וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מחמיאים: "דאבור עשה ב-10 דקות את מה שצ'יצ'אריטו לא עשה ב-90"

חלוץ סביליה שיחק לראשונה בליגה וזכה למחמאות רבות. על מצבו בספרד: "ברור שאני לא מרוצה מכך שאני לא זוכה לדקות בלה ליגה"

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: ליאונל מסי בטקס כדור הזהב

מונס דאבור יכול היה לקנות את עולמו אמש (שני) ב-1:1 של קבוצתו סביליה מול אוסאסונה בחוץ. אחרי 16 מחזורים של המתנה, חלוץ נבחרת ישראל זכה לדקות ראשונות בליגה הספרדית, כשנכנס לכר הדשא בדקה ה-78. עשר דקות מאוחר יותר, בדקה ה-88, לאחר חילופי מסירות עם צ'יצ'אריטו, הוא בעט לשער מזווית קשה אך לצערו הרב נעצר בקורה.

"לז'ולן לופטגי נגמרו התירוצים לאי שיתוף דאבור, גם בליגה הספרדית", נכתב באחד מאתרי הספורט המובילים בספרד. "דאבור עשה בעשר דקות את מה שצ'יצ'אריטו לא עשה ב-90"", צייץ שחקן הכדורירד חואן אנדראו, שנחשב לאוהד שרוף של סביליה.

"למונס היה חסר קצת מזל כדי לכבוש את שער הניצחון", המשיכו לנתח בספרד. "הוא רשם הופעה טובה, הוא צריך להיות מרוצה מהבכורה שלו בלה ליגה. בכל הדקות שהוא רשם עד עתה, הוא הציג יכולת גבוהה. לא ברור איך לופטגי לא בחר לשתף אותו עד עכשיו בליגה. בטוח שהדקות הטובות שרשם מול אוסאסונה, יגרמו למאמן לשקול לשתף אותו לדקות ארוכות יותר, בטח לפני לוק דה יונג. אם הוא ירשם במשחק מול אפואל בליגה האירופית, בהחלט יכול להיות שהוא יפתח במשחק הבא של סביליה בליגה".

מונס דאבור שחקן סביליה. GettyImages
יזכה ליותר דקות? דאבור/GettyImages

"סביליה עיר נהדרת, האנשים פה נפלאים וכולם נחמדים", אמר דאבור בראיון באוסטריה. "כולם קיבלו אותי נורא יפה וזה משמח. אשתי איתי כאן, וכרגע אנחנו מצפים לילד הראשון שלנו. היא נמצאת בחודש הרביעי".

החלוץ הוסיף: "השער הראשון שכבשתי היה מאוד מיוחד עבורי. למרות שלא שיחקתי, קיבלתי המון אהבה ופרגונים מהמון אנשים מסביב וכמובן גם מהאוהדים. אני לא יודע למה לא שיחקתי, אבל היה לי חשוב מאוד להראות את מה שאני יודע כשאני כן מקבל דקות. אני עושה כל שביכולתי כדי להוכיח למאמן שאני ראוי לדקות. אני לא מתחרט על המעבר לסביליה, אך מאוד מתגעגע לזלצבורג".

דאבור סיכם: "ברור שאני לא מרוצה מכך שאני לא משחק בליגה, אבל אני משוכנע שזה יכול להשתנות. אני לא במצב אידיאלי כרגע, אבל לא מעוניין לדבר על חוסר מזל או חילופי מאמנים. דברים כאלו קורים וצריך לחיות עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully