וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי ניצח בהפרש של 7 קולות בלבד, אחותו של רונאלדו תוקפת את ואן דייק

הפרעוש שזכה בכדור הזהב עם 686 הצבעות לעומת 679 של ואן דייק, חשף: "כאב לי כשרונאלדו השתווה אליי עם 5 זכיות ב-2017". אחותו של כוכב יובנטוס: "כמה פעמים זכית בצ'מפיונס, וירג'יל?". וגם: בחירות העיתונאים והאם מאנה קופח בשל היותו אפריקאי?

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: ליאונל מסי מדבר לאחר הזכייה בכדור הזהב

מסתבר שהזכייה של ליאונל מסי בכדור הזהב הייתה צמודה משחשבו. לאחר ספירת הקולות, התברר שהפרעוש קיבל 686 הצבעות מעיתונאים שונים ברחבי העולם - 7 קולות יותר מווירג'יל ואן דייק שהגיע למקום השני עם 679 קולות.

בראיון שהעניק למגזין France Football לאחר הזכייה, דיבר הפרעוש על שנת 2017, אז רונאלדו הצטרף אליו עם חמש זכיות בכדור הזהב: "האמת? שמחתי כשהייתי בודד בפסגת הזכיות. אני חייב להודות, כשכריסטיאנו השתווה אליי זה כאב לי כי לא הייתי יותר לבד עם חמש זכיות. אני לא יודע אם אני השחקן הגדול בהיסטוריה, אבל כן משמח אותי להיות שוב בודד בפסגה עם שש זכיות".

22 שערי ליגה באנגליה; זכייה בליגת האלופות; העפלה לגמר אליפות אפריקה ובגדול - יכולת פנומנלית. סאדיו מאנה, הכוכב הגדול של ליברפול, כלל לא הגיע לשלושת המועמדים הסופיים לזכייה בכדור הזהב. חביב ביי, בעבר בפרמיירליג ובליגה הצרפתית וכיום פרשן מוביל בצרפת, הגדיר זאת בצורה הטובה ביותר: "מה שקרה בטקס כדור הזהב הוא סקנדל, איך מאנה סיים רביעי? ליאונל מסי הגדול בהיסטוריה, אבל הוא לא היה השחקן הטוב ביותר בשנה החולפת. הסיבה שהוא לא הגיע לפודיום? כי הוא אפריקאי".

"היי כולם, נורא רציתי להגיע לטקס אבל לוח הזמנים הצפוף שלי לא אפשר לי לעשות זאת", אמר סאדיו מאנה עצמו. "כבר ביום רביעי הקרוב יש לנו משחק, ורציתי להתכונן אליו כמו שצריך. אני מברך את הזוכה ואינשאללה שאזכה בתואר בעונה הבאה".

מי שכן הגיע לטקס הוא חברו לקבוצה של מאנה, וירג'יל ואן דייק, שהגיע למקום השני. במהלך הטקס, כשנשאל הבלם ההולנדי על כריסטיאנו רונאלדו, טען כי הוא לא היה יריב מלכתחילה, מה שהוביל לסדרת מתקפות עליו מצד אוהדי CR7 ברשתות החברתיות. גם קטיה אביירו, אחותו של הכוכב הפורטוגלי של יובנטוס לא הצליחה להתאפק, וירתה: "וירג'יל היקר, מה שרונאלדו שכח, אתה עוד לא למדת. הוא זכה באליפויות במדינה שבה אתה משחק, ואתה לעומת זאת עוד לא עשית זאת".

"רונאלדו היה השחקן הטוב ביותר באנגליה, היכן שאתה משחק, ואז הוא עבר למקום אחר ושם הפך לשחקן הטוב ביותר", הוסיפה האחות לבית רונאלדו. "השם ריאל מדריד אומר לך משהו, וירג'יל? המועדון הזה, עם כריסטיאנו, ניצח אותך בליגת האלופות, ועוד בגמר. אגב, לרונאלדו יש חמש זכיות בצ'מפיונס. כמה יש לך? ומה לגבי התבוסה שקיבלתם מרונאלדו וחבריו לנבחרת פורטוגל כששיחקת במדי הולנד? איך זה הרגיש, וירג'יל? ועוד דבר, בתקופה האחרונה בקריירה שלו, הוא זכה ביותר תארים משאתה זכית, אתה מודע לזה נכון? כשיהיו לך כל כך הרבה תארים כמו שיש לכריסטיאנו, אז אולי תזכה לשבת איתו באותו שולחן".

את הזוכים בפרס כדור הזהב בוחרים עיתונאים מכל רחבי העולם (את ישראל מייצג נדב יעקובי). הרוב המוחלט של העיתונאים ממדינות העולם בחר בליאונל מסי, וירג'יל ואן דייק וכריסטיאנו רונאלדו כמובן, אך היו כמה יוצאי דופן. קחו את חאפיז מריקר למשל, הנציג של סרי לנקה, שבחר במקום הראשון את לא אחר מאשר מגן ליברפול טרנט אלכסנדר ארנולד לזוכה הגדול. אל המקום השני שלו הגיע פייר אמריק אובמיאנג, לשלישי אנטואן גריזמן, לרביעי רוברט לבנדובסקי ולחמישי מארק אנדרה טר סטגן. כן, קראתם נכון - מסי, ואן דייק ורונאלדו לא הגיעו לאף אחד מחמשת המקומות שלו. גם נציג גואטמלה הפתיע עם בחירתו, כשארבעה מתוך חמשת המקומות הראשונים שלו שייכים לשחקני ליברפול, לפי הסדר הזה: אליסון, ואן דייק, פרנקי דה יונג, פירמינו ומוחמד סלאח.

כצפוי, עיתונאי ספורט ממדינות ששלחו נציגים לישורת האחרונה, בחרו בנציגיהם. כך למשל הנציג של ארגנטינה בחר במסי במקום הראשון, זה של הולנד בוואן דייק, העיתונאי מפורטוגל ברונאלדו וזה ממצרים בסלאח.

השיא של טננבאום והגול של שועה. הפודיום, מחזור 11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully