וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ידענו מה הסיפור של אברם גרנט, היינו משנים את המערכים שלו על דעת עצמנו"

רוב גרין, שוערה של ווסטהאם בעונה בה נשרה מהפרמיירליג, גילה שרצה לעזוב את הפטישים בגלל ההתנהלות של המאמן הישראלי: "היינו יוצאים לאימון ורואים אותו ישן על הספה במשרד, הוא הראה לנו קלטת לא קשורה של ג'ורדן, והתעקש שאשחק חמישה ימים אחרי שעברתי ניתוח"

קובי אליהו

בווידאו: מצעד הפאדיחות של הליגיונרים הישראלים לאורך השנים

ארבעה ימים אחרי שהוזכר בתקשורת האנגלית כמאמן עם מדדי ההצלחה הגרועים ביותר בפרמיירליג בסיכום העשור, אברהם גרנט שוב עלה לכותרות בממלכה היום (שלישי) כששוערו לשעבר רוב גרין סיפק כמה ציטוטים מביכים מבחינתו בראיון ל-"אתלטיק". גרין בן ה-39, ששיחק תחת גרנט בעונת הירידה של ווסטהאם ב-2010/2011 סיפר: "אני זוכר שהיינו יוצאים לאימון ורואים אותו ישן על הספה במשרד שלו. לא ממש ידענו מה הסיפור שלו. היתה לו איזו קלטת של מייקל ג'ורדן שהוא הראה לשחקנים שלו בכל קבוצה שהוא הגיע אליה, כשישבנו וצפינו בה נותרנו מבולבלים. ג'ורדן היה שחקן כדורסל טוב מאוד, אבל איך לצפות בו יעזור לנו לשחק טוב יותר? איך זה קשור למשהו?"

אברהם גרנט מנג'ר ווסטהאם. Clive Rose, GettyImages
גרין: " ג'ורדן היה שחקן כדורסל טוב מאוד, אבל איך לצפות בו יעזור לנו לשחק טוב יותר?". אברהם גרנט ב-2011/GettyImages, Clive Rose

בהמשך אמר גרין: "פעם אחת עברתי ניתוח במפשעה ביום שני, היו לי תפרים ולקראת סוף השבוע לא יכולתי עדיין להרים את ידי מעל ראשי מרוב כאבים. אבל גרנט עדיין רצה שאשחק בשבת, אז קבעו לי מבחן כשירות ביום שישי, שהיה לגמרי חסר טעם. הלכתי אליו ואמרתי לו שאני לא כשיר, והוא הסתובב אליי ואמר 'זה' ואז הוא הצביע על הראש - 'יותר חזק מזה' - ואז הוא הצביע על הגוף. פשוט סירבתי כי זה היה מטופש. כמה ימים קודם לכן עוד הייתי מורדם ועוד לא הורידו לי את התפרים!"

לאחר מכן גרין הגדיל ואמר: "זה היה מצב בו השחקנים ניהלו את העניינים. היינו משנים מעריך במנהרת השחקנים לפני המשחק, דברים כאלה. שמחתי כשחזרנו לפרמיירליג אחרי עונה אחת בלבד, אבל הזיכרונות ממה שקרה בתקופה תחת גרנט היו אחת הסיבות שבגללן רציתי לעזוב".

עוד בוואלה

אריאל הרוש שובר שתיקה: "צעקתי 'אבא שבשמיים אני אוהב אותך', והכל התהפך"

לכתבה המלאה
רוב גרין במדי ווסטהאם. GettyImages
"זה היה מצב בו השחקנים ניהלו את העניינים". רוב גרין/GettyImages

האזינו לראיון עם מנור סולומון בפודקאסט "הפודיום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully