וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו לא ינכח בטקס כדור הזהב, ויגיע לטקס הגאלה של הכדורגל האיטלקי

כוכב יובנטוס, שעל פי הדיווחים אפילו לא נכלל בין שלושת הראשונים בדירוג "פראנס פוטבול" ל-2019, שוב לא יגיע לטקס היוקרתי, ויעדיף את הגאלה שבה צפוי לזכות בפרסים

עריכת וידאו: מתן חדד

ליאונל מסי צפוי לזכות היום (שני) בערב בפעם השישית בקריירה בכדור הזהב ולהיות שוב מוכתר כשחקן השנה בעולם של המגזין "פראנס פוטבול", ומי ששוב לא יגיע לטקס הוא כריסטיאנו רונאלדו.

על פי כל ההערכות הארגנטינאי יניף הערב את הכדור המוזהב בפעם השישית, ויעקוף את רונאלדו כשכרגע השניים בשוויון 5:5 בזכיות. על פי דיווחים, רונאלדו לא יגיע לטקס בפריס מאחר שהוא מעדיף לנכוח בטקס "Gran Galà del Calcio", הגאלה הגדולה של הליגה האיטלקית, בטקס שייערך במילאנו במקביל לטקס של "פראנס פוטבול". בטקס האיטלקי רונאלדו צפוי לקבל את תואר השחקן המצטיין של העונה שעברה.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי עם שחקן ברצלונה כריסטיאנו רונאלדו. AP
כמה אפשר לראות את מסי חוגג? רונאלדו/AP

כידוע, במהלך סוף השבוע הודלף לרשת מסמך שבו התוצאות של הזוכה ל"כדור הזהב": ליאו מסי ראשון עם 446 נקודות, לפני וירג'יל ואן דייק (382 נקודות), מוחמד סלאח (179), ורונאלדו רק במקום הרביעי עם 133 נקודות, לפני סאדיו מאנה (97). המשמעות היא שרונאלדו לא בין שלושת הראשונים לראשונה מאז 2010 - השנה שבה מסי, צ'אבי ואינייסטה רשמו עונה היסטורית עבור ברצלונה.

זה לא מפליא שהפורטוגלי מעדיף להגיע לטקס שבו כן יזכה להכרה, וכמובן בפרס אישי. מדובר בטקס שייערך במילאנו, ובו מוכתרים ה-11 המצטיינים של העונה, שחקן השנה, שחקנית השנה, המאמן המצטיין, השופט, הקבוצה, השער והשחקן הצעיר.

רונאלדו מועמד לתואר שער השנה וכמובן לנבחרת השנה, ועל פי הערכות צפוי לזכות בתואר שחקן העונה, אחרי שהיה אחד השחקנים הבולטים ביובנטוס שזכתה שוב באליפות, על אף שכריסטיאנו עצמו לא היה מלך השערים של הסרייה A. את עונת 2018/19 סיים רונאלדו עם 21 שערי ליגה (מקום רביעי בסרייה A) ועוד 6 בליגת האלופות, והעונה יש לכריסטיאנו 6 שערים ב-11 משחקים (3 מהם בפנדלים).

עוד בוואלה!

טקס כדור הזהב בפתח: יום חגו של מסי יהפוך ליומו העגום של רונאלדו?

לכתבה המלאה

טבלת התארים המעודכנת כולל הזכייה הצפויה של מסי הערב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully