וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מיכאילוביץ' חזר, מילאן לא התחשבה וניצחה 2:3 בבולוניה

המאמן שב לעמוד על הקווים, הרוסונרי השיגו ניצחון שני רצוף. קליארי סחטה 2:2 בדקה ה-90, באלוטלי חילץ את ברשיה מהמקום האחרון

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: ליאונל מסי בטקס כדור הזהב

המחזור ה-15 בסרייה A הסתיים הערב (ראשון) עם חזרתו של סינישה מיכאילוביץ' למגרשים, כשבולוניה שלו הפסידה 3:2 למילאן. עוד לפני כן, קליארי חזרה למקום הרביעי עם 2:2 דרמטי אצל ססואולו ומריו באלוטלי חילץ את ברשיה מהמקום האחרון עם 0:1 על ספאל, כשפיורנטינה המשיכה בקריסה עם הפסד 2:1 בטורינו.

סינישה מיכאילוביץ' מאמן בולוניה. GettyImages
חזרה מרגשת אחרי כחודשיים. סינישה מיכאילוביץ'/GettyImages

בולוניה - מילאן 3:2

סינישה מיכאילוביץ' קיבל את אישור הרופאים כדי לשוב לעמוד על הקווים בבולוניה אחרי הטיפולים הארוכים במחלת הלוקמיה, אבל האקסית מילאן לא התחשבה והאריכה את הרצף שלה ברנאטו דל'ארה ל-14 משחקים ללא הפסד מאז מרץ 2002 (10 ניצחונות וארבע תוצאות תיקו). קשישטוף פיונטק נותר בהרכב למרות שער שדה אחד בלבד העונה, ובדקה ה-15 סחט פנדל וגם בעט אותו פנימה. סוסו סיפק בדקה ה-32 כדור עומק נפלא למגן השמאלי תאו הרננדז שהשתווה לפיונטק עם שערו הרביעי העונה (כולם בחוץ) וקבע 0:2, אבל הצרפתי גם נתן לבולוניה תקווה לפני ההפסקה עם שער עצמי בדקה ה-40, לפני שג'אקומו בונבנטורה הרגיע עם בעיטה מסובבת בשמאל מ-16 מטרים בדקה ה-46. ניקולה סאנסונה צימק בפנדל עבור המארחת בדקה ה-84, אבל קבוצתו לא הצליחה להשוות והיא במקום ה-13 עם 16 נקודות - ארבע פחות ממילאן התשיעית שחיברה ניצחונות בסך הכול בפעם השנייה העונה.

תאו הרננדז שחקן מילאן. GettyImages
כובש רק במשחקי חוץ. תאו הרננדז/GettyImages

ססואולו - קליארי 2:2

עוד דרמה תוצרת הקבוצה מסרדיניה, שבשבוע שעבר נחלצה מפיגור 3:1 וניצחה 3:4 את סמפדוריה בתוספת הזמן, והפעם נחלצה מפיגור 2:0 וסחטה נקודה בדקה ה-90 כדי להאריך את רצף המשחקים ללא הפסד ל-14. ססואולו, שהפתיעה עם 2:2 ויכולת מרשימה מול יובנטוס בטורינו במחזור הקודם, קיבלה בחזרה את כוכבה דומניקו ברארדי שכבר בדקה השביעית מצא את הרשת אחרי דהירה על פני 60 מטרים של פיליפ ג'וריצ'יץ'. הקשר הסרבי כבש בעצמו בדקה ה-36 וקליארי שוב התחילה לטפס בניסיון לצאת מעוד בור עמוק, כשז'ואאו פדרו ניצל יציאה רעה של השוער הצעיר סטפנו טוראטי ונגח מעליו בדקה ה-51 כדי להפוך לראשון מאז לואיג'י ריבה האגדי (1968/69 ו-1973/74) שמגיע ל-10 שערים תוך 15 מחזורים במדי קליארי. המארחת עוד קיבלה פנדל שנוי במחלוקת בדקה ה-66, אותו ברארדי בעט למשקוף ומשם הכדור נחת אל הקו, כשגם הריבאונד נעצר בקורה, ובדקה ה-90 נענשה על כך עם בעיטה חדה לפינה הקרובה מצד ימין של דניאלה רגאצו. המחליף בן ה-28 רשם את הופעתו השלישית בלבד העונה, בקדנציה השנייה שלו במועדון נעוריו, והשער הזה הוא הראשון שלו בסרייה A מאז מרץ 2011

דניאלה רגאצו שחקן קליארי. GettyImages
המושיע האלמוני של קליארי. דניאלה רגאצו/GettyImages

ספאל - ברשיה 1:0

חילופי מקומות בין שתי האחרונות, אחרי שברשיה קטעה רצף של שישה הפסדים. שלושה מהם היו עם פאביו גרוסו על הקווים ובהפרש שערים 10:0, אבל אחרי 28 ימים בתפקיד הוא פוטר ובמקומו הוחזר קודמו אאוג'ניו קוריני. יחד עם קוריני חזר גם מריו באלוטלי, שפתח בהרכב ובדקה ה-54 היה במקום כדי לכבוש מקרוב את השלישי שלו העונה. ספאל עם שמונה משחקים ללא ניצחון וכעת במקום האחרון, ברשיה השיגה את כל שלושת ניצחונותיה העונה בחוץ ובאותה תוצאה.

ננאד טומוביץ' שחקן ספאל עם מריו באלוטלי שחקן ברשיה. GettyImages
חזר והכריע את קרב האחרונות. מריו באלוטלי עם ננאד טומוביץ'/GettyImages

משחקים נוספים

טורינו - פיורנטינה 1:2
לטורינו: סימונה זאזה (22), כריסטיאן אנסלדי (72). לפיורנטינה: מרטין קאסרס (90+1)

לצ'ה - גנואה 2:2
ללצ'ה: פיליפו פאלקו (60), אנדראה טבאנלי (70). לגנואה: גוראן פאנדב (31), דומניקו קרישיטו (45+5, פנדל)

סמפדוריה - פארמה 1:0
לפארמה: יוראי קוצקה (21). פאביו קוואליארלה החמיץ פנדל לסמפדוריה (77)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully