וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: דאבור בעט לקורה, סביליה סיימה ב-1:1 עם אוסאסונה

החלוץ הישראלי שיחק לראשונה בלה ליגה (נכנס בדקה ה-78), אבל נעצר בקורה (88) וקבוצתו איבדה שתי נקודות יקרות בפמפלונה. מוניר כבש ראשון (11), אווילה השווה (45) בשער יפהפה. חואקין הפך לשחקן המבוגר בתולדות הליגה שכובש שלושער

המחזור ה-16 בספרד נמשך היום (ראשון) עם חמישה משחקים. מונס דאבור שיחק לראשונה בליגה כמחליף במדי סביליה, אבל נעצר בקורה ב-1:1 אצל אוסאסונה. בפתיחת היום חטאפה גברה על אייבר ועשתה צעד קדימה בטבלה, כשחואקין הבלתי נגמר עשה היסטוריה במדי בטיס והוביל אותה ל-2:3 ביתי על אתלטיק בילבאו. אוסקר גרסיה רשם עוד הפסד כמאמן סלטה ויגו, הפעם 3:2 אצל לגאנס.

חואקין שחקן בטיס. GettyImages
אף אחד לא ישכח את השם. חואקין חוגג/GettyImages

בטיס - אתלטיק בילבאו 2:3

דווקא בגיל 38 ו-140 ימים, חואקין כבש את השלושער הראשון שלו ב-20 שנות הקריירה שלו והפך לשחקן המבוגר ביותר שעושה את זה בלה ליגה. 533 משחקים חיכה לזה האליל של בטיס, וזה קרה היום כבר בדקה ה-20 של המשחק מול הבאסקים. המגן הימני אמרסון בישל לו כבר אחרי דקה וחצי, המגן השמאלי אלברטו מורנו הכין את השני בדקה ה-11 וחואקין סובב בימין לפינה הרחוקה, ובדקה ה-20 לורן מורון הריץ מתפרצת והקפטן הוותיק סיים עם עוד כדור ברשת. שלוש בעיטות, שלושה שערים. איניאקי וויליאמס צימק עם פנדל אחרי נגיעת יד בדקה ה-44 והמגן השמאלי יורי הקטין ל-3:2 עם בעיטה חזקה מרחוק בדקה ה-75, בשערו השני ברציפות. השוער האורח אונאי סימון עוד מנע מחואקין שער רביעי בתוספת הזמן, אבל לא מנע מקבוצתו הפסד ראשון אחרי ריצה יפה של ארבעה ניצחונות ותיקו. בטיס עם ניצחון שלישי ברציפות.

מונס דאבור שחקן סביליה חוגג שער. רויטרס
דקות ראשונות בליגה וכמעט שער ראשון. דאבור/רויטרס

אוסאסונה - סביליה 1:1

מונס דאבור קיבל דקות ראשונות בליגה במדי סביליה אחרי שנכנס במקום אוליבר טורס בדקה ה-78 והיה החילוף האחרון של לופטגי, בניסיון להכריע את המשחק. בדקה ה-88 הוא כמעט עשה את זה אחרי שהחליף מסירות עם צ'יצ'אריטו והדביק כדור לקורה מזווית קשה. המשחק הזה נפתח מצוין מבחינת סביליה, שכבר אחרי 11 דקות עלתה ליתרון משער יפה מאוד של מוניר אחרי השתלטות ובעיטה בשמאל לפינה הגבוהה. המשחק הופסק לדקות ארוכות אחרי שמארק קארדונה מאוסאסונה נפצע בצורה קשה והוחלף. צ'ימי אווילה ניצל את תוספת הזמן שהגיעה בעקבות כך ועם פצצה אדירה השווה ממש לפני השריקה להפסקה. האנדלוסים הפעילו מכבש עד הסיום בעיקר אחרי ההרחקה של אויר בדקה ה-61, אבל לא הצליחו להכריע את המשחק, גם בגלל הקורה של דאבור, ונותרו במרחק של שלוש נקודות משתי הגדולות.

מוניר שחקן סביליה. GettyImages
שער יפהפה. מוניר/GettyImages

אייבר - חטאפה 1:0

ניצחון ליגה שני ברציפות ושלישי ברציפות בכל המסגרות, לחטאפה שעלתה זמנית למקום הרביעי, אך ירדה למקום החמישי בעקבות התיקו של סוסיאדד מול ויאדוליד. המשחק היה מאוזן, אבל חוסר עירנות בהגנת אייבר אפשרה לאנחל לכבוש מקרוב (67) נגד קבוצתו לשעבר. פביאן אוריאנה המארח הורחק בתוספת הזמן ואייבר הפסידה משחק ליגה רביעי ברציפות.

אנחל שחקן חטאפה. GettyImages
הכניע את האקסית. אנחל/GettyImages

משחקים נוספים

ריאל ויאדוליד - ריאל סוסיאדד 0:0

לגאנס - סלטה ויגו 2:3
ללגאנס: אוסקר רודריגס (15 ו-39), קווין רודריגס (55). לסלטה: נסטור אראוחו (64), יאגו אספס (81), גבריאל פרננדס הורחק (71)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully