וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-40 אוהדי הפועל תל אביב מחו באימון, קלינגר: "אתן הכול עבור המועדון"

20.12.2019 / 12:50

האוהדים גידפו את השחקנים, הצוות וההנהלה, המאמן פנה אליהם בסיום האימון. האדומים לא מצליחים להיפטר מהזרים, מייקל אולהה סוף סוף הגיע

מנהלת הליגות

בווידאו: שחקני ליגת העל למען הקרן לחקר הסרטן

הפועל תל אביב מתכננת את השינויים בינואר ובונה על כך שתוכל להיפטר משלושה זרים לפחות, אבל בכל הנוגע לדמבה קמארה וסטפן ספירובסקי, המסר של השניים הוא כי עד שלא ימצאו קבוצה לא יסכימו לעזוב. השניים לא יכולים לחזור ולשחק באירופה ולכן האופציה היחידה שלהם היא ליגות שמתחילות בחורף, אלא שבשלב זה אין הצעות קונקרטיות. האדומים חשבו להיפטר מהשניים תמורת פיצוי של חודש או חודשיים שכר, אך בשלב זה המרחק גדול. ספירובסקי מרוויח 14 אלף יורו בחודש ואילו קמארה מרוויח 12 אלף ובהפועל בונים על כך שיחסכו את שכרם.

בינתיים, כ-40 אוהדים הגיעו היום (שישי) למתחם חודורוב ומחו על מצב הקבוצה. האוהדים גידפו את השחקנים, ההנהלה והצוות המקצועי. המאמן ניר קלינגר ניהל בסיום האימון שיחה עם האוהדים ואף אמר להם: "אני אתן את כל מה שיש לי בשביל הפועל תל אביב, אני ומשה סיני עובדים סביב השעון כדי שיהיה כאן טוב".

שחקן הפועל תל אביב דמבה קמארה. ניב אהרונסון
לא הולך כל כך מהר. דמבה קמארה/ניב אהרונסון

בגזרת הנכנסים, מייקל אולהה נחת סוף כל סוף בישראל, אחרי שחתם כבר בתחילת הקיץ ולא הגיע בעקבות הסירוב של קבוצתו מווייטנאם לשחררו לפני סיום החוזה ללא פיצוי. החלוץ הניגרי בן ה-22 יצטרף מחר לאימוני הקבוצה, אחרי שנחת לפנות בוקר. בהפועל תל אביב ביקרו את כל הסיטואציה עם החלוץ ואמרו: "שחקן שלא שיחק יותר מחודשיים אמור לבוא, להתאמן, להתאקלם. קלינגר צריך לבלוע את זה והעניינים לא פשוטים. נקווה שאם בסופו של דבר ינחת, הוא יבוא בגישה חיובית לפחות".

ביום ראשון תפגוש הקבוצה את הפועל קטמון במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה. עדיין לא ברור אם קלינגר ישתמש בשלושת הזרים להם הודיעו לחפש קבוצה, כולל פרנסיס קיירמה. עומר דמארי יחזור לסגל אבל במועדון חוששים מהמשחק ואומרים: "נכון להיום אין פערים בין הצדדים, זה כמו עוד קרב תחתית. הכל פתוח ואסור לנו למעוד, זה יהיה מביש".

(עדכון ראשון: 9:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully