וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי לשחקני בית"ר ירושלים: "בגביע כל משחק הוא כמו גמר"

20.12.2019 / 8:50

המאמן מנסה לשמור את שחקניו דרוכים לקראת הגביע והתייחס באסיפה לניצחון בבאר שבע: "חייבים לדעת להרוג משחקים, בפעם הבאה זה לא יספיק וכולנו נאכל את הלב על זה". הכיוון לינואר: צירוף שחקן זר

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: התגובות אחרי ניצחונה של בית"ר ירושלים בבאר שבע

מאמן בית"ר ירושלים, רוני לוי, ערך אתמול (חמישי) אסיפת וידאו לשחקניו בעקבות המשחק בבאר שבע ולקראת משחק הגביע נגד הפועל ראשון לציון ביום ראשון. לוי פרגן לשחקניו על העמידה, הלחץ והגישה, אבל גם העיר על כמות ההחמצות הגדולה: "חייבים לדעת להרוג משחקים כאלה. היום זה הספיק, בפעם הבאה זה לא יספיק וכולנו נאכל את הלב על זה. עוד קצת ריכוז בפעולה האחרונה, קבלת החלטות נכונות ואנחנו יכולים להרוג משחקים הרבה יותר מוקדם".

לקראת משחק הגביע אמר לוי: "בגביע כל משחק הוא כמו גמר, אין דרך חזרה ממנו, הפסדת ואתה מחוץ למפעל. וגם אין קבוצות קלות, הפערים לא גדולים ומי שלא בא מוכן משלם על זה". עדיין לא ברור אילו שינויים המאמן יערוך בהרכב, אבל הוא צפוי לעשות רוטציות בין המשחק שכן ביום רביעי מצפה גם משחק ליגה נגד הפועל רעננה. אופיר קריאף, מקס גרצ'קין ואנתוני וארן אמורים להשתלב ולקבל דקות.

אופיר קריאף (מימין) עם שלום אדרי שחקני בית"ר ירושלים. לילך וייס רוזנברג
צפוי לקבל יותר דקות בגביע. אופיר קריאף עם שלום אדרי/לילך וייס רוזנברג

בנוגע לגזרת הרכש, בבית"ר הבהירו גם אתמול כי בשלב זה המטרה היא לא לצרף יותר משחקן אחד בינואר, אם בכלל, בהתאם לחזרתו של עידן ורד. בנוגע לשמועות שרצות על אלירן עטר וחנן ממן, במועדון בשלב זה מתרכזים בניסיון למצוא שחקן זר איכותי, ייתכן גם שחקן צעיר כהשקעה לשנים הבאות, ורק אם זה לא ייצא לפועל ישקלו אופציות מהשוק הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully