וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואקין עקף את די סטפנו: "מעולם לא הייתי סקורר, לא אעשה זאת שוב"

הקיצוני של בטיס הפך לשחקן הלה ליגה המבוגר ביותר שכובש שלושער (38 ו-140 יום): "לקחתי את הכדור למזכרת". וגם: האם הוא יהפוך לשיאן ההופעות?

חואקין שחקן בטיס. GettyImages
משחק שהוא לא ישכח. חואקין/GettyImages

חואקין נמצא כבר בשלהי הקריירה שלו, אבל בגיל 38 ו-140 ימים הוא עשה היום (ראשון) היסטוריה כשהפך לשחקן הכי מבוגר בלה ליגה שכובש שלושער. הקיצוני היה חתום הפתיחה המוחצת של בטיס קבוצתו שהובילה 0:3 על בילבאו (2:3) כבר אחרי 20 דקות מפתיחת המשחק. זה היה השלושער הראשון בקריירה של חואקין, שעקף את די סטפנו שעשה זאת בגיל 37 ו-255 ימים אי שם ב-1964.

אגב, לחואקין יש 533 הופעות ליגה בספרד, החמישי אי פעם מבחינת הופעות כשמקדימים אותו רק בויו (542), אוסביו (543), ראול (550) וסוביסארטה (622). אם חואקין אכן יאריך את חוזהו בעונה נוספת בבטיס, הוא יוכל להפוך גם לשיאן ההופעות אי פעם ולעקוף את השוער הבאסקי.

חואקין שחקן בטיס. GettyImages
עשוי להפוך גם לשיאן ההופעות. חואקין/GettyImages

"זה השלושער הראשון בחיים שלי, אני לא חושב שאעשה את זה שוב. אף פעם לא הייתי סקורר גדול אז לכבוש שלושה שערים באותו משחק זה חשוב אני גאה בכך. בגילי, זה ממש לא קל. לקחתי את הכדור למזכרת".

חואקין הוסיף: "זה לא קל להבקיע שלושה שערים ב-20 דקות. זו הרגשה נפלאה, בטח כשזה קורה בבית מול יריבה ישירה שלנו בטבלה".

רובי, מאמנו של חואקין בבטיס, פרגן: "יש שחקנים וותיקים שממשיכים להראות שהם טובים ועושים את ההבדל ולנו יש את חואקין. הוא לא נתן לי זמן להגיד לי כלום. אמרתי לו בהפסקה לא לאבד את המוטיבציה ולנסות להבקיע עוד".

עוד בוואלה!

ספרד: חואקין הפך לשחקן המבוגר בתולדות הליגה שכובש שלושער

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully