וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג ב-BBC: "אולי נגיש הצעה לשחקן ערבי, יש לי אפס סובלנות לגזענות"

כתבה באתר הבריטי עסקה בשינוי שביצע הבעלים של בית"ר ירושלים, שסיפק הצהרות, טען שפנה לכדורגלן ערבי כבר בקיץ והתגאה: "כשהקהל קרא בשמו של עלי מוחמד - הרגע הכי גדול מבחינתי"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: התגובות אחרי ניצחונה של בית"ר ירושלים בבאר שבע

בזמן שבית"ר ירושלים נערכת למשחק גביע המדינה ביום ראשון מול הפועל ראשון לציון, ב-BBC האנגלי התפרסמה כתבה על משה חוגג שעל פי הכותרת "שינה את המועדון הכי גזעני בישראל". הבעלים של בית"ר ירושלים הסביר שם: "יש לי אפס סובלנות לגזענות והתגובה שלי לקריאות כאלה היא לא פרופורציונלית. תצעק קריאה גזענית אחת ואני אגיש נגדך תביעה בסך מיליון דולר. אני לא מנסה להרוס לאף אחד את החיים ולא להיות אבא או אמא שלם. אני לא אחנך אותם, זו לא העבודה שלי. אבל אם אתה מביא את זה לאצטדיון ומתנהג כך זה משפיע בצורה רעה על כל הקהל ועל המדינה שלנו, ואני לא יכול לאפשר לזה לקרות".

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג. קובי אליהו
"תצעק קריאה גזענית אחת ואני אגיש נגדך תביעה בסך מיליון דולר". משה חוגג/קובי אליהו

חוגג התייחס גם לתשואות שקיבל עלי מוחמד כאשר כבש לראשונה ואמר: "זה היה הרגע הכי גדול מבחינתי, כאשר הקהל קרא בשמו. זה רגע גדול עבור בית"ר ירושלים ששחקן בשם מוחמד כבש שער עם השם הזה על החולצה וכל הקהל שאג את שמו. זה ניצחון גדול".

על האפשרות ששחקן ערבי יגיע לבית"ר, אמר חוגג: "הדת של השחקן לא מעניינת אותי וגם לא צבע עורו. אותי מעניין רק אם הוא יכול לעזור לקבוצה, אם הוא כדורגלן טוב. אם זה יקרה או לא, יש הרבה כדורגלנים טובים מהמגזר הערבי בישראל ואולי נגיש הצעה לאחד מהם. פניתי לשחק כזה בקיץ והוא העדיף להישאר באירופה, שם הוא מרוויח יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully