארסה החליטה להשאיר את הקשר הצ'יליאני, באיטליה מתעקשים שלאינטר יש עדיין סיכוי טוב לצרפו בינואר. על פי "גאזטה דלו ספורט", אינטר הגישה לברצלונה הצעה בסך 12 מיליון יורו על וידאל, ומשוכנעת שזו נקודת ההתחלה למשא ומתן מוצלח בין המועדונים.

* בורוסיה דורטמונד תעשה הכל כדי לא לאבד את ג'יידון סאנצ'ו בינואר. באנגליה גוברים הדיווחים על כך ששחקן הכנף קרוב לצ'לסי ושהוא יעלה לה 120 מיליון ליש"ט, אבל הגרמנים נחושים להשאיר אותו לפחות עד הקיץ. בכל מקרה, בדורטמונד כבר סימנו לאנגלי מחליף: מילוט ראשיצה מוורדר ברמן, שצפוי לעלות כ-45 מיליון יורו.

* אחרי שכבר הוזכר כמועמד לכמה קבוצות, כולל ברצלונה, בגרמניה טוענים שיוליאן וייגל נמצא על הכוונת של אינטר. הקשר-בלם בן ה-24 עתיד לסיים את חוזהו בבורוסיה דורטמונד בקיץ 2021 והצהובים-שחורים צריכים למכור אותו בינואר או בקיץ אם ברצונם להרוויח סכום מכובד.

שחקן נבחרת סלובקיה, סטניסלב לובוטקה. רויטרס
נאפולי מעוניינת. לובוטקה/רויטרס

* נאפולי שמתכננת לחדש את פניה, מעוניינת בקשר סלטה ויגו ונבחרת סלובקיה, סטניסלב לובוטקה. השחקן בן ה-25 אמור לעלות לפחות 25 מיליון יורו. הפרטנופי גם שוקלים לפנות למילאן בנוגע למגן השמאלי ריקרדו רודריגס.

* באנגליה ואיטליה נמשכים הדיווחים: דניאלה רוגאני שממעט לשחק ביובנטוס ושותף העונה במשחק ליגה אחד בלבד ושניים נוספים בליגת האלופות, עשוי לעבור ללסטר סיטי. הבלם הוזכר כמועמד גם לארסנל בימים האחרונים.

* באנגליה מספרים ששמו של מאוריסיו פוצ'טינו שוב עלה כמועמד למנצ'סטר יונייטד, אם כי מהלך כזה - אם יקרה - אמור לצאת לפועל בקיץ. בצל הדיבורים על עזיבה של פפ גווארדיולה את מנצ'סטר סיטי, גם התכולים שוקלים את מועמדותו של פוצ'.

* עוד בענייני מאמנים: לפי התקשורת בספרד, אבלרדו הוא המועמד המוביל לעמוד על הקווים של אספניול במקום פאבלון מאצ'ין שפוטר. הוא מועדף כרגע על פני חורחה סמפאולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully