וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אום אל פאחם - מכבי תל אביב: יונתן כהן חוזר, ייני יקבל דקות?

20.12.2019 / 8:46

אחרי ההסברים במסיבת העיתונאים, איביץ' עשוי לתת צ'אנס מחודש לשחקן הכנף במשחק הגביע (ש', 19:50, ספ' 5). הקפטן יהיה בסגל, יאניוטיס צפוי לפתוח בין הקורות. מסיקה מאמין שאפשר להפתיע: "במה מצוינת להוכיח"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות אחרי התיקו של מכבי תל אביב מול סקציה נס ציונה

כשהיא מאוכזבת משתי תוצאות התיקו שלה בליגה בשבועיים האחרונים, תצא מחר (שבת, 19:50, ספורט 5) מכבי תל אביב למפגש עם הפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה. ולאדן איביץ' החזיר לסגל את יונתן כהן ואולי אף ישלב אותו בהרכב. מאמן מכבי תל אביב הדגיש אתמול במסיבת העיתונאים שאין לו דבר אישי נגד כהן, שהשחקן יודע מה הסיבה לכך שלא נכלל בסגל ושבשבוע החולף הוא כבר התאמן היטב, כך שהוא יחזור ל-18.

איביץ' עשוי לתת דקות ראשונות מאז הקיץ לאנדראס יאניוטיס שאיבד את מקומו בשער לדניאל טננבאום. גם הקפטן שרן ייני מועמד להיכנס לסגל אחרי חודשים ארוכים של פציעה. מי שייעדרו מחר הם דן גלזר ואיתי שכטר המוצהבים. כ-1,000 אוהדים של מכבי תל אביב שהצליחו לרכוש כרטיסים, ילוו את הקבוצה למשחק בעפולה.

הרכב משוער: אנדראס יאניוטיס, מאור קנדיל, איתן טיבי, ז'איר אמאדור, אנריק סבוריט, רוסלן ברסקי, אייל גולסה, דור מיכה, עומר אצילי, יונתן כהן, ארון שוינפלד.

שחקן מכבי תל אביב שרן ייני. ברני ארדוב
מוכן לדקות ראשונות העונה. שרן ייני/ברני ארדוב

מנגד, אצל הקבוצה מהלאומית קיימת התרגשות גדולה מאוד לקראת המשחק. "יש אצלנו שחקנים שמעולם לא שיחקו בליגת העל ולבטח לא פגשו את מכבי תל אביב", אמר הבוקר ריף מסיקה שחווה עונה טובה עד כה עם חמישה שערי ליגה במדי הפועל אום אל פאחם. "אם לא היינו מאמינים שאפשר להפתיע, היינו מוותרים מראש על המשחק. באופן אישי השאיפה שלי היא לחזור לליגת העל והמשחק הזה יכול להיות במה מצוינת להוכיח". המאמן ניר ברקוביץ' צפוי לעבור למערך של שלושה בלמים. כל הכרטיסים למשחק נמכרו.

הרכב משוער: תומר ליטבינוב, סהר דבח, נדב מוניס, טאדאס קיאנסקאס, שרון לוי, סהר דבח, בן צעירי
אבו שאקר, ניב סרדל, ריף מסיקה, דובב גבאי, אליאור משעלי.

ריף מסיקה שחקן הפועל אום אל פאחם. ברני ארדוב
שואף לחזור לליגת העל. ריף מסיקה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully