וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא חלק מהחגיגה: ריאל מדריד ניצחה, בייל שוב נטש בדקה ה-80

הוולשי, ששוב לא נכלל בסגל ב-0:2 על אספניול, עזב את הברנבאו לפני הסיום בפעם הרביעית העונה. זידאן: "יכולים לשחק הרבה יותר טוב"

עריכת וידאו: ניר חן

בעונה שעברה שעטה לעבר תואר האליפות וסיימה את העונה עם 21 נקודות יותר מאשר ריאל מדריד, שחוותה עונת שפל וסיימה במקום השלישי. היום (שבת) הבלאנקוס השיגו ניצחון רביעי ברציפות, 0:2 ביתי על אספניול והם נושמים אוויר פסגות עם יתרון של שלוש נקודות על פני ברצלונה, שתארח מאוחר יותר את מאיורקה. רפאל וראן וקארים בנזמה הלוהט כבשו, אבל מי ששוב גנב את הכותרות בספרד היה גארת' בייל. הוולשי, שלא נכלל בסגל של זידאן, עזב במחאה את האצטדיון בדקה ה-80 וזו הפעם הרביעית שהוא נוטש לפני סיום המשחק של קבוצתו.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. רויטרס
עונה אישית מצוינת שלו. קארים בנזמה/רויטרס

זינדין זידאן סיכם את המשחק ואמר: "זה היה משחק קשה. אמרתי כבר לפני כן שאספניול היא קבוצה שראויה ליותר מהמיקום שלה. בסופו של דבר שיחקנו טוב והגיע לנו לנצח. ברור שאנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב, אבל היה משחק קשה. אנחנו מכבדים את היריבה ושלוש הנקודות זה הכי חשוב. אנחנו צריכים לחבר את כל המרכיבים ביחד כדי להמשיך לנצח".

על רפאל וראן שהבקיע שער נדיר: "הגול הזה טוב בעיקר לביטחון שלו. אנחנו יודעים מה הוא שווה. אני תמיד אומר שהוא בלם ברמה הכי גבוהה שיש".

עוד בוואלה!

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 0:2 את אספניול

לכתבה המלאה
שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. AP
שוב נטש. בייל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully