וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן מאיורקה התעמת עם ליאו מסי והאשים: "הוא חי בבועה, אסור לבקר אותו"

הפרעוש שכבש שלושער הרגיז את ויסנטה מורנו: "היחס אליו לא כמו לכל אחד אחר". בספרד ציינו את "שער העונה" של סוארס, אפילו במדריד פרגנו

עריכת וידאו: ניר חן

זה היה משחק שהתחיל בהצגה וגם נמשך בהצגה. דקות לפני שריקת הפתיחה להתמודדות בין ברצלונה למאיורקה אמש (שבת) ליאונל מסי הציג את כדור הזהב בו זכה לפני כמה ימים ובהמשך הוא כבש שלושער יפהפה ב-2:5 הקליל של האלופה.

מסי עמד במוקד, אבל בדקה ה-43 הגיע הרגע של המשחק והוא שיחק בו תפקיד משני; מהלך קבוצתי מבריק של בארסה הסתיים עם מסירה של פרנקי דה יונג ועקב של לואיס סוארס לרשת.

שחקן ברצלונה, לואיס סוארס, כובש עם העקב נגד מאיורקה. רויטרס
ביצוע מושלם שסיים מהלך מושלם. סוארס והעקב/רויטרס

אפילו ב"מארקה" שמזוהה עם ריאל מדריד, פרגנו וכתבו: "אין מילים. אין דרך לתאר את השער של סוארס, שהגיע אחרי משחק צירופים שכלל את סרג'י רוברטו, ראקיטיץ', דה יונג, בוסקטס, מסי וגריזמן. סוארס המציא סוג חדש של 'ראבונה' כדי לסיים מהלך 'טיקי טאקה' קיצוני של בארסה".

ב"ספורט" נזכרו בשער של פטריק קלייברט עם העקב נגד אותה יריבה במשחק חוץ וב"מונדו דפורטיבו" הוסיפו: "היה שווה לקנות כרטיס בשביל השער של סוארס. זה כנראה השער הכי יפה שנכבש העונה".

מסי גם מצא זמן להתעמת עם המאמן האורח, ויסנטה מורנו. בדקה ה-36 חואן סאסטרה ביצע עבירה גסה ומורנו מחה בפני השופט על השריקה. מסי לא אהב את התגובה של המאמן היריב ובין השניים התפתח דין ודברים שבמהלכם הארגנטינאי נראה כעוס ואיים עם האצבע.

תחילה סירב מאמן מאיורקה להתייחס לעימות ואמר ש"הדו שיח בינו לבין מסי היה כמו דו שיח רגיל, לא היה בו שום דבר יוצא דופן", אולם במסיבת העיתונאים לאחר מכן תקף את ההתנהלות של הפרעוש. "יש שחקנים שחיים בתוך בועה ואסור להגיד להם שום דבר. במובנים רבים מסי שחקן ברמה אחרת, אבל מצד שני הוא בן אנוש כמו כל אחד אחר, וצריך להתייחס אליו בהתאם".

בסיום עסקו בברצלונה גם בשער הנפלא של לואיס סוארס, אותו הגדיר החלוץ האורוגוואי עצמו כ"שער היפה בקריירה שלי", אבל גם בעתידו של ליאו מסי. ההצהרה של הפרעוש בטקס כדור הזהב לפיה "הפרישה הולכת ומתקרבת" התקבלה בהפתעה בתקשורת הספרדית, אולם סוארס טוען ש"האמירה שלו הוצאה מהקשרה. הוא בסך הכל רצה להגיד שהוא הולך ומתבגר, הוא לא ניסה לרמוז שום דבר".

גם סרג'יו בוסקטס אמר ש"לא הבינו נכון את מה שהוא ניסה להגיד. הוא ישחק עד מתי שהוא רק ירצה". בנוסף, בוסקטס שיבח את מסי אחרי עוד הצגה ואמר ש"זה היה עוד יום במשרד מבחינתו. תענוג לשחק איתו ולראות אותו משחק, וזה יימשך עוד הרבה זמן".

גם ארנסטו ואלוורדה שפע מחמאות למסי, ואמר ש"הערב הוא העניק לכל אחד מהאוהדים פיסה אחת מכדור הזהב. כל נגיעה שלו בכדור היתה זהב".

בתקשורת הקטלאנית ציינו לטובה גם את ההרמוניה המשופרת בין שלישיית ה-MSG, מסי-סוארס-גריזמן, שנראית מתואמת יותר ויותר ככל שהזמן עובר. "חשוב שהם משחקים טוב יחד, כי הם יודעים לייצר שערים ובסוף כדורגל מוכרע על שערים", אמר סרג'יו בוסקטס. גם גריזמן אמר ש"אני נהנה מאוד לשחק איתם. שניהם הופכים אותי לטוב יותר. אני ומסי כאן כדי להבין אחד את השני, ובמובן הזה הכל משתפר".

איבן ראקיטיץ' נשאל גם השבוע על עתידו בברצלונה, ושוב דאג להבהיר כי הישארות נמצאת בעדיפות עליונה מבחינתו. "אף אחד לא רוצה להישאר פה יותר ממני. אני עושה הכל כדי להחזיר לעצמי את הביטחון והיכולת מפעם. בשבועות האחרונים אני מרגיש הרבה יותר טוב, ואני חושב שאני מוכיח שיש לי עוד הרבה מה לתרום לברצלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully