וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון: "לצאת משחטאר זה מאוד קשה, הסכום שפורסם לא יעזור"

מנור סולומון התארח בפודקאסט הפודיום ודיבר על הדיווחים לפיהם האיטלקים הציעו 12 מיליון יורו, על השדרוג הכללי בקבוצה, בארנק, באימונים ובמשחקים ("הכדורגל בארץ מאוד תקוע"), על שערי הצ'מפיונס שכבש, והמסר לצעירים: תעשו את מה ששון וייסמן עשה, וכמה שיותר מהר

צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: אסף דרורי

בווידאו: הגרלת סיבוב ט' בגביע המדינה

שחקן שחטאר דונייצק מנור סולומון התארח בפודקאסט הפודיום של אורן יוסיפוביץ ודיבר על ההתאקלמות באוקראינה, שני השערים בליגת האלופות, ההדחה, השדרוג בכדורגל ובחיים עצמם, למה לגיונרים ישראלים מצליחים בחו"ל יותר מאשר בארץ, נבחרת ישראל, מסר לצעירים ועוד.

להאזנה לפרק המלא

להאזנה גם כאן
ספוטיפיי

ציטוטים נבחרים:

על ההבדל באימונים בין אירופה לישראל:

"אם רוצים להתאמן בשחטאר כמו שמתאמנים בארץ אז אפשר. אפשר לסיים את האימון וללכת ולא לעשות כלום. אבל יש פה את כל התנאים לעשות את כל מה שאתה רוצה, אם זה לסיים אימון ולעבוד על משהו מסוים עם איש צוות שבמיוחד איתך - אתה אומר לו על מה אתה רוצה לעבוד והוא בונה לך את התרגילים. יש צוות שלם שנמצא רק בחדר כושר, הפיזיותרפיסטים ומאמן הכושר מדריכים אותך, ככה שאתה לא עובד לבד ומשתולל. חוץ מחדר הכושר בדרך כלל אני וטטה נשארים לעבוד על סיומות עם עוזרי המאמן. כששיחקתי במכבי פתח תקוה אחד הדברים שהכי רציתי שיהיה לי זה מגרש פנוי שיהיה כיף להתאמן בו. בתחילת העונה היה אחלה מגרש, אחרי כמה אימונים הוא נהיה על הפנים, משזרעים ואז שבועיים-שלושה אחרי הוא עוד פעם על הפנים וקשה להתאמן. זה הכי מבאס בעולם. בשחטאר אין את זה. אתה מגיע לאימון ויש 20 אנשים שעובדים על המגרש, והמגרש פלטה. כיף להתאמן".

על שער הצ'מפיונס הראשון שלו, מול אטאלנטה:

"בדקה ה-95 דודו עשה פעולה גדולה, ופתאום ראיתי את עצמי מול השער. אני זוכר את הקטע הזה -שהכדור ברגליים שלי, אחרי שעברתי את השחקן, ואז אני רואה את השער ריק. אתה רץ ולא מאמין שזה באמת קורה. אני מסתכל למעלה ורואה את ההורים שלי בטירוף עם דגל ישראל. אחרי 10 שניות המשחק נגמר. ההרגשה הכי כייפית בעולם… זה חלום של כל שחקן כדורגל, לא משנה אם נולדת בישראל או בספרד או גרמניה. לכל ילד יש את החלום הזה - לכבוש בליגת האלופות - בטח בסן סירו בדקה ה-95. כשזה קורה ואתה באופוריה, הדבר הבא שאתה רוצה זה שזה יקרה שוב".

על ההתעניינות מרומא, שלפי הפרסומים הציעה 12 מיליון יורו:

"רומא רצתה אותי עוד לפני שכבשתי את הגול אבל לצאת משחטאר זה מאוד קשה. זה מועדון עם המון כסף, שכסף [כזה] לא מעניין אותו. הסכום שפורסם שהם הציעו - גם לא יעזור".

עוד בוואלה!

ליאור רפאלוב הציל את אנטוורפן עם פנדל בתוספת הזמן

לכתבה המלאה
מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק מול רובין גוסנס שחקן אטאלנטה. AP
"לא משנה אם נולדת בישראל או בספרד או גרמניה. לכל ילד יש את החלום הזה - לכבוש בליגת האלופות - בטח בסן סירו בדקה ה-95". מנור סולומון/AP

על ההתנהלות עם כסף:

"בארץ הרווחתי משכורת חייל ועכשיו אני מרוויח מאוד גבוהים שלא חשבתי שארוויח בגילי. זה משהו שאתה חייב לדעת להתנהל איתו. אני לא מתפזר. ברור שעם סכומים כאלה יש דברים שאתה קונה שלא היית קונה במקומות אחרים, זה סטנדנרט אחר, אבל אני ממש לא מתפרע. במשכורת שלי אני בקושי נוגע. אני יודע מה לעשות עם הכסף".

טיפ לשחקן הישראלי הצעיר:

"תמיד אומרים שהשחקנים הישראלים עצלנים אבל זה כבר לא נכון. לא יודע מה היה פעם, אבל בדור שלי זה לא ככה. כולם מתאמנים קשה, כולם בחדר כושר, כולם עם אקסטרות. העצה שלי - לנסות כמה שיותר מהר לצאת. אני רוצה לקחת את שון וייסמן כדוגמה. הוא יכול היה להרוויח במכבי חיפה כסף יותר גדול, במועדון גדול יותר, ויכול היה להישאר שם עם המשפחה והקהל והחליט לצאת וכולם רואים כמה זה השתלם לו… הליגה האוסטרית יותר טובה מהליגה שלנו, זה בטוח, ואם למשל רואים שם שחקן שמבקיע 10 ומבשל 10 - ולא בטוח שהוא טוב יותר משחקן שמשחק בישראל - אבל ברור שיקחו אותו. הכדורגל בארץ מאוד תקוע. אין הרבה מצבים. המאמנים מפחדים שיפטרו אותם ובצדק, מאמן ששנים-שלושה משחקים עושה תוצאות לא טובות הולך הביתה. הוא יודע שאם ישחק פתוח ויחטוף, הוא יילך הביתה, אז הם סוגרים והמשחק איטי ולא כיפי".

על הקושי בלצאת לחו"ל:

"שחקן צעיר מוכשר בישראל שמשחק בהרכב - בעל בית לא ידרוש עליו 300 אלף יורו. נגיד אילון אלמוג, שצריך לצאת מפה ואני מאוד מחזיק ממנו - מכבי תל אביב לא תשחרר ב-500 אלף יורו. תן לי קבוצה שתשלם עליו 2-3 מיליון עכשיו. בעלי בית דורשים סכומים מאוד גבוהים. אם אבי לוזון היה דורש עליי למשל 3 מיליון יורו הייתי בוחר איפה לשחק. אבל בגלל שזה 5-6 זה משהו אחר. בגיל 21 צעירים כמו אילון סוף סוף מקבלים צ'אנס? זה הזוי. למה לא לתת להם בגיל 18-19?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully