וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג'יו קייליני: "ריאל מדריד אשמה בכך שכריסטיאנו רונאלדו לא זכה בכדור הזהב"

אחרי הזכייה של מסי בפרס היוקרתי, חברו של הפורטוגלי ביובנטוס מצא את האשמים: "החלטה מוזרה מאוד". סוכנו של רונאלדו: "הוא הגדול בכל הזמנים"

עריכת וידאו: ניר חן

כמובן שמי שמשך לא מעט כותרות מטקס כדור הזהב הוא דווקא מי שבכלל לא היה בו למרות שהגיע למקום השלישי. כן, אנחנו מדברים על כריסטיאנו רונאלדו. מי שעקץ את כוכב יובנטוס ונבחרת פורטוגל היה וירג'יל ואן דייק. בלם ליברפול, שהגיע אל המקום השני רק אחרי ליאונל מסי, נשאל לפני הטקס על ידי עיתונאים הולנדים האם ההיעדרות של רונאלדו אומרת שיריב אחד כבר ירד וענה: "הוא בכלל היה יריב?".

התגובה לא איחרה להגיע ואפשר היה לשמוע אותה בטקס מצטייני השנה של הליגה האיטלקית, לשם רונאלדו אמור להגיע מאוחר יותר כדי לקבל את תואר שחקן השנה בסרייה A. סוכנו של הפורטוגלי ז'ורז'ה מנדש אמר בטקס: "כריסטיאנו רונאלדו הוא הגדול ביותר בכל הזמנים ואתם יודעים את זה". גם המנהל הספורטיבי של יובנטוס פאביו פראטיצ'י תמך בעמדה הזו ואמר: "מגיע לכריסטיאנו כדור הזהב. תמיד אמרנו את זה. הדירוג בפרסים האלה לא תמיד הגיוני".

מי שעוד לא אהב את ההחלטה לבחור במסי ולא ברונאלדו, הוא חברו לקבוצה של הפורטוגלי, הבלם ג'ורג'יו קייליני: "זה בסדר שמסי זכה העונה, כי הגניבה הגדולה הייתה בעונה שעברה - ריאל מדריד החליטה שרונאלדו לא צריך לזכות בפרס היוקרתי. זה היה מוזר מאוד".

מי שעוד התייחס לוויכוח היה העיתונאי הבריטי המפורסם פירס מורגן, שידוע גם כאוהד ארסנל שרוף והיה זה שראיין את רונאלדו לאחרונה. הוא הגיב לדברים של ואן דייק כשכתב: "לא... כריסטיאנו שחקן הרבה יותר גדול, אתה לא בליגה שלו בכלל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ז'ורז'ה מנדש עם כריסטיאנו רונאלדו/מערכת וואלה!, צילום מסך

השיא של טננבאום והגול של שועה. הפודיום, מחזור 11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully