וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך "פראנס פוטבול" חושף: התגובה הנרגשת של ליאו מסי כשהתבשר על הזכייה בכדור הזהב

עורך המגזין חושף: הודענו למסי על הזכייה כבר בנובמבר, והוא הגיב בהתרגשות: "זה נכון? באמת?". וגם, אמא של מסי בראיון נדיר: "היינו בטוחים שהזכייה החמישית הייתה האחרונה, אני מאושרת. לליאו יש חוב לנבחרת ארגנטינה"

עריכת וידאו: ניר חן

מיליונים ברחבי העולם שמחו בשמחתו של ליאונל מסי, שחקן העל של ברצלונה, שזכה ביום שני בכדור הזהב - הפרס שמוענק לשחקן הטוב ביותר בשנה החולפת - בפעם השישית בקריירה. אלא שמלבד מעריציו האדוקים ומיליוני ארגנטינאים, גם משפחתו של מסי כמובן לא ידעה את נפשה מרוב אושר אחרי הזכייה של ליאו.

סליה קוצ'יטיני, אמו של הפרעוש, היא אחת מאותם אנשים שחגגו שעות ארוכות את הזכייה של כוכב ברצלונה. לאורך הקריירה של מסי, משפחתו הקרובה, כולל אמו, ממעטים לדבר עם התקשורת, אבל הפעם היא הודתה שגם לה היה קשה להתאפק. "אני פשוט גאה בו", אמרה אמו של מסי בראיון בארגנטינה. "אני מתרגשת מההישגים שלו כל פעם מחדש. הוא פשוט לא מפסיק להפתיע אותנו, פעם אחר פעם, ומעל הכול - הוא אדם מדהים, ולדעתי זה הדבר החשוב ביותר".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי בטקס כדור הזהב. GettyImages
אין כמו אמא. מסי וכדור הזהב השישי/GettyImages

"אני פשוט מאושרת מהזכייה", אמרה קוצ'יטיני. "את האמת? לא ציפינו שהוא יזכה בפרס; היינו בטוחים שהזכייה החמישית שלו תהיה האחרונה בקריירה, ולכן זכינו להפתעה מדהימה".

אמו של הכוכב דיברה גם על הביקורות שהוא סופג, וכן על היכולת בנבחרת ארגנטינה: "הביקורות עליו מכאיבות לי מאוד, כי אפשר לבקר גם מבלי לפגוע ולהעליב. כאמא, הדברים האלו פוגעים בי עד עמקי נשמתי. כן, אפשר להגיד שהוא לא משחק טוב, זה בסדר. אנחנו בעצמנו אומרים לו את זה, אבל לא צריך להעליב. ברור שלא כולם אוהבים אותו, ואין לי בעיה עם זה. אני יודעת שלליאו יש חוב לנבחרת ארגנטינה, כל המשפחה יודעת זאת, אבל אין מישהו שרצה לזכות במונדיאל או בקופה אמריקה יותר ממנו".

עוד בוואלה!

ליאונל מסי זכה בכדור הזהב בפעם השישית בקריירה

לכתבה המלאה

עורך "פראנס פוטבול" סיפר כיצד בישר לליאו מסי על הזכייה בכדור הזהב ל-2019. הקשר הראשוני נוצר עם מסי באמצע החודש שעבר, כשארגנטינה התכוננה למשחק נגד ברזיל במאיורקה, בסביבות ה-11 בנובמבר. "זה נעשה בשיחה למחנה של ארגנטינה, שיחה טבעית מאוד", חשף העורך פסקל פרה, "אמרתי לו שרציתי לדבר על כדור הזהב, שיש לי חדשות לבשר לו, והוא אמר לי שהוא שמע כל מיני שמועות. אז עניתי לו - 'ובכן, אלו לא שמועות, אני מודיע לך רשמית שזכית בכדור הזהב'. ואז הוא התחיל להגיד, 'באמת? באמת? זה אמיתי?'. הוא אמר את זה כמה פעמים, ואמרתי לו שכן, כן וכן, שהוא הזוכה".

פרה טוען כי הוא הרגיש שמסי שמח מאוד, וש"נראה שהוא התגעגע לפרס הזה. זה כמו ילד שרגיל לקבל מתנות ביום מסוים ומתרגל לזה, עד שהוא כבר לא מקבל יותר ואז הוא רוצה אותן יותר. אני חושב שגם לשיא שהוא השיג הייתה עבורו משמעות גדולה".

כמו כן סיפר ש"כשהצענו לזוכה משנה שעברה לוקה מודריץ' להעניק את הפרס לזוכה, הוא ישר הסכים, ובכלל בלי שאמרנו לו מי יהיה הזוכה. אני חושב שגם הוא היה שמח לקבל את הפרס מהזוכה של השנה לפניו - כריסטיאנו רונאלדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully