וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה: ליאונל מסי. כך ריאל מדריד מתכוונת לעצור את כוכב ברצלונה

שמירה אישית של שחקן אחד או שניים, מה לגבי עזרה מהבלמים ומה עושים עם שטחים ריקים? בספרד תוהים: איך הבלאנקוס מתכננים לעצור את הכוכב הגדול? וגם: הניסיונות הלא מוצלחים של מוריניו ואנצ'לוטי

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: ליאונל מסי בטקס כדור הזהב

פאביו קאפלו. ברנד שוסטר. חואנדה ראמוס. מנואל פלגריני. ז'וזה מוריניו. קרלו אנצ'לוטי. רפא בניטס. סנטיאגו סולארי. זינדין זידאן. לכל מי שמופיע ברשימה הזו, לא מעט הצלחות בקריירה, אך יש להם עוד דבר במשותף: כולם לא הצליחו לעצור את ליאונל מסי, עת אימנו את ריאל מדריד.

ב-18.12, זידאן ינסה לעשות זאת פעם נוספת, כשקבוצתו ריאל מדריד תפגוש בקאמפ נואו את ברצלונה. אבל איך הוא יעשה זאת? ב-As הספרדי, מעיתוני ואתרי הספורט הגדולים במדינה, העלו שלוש אפשרויות.

האופציה הראשונה: שילוב בין קאסמירו לפדריקו ואלוורדה בקישור

אם המאמן הצרפתי של הבלאנקוס יבחר באפשרות זו, הוא יעלה עם ארבעה קשרים - קאסמירו, פדריקו ואלוורדה ושניים מבין השלושה הבאים: טוני קרוס, לוקה מודריץ' או איסקו. בזמן שקאסמירו וואלוורדה ישמשו כשומרים האישיים של הפרעוש (בספרד הוגדרו כ"חומה אנושית"), קרוס, מודריץ' או איסקו יהיו אלו שינהלו את המשחק ויפעילו את שאר השחקנים.

האופציה השנייה: סרחיו ראמוס ורפאל וראן לעזרה

בריאל מדריד חוששים בעיקר מהשטחים הריקים שלהם יזכה מסי, ובניסיון למזער אותם, ינסו לצמצם את השטחים בין ההגנה לבין הקישור וההתקפה, על ידי כך שרביעיית ההגנה תשחק גבוה יותר, ובעיקר צמד הבלמים.

האופציה השלישית: שמירה אישית

ב-23 בדצמבר 2017, ריאל מדריד ספגה 3:0 כואב מאוד מברצלונה בברנבאו. באותו משחק, החליט זידאן להציב שמירה אישית על מסי בדמות מתיאו קובאצ'יץ', מהלך שלא כל כך צלח. אם ילך על האופציה הזו פעם נוספת, בספרד מעריכים שוואלוורדה יהיה האיש שינסה לעצור את השחקן הטוב בעולם.

עוד בוואלה!

עורך "פראנס פוטבול" חושף: התגובה הנרגשת של ליאו מסי כשהתבשר על הזכייה בכדור הזהב

לכתבה המלאה
ליאונל מסי ברצלונה. רויטרס
בעיה. מסי/רויטרס

בספרד נזכרו בטקטיקה שניסה מוריניו, שזכתה לכינוי "הכלוב", בה עשה שימוש "המיוחד" בשני מקרים ב-2011 וב-2012, כשהציב את פפה, שרגיל היה לשחק כבלם, דווקא בעמדת הקשר האחורי, כשכל מטרתו הייתה מסי. גם קרלו אנצ'לוטי ניסה לעשות זאת ב-2013, כשהציב את ראמוס בקישור. אם תהיתם, זה נגמר בהפסד 2:1.

שופט הקלאסיקו: הרננדס הרננדס

* שופט הקלאסיקו יהיה הרננדס הרננדס. עד עתה הוא שפט בשלושה קלאסיקוס, שבשלושתם ריאל התלוננה. הראשון היה ב-1:2 לברצלונה ב-2015/16 שבו ריאל זעמה על ההרחקה של ראמוס ועל פסילת השער של בייל. ב-2016/17 הוא שפט ב-2:3 הגדול של מסי בשנייה האחרונה בברנבאו, שגם בו ראמוס הורחק. הפעם האחרונה הייתה בדצמבר שעבר, ב-2:2, שגם בו ריאל ביקרה שלא קיבלה פנדל ברור בעבירה על מרסלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully