וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 9.12: ברצלונה לא מעוניינת לכלול את וידאל בעסקת לאוטרו מרטינס עם אינטר

בברצלונה מדווחים על פגישה במילאנו בין המועדונים, מוריניו שוקל לאחד כוחות עם פלאיני, דורטמונד רוצה את ילד הפלא של נוריץ', מילאן מחכה לזלאטן איברהימוביץ' ומכינה חלופות

עריכת וידאו: ניר חן

* ברצלונה מנצלת את הנסיעה שלה למילאנו למשחק מול אינטר בליגת האלופות על מנת לקדם את המגעים עם אינטר: הצדדים ידונו על מעבר אפשרי של ארתורו וידאל, איוון ראקיטיץ' ולאוטרו מרטינס. ב"מונדו דפורטיבו" טוענים שברצלונה ואינטר החלו בשיחות כבר לפני מספר חודשים בנוגע להתעניינות של אלופת ספרד בחלוץ הארגנטינאי בן ה-22 של האיטלקים, ומחר תיערך פגישה, כשגם הסוכנים של לאוטורו במילאנו לשיחות. לאוטרו נרכש על ידי אינטר ב-25 מיליון יורו, ועל פי הדיווחים סעיף השחרור שלו עומד על 111 מיליון יורו. ברצלונה רוצה להפחית במחיר, ולכאורה מקווה לכלול את אחד מהקשרים שלה בעסקה. ב"ספורט" טוענים: אין לברצלונה שום כוונה לשחרר את וידאל עד תום העונה. גם ראקיטיץ' רוצה להישאר בברצלונה. "תמיד אמרתי שאין מקום טוב יותר מברצלונה, אני רוצה להמשיך לזכות בתארים, זה המקום המושלם בשבילי", אמר.

* באנגליה מדווחים שמאמן טוטנהאם ז'וזה מוריניו שוקל לאחד כוחות עם הקשר הבלגי, מרואן פלאיני, שכבש שמונה שערים ב-22 הופעות בעונה החולפת בשנדונג לוננג הסינית.

* בלם-קשר נוריץ', בן גודפרי בן ה-21, זוכה לחיזורים רבים, כשכעת מדווחים באנגליה שבורוסיה דורטמונד מעוניינת בשירותיו. תג המחיר: 50 מיליון ליש"ט.

* ארסנל תנסה לצרף פעם נוספת את שחקן הכנף של קריסטל פאלאס, ווילפריד זאהה, שמחוזר על ידי קבוצות נוספות באנגליה. בקיץ רצו התותחנים לצרף את האנגלי הבינלאומי, אך בסופו של דבר ניקולה פפה נבחר.

* ב"דיילי מייל" האנגלי נטען שצ'לסי רוצה לצרף בינואר את חלוץ ר.ב. לייפציג, טימו ורנר בן ה-23, שסעיף השחרור שלו עומד על 30 מיליון יורו.

לאוטרו מרטינס שחקן אינטר. רויטרס
מחוזר. לאוטרו/רויטרס
שחקן בורוסיה דורטמונד, ג'יידון סאנצ'ו. GettyImages
סיטי לא רוצה אותו בחזרה? סאנצ'ו/GettyImages

* למנצ'סטר סיטי יש את האפשרות להשוות כל הצעה שתוגש לבורוסיה דורטמונד על ג'יידון סאנצ'ו, אבל לפי "מירור" לא מתכננת לעשות את זה. כזכור, סאנצ'ו נמכר מסיטי לגרמניה ב-8 מיליון ליש"ט בקיץ 2017.

* העיתונאי האיטלקי אלפרדו פדולה טוען כי גם יובנטוס מעוניינת בחלוץ זלצבורג ארלינג הולאנד ועשויה לנסות לרכוש אותו כבר בינואר.

* ריאן ברוסטר בן ה-19 מליברפול צפוי להיות מושאל לקבוצה אחרת בינואר. "אם לא הפציעה שעבר, הוא כבר היה ברמה אחרת לגמרי", אמר יורגן קלופ עליו, "זה המצב שלו כרגע ואנחנו צריכים לחשוב על זה טוב. אם הוא יושאל, אז הוא חייב ללכת למועדון שיתאים לו ב-100%".

* אסטון וילה מעוניינת בקשר/חלוץ צ'לסי פדרו, שממעט לשחק בקבוצתו הנוכחית. הספרדי בן ה-32 פתח בהרכב רק פעם אחת בחודשיים האחרונים וייתכן שתינתן לו האפשרות לעזוב את סטמפורד ברידג' עם פתיחת חלון ההעברות בינואר.

* אפרופו צ'לסי, אז הבלוז רוצים לצרף את נתן אקה אם אנטוניו רודיגר לא יחזור בשבועות הקרובים לכשירות מלאה. אקה היה בעבר אצל הבלוז ונמכר לבורנמות' תמורת 20 מיליון ליש"ט ב-20 מיליון ליש"ט. הקבוצה ממערב לונדון משוכנעת שתוכל לרכוש את ההולנדי תמורת 40 מיליון ליש"ט.

* ר.ב. לייפציג מעוניינת במגן מונאקו בנימין הנריכס. השוורים מעוניינים בשחקן ההגנה בן ה-22 בעיקר בשל הרב גוניות שלו והעובדה שהוא יכול לשחק במספר עמדות הגנתיות.

* מילאן מעוניינת להתחזק בחלוץ כשבין המועמדים נמצא כמובן זלאטן איברהימוביץ' אם יסכים לחזור לשם. שמות נוספים שהוזכרו הם של מואיז קן מאברטון, מריו מנדז'וקיץ' מיובנטוס, מריאנו דיאס ולוקה יוביץ' מריאל מדריד ואוליבייה ז'ירו מצ'לסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully