וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מנשנגלדבאך ניצחה את באיירן מינכן 1:2 בזכות פנדל בתוספת הזמן

בנסבאיני כבש צמד והשלים מהפך שהותיר את הסייחים בפסגה. צמד לטימו ורנר ב-0:3 של לייפציג על הופנהיים, דורטמונד הביסה את דיסלדורף 0:5

עריכת וידאו: ניר חן

המחזור ה-14 בבונדסליגה יצא לדרך ביום שישי ונמשך היום (שבת) עם כמה מפגשים מסקרנים. במוקד עמד מפגש האימפריות בין בורוסיה מנשנגלדבאך לבאיירן מינכן, בו ניצחה הקבוצה הביתית באופן דרמטי למדי. ר.ב. לייפציג שוב הביסה ובורוסיה דורטמונד השיגה שלוש נקודות קלילות עם תוצאה מרשימה.

שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך, רמי בנסבאיני. רויטרס
השווה וגם הפך. בנסבאיני/רויטרס

בורוסיה מנשנגלדבאך - באיירן מינכן 1:2

דרמה גדולה במפגש בין המוליכה לאלופה, שבסיומה הפער בין השתיים צמח לשבע נקודות. איבן פרישיץ' העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-49 עם בעיטה יפה מהאוויר שיאן זומר הצליח רק להדוף לרשת שלו. אלא שגלדבאך מיהרה להגיב ונגיחה של רמי בנסאביני אחרי קרן קבעה 1:1 בדקה ה-60. שתי הקבוצות לא מצאו הכרעה וכל הדרכים הובילו לחלוקת נקודות, אבל גלישה של חאבי מרטינס בתוספת הזמן הניבה שריקה לפנדל וכרטיס צהוב שני לספרדי. בנסבאיני דייק מהנקודה הלבנה ובסיום 1:2 דרמטי.

עוד בוואלה!

מי תזכה מההפקר? ארלינג הולאנד יוכל להשתחרר תמורת 20 מיליון יורו בלבד

לכתבה המלאה
שחקן באיירן מינכן, רוברט לבנדובסקי מול שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך, ניקו אלבדי. GettyImages
לבנדובסקי ובאיירן מרוחקים מהפסגה כבר שבע נקודות/GettyImages

ר.ב. לייפציג - הופנהיים 1:3

טימו ורנר אמר ביום חמישי האחרון שהחלון שלו הוא לזכות באליפות עם לייפציג והיום קירב אותה צעד אפשרי לשם עם צמד. החלוץ הגרמני ניצל בישול של פטריק שיק בדקה ה-11, הכפיל בפנדל בדקה ה-52 ויש לו כבר 15 שערי ליגה העונה, רק אחד פחות מרוברט לבנדובסקי. מרסל זאביצר הוסיף בדקה ה-83 וארמין ביצ'אקצ'יץ' צימק בדקה ה-89.

שחקן ר.ב. לייפציג, טימו ורנר. GettyImages
הגיע ל-15 שערי ליגה העונה. ורנר/GettyImages

בורוסיה דורטמונד - פורטונה דיסלדורף 0:5

ניצחון שני רצוף לדורטמונד המתאוששת, שלמרות פתיחת עונה בינונית, עדיין נמצאת במאבק האליפות והיום עברה את באיירן מינכן בטבלה. מרקו רויס (42 ו-70) וג'יידון סאנצ'ו (63 ו-74) כבשו צמדים, תורגן הזאר השלים את החגיגה (58) ודורטמונד עם 33 שערים ב-14 משחקי ליגה העונה.

שחקן בורוסיה דורטמונד, ג'יידון סאנצ'ו. GettyImages
צמד בתוך 11 דקות. סאנצ'ו/GettyImages

איינטרכט פרנקפורט - הרטה ברלין 2:2

יורגן קלינסמן כבר ראה איך הוא חוגג ניצחון ראשון כמאמן הרטה ברלין אחרי ההפסד 2:1 לדורטמונד במחזור הראשון. הקבוצה שלו הובילה 0:2, אבל איבדה את זה ויצאה עם נקודה אחת מפרנקפורט. הרטה עלתה ליתרון בדקה ה-30 אחרי שמרקו גרואיץ' מצא יפה את דודי לוקבאקיו, שחדר משמאל ובעט לפינה הרחוקה את ה-0:1. גוראיץ' כבש בעצמו את השני בדקה ה-63 מול שער ריק אחרי מסירת רוחב של דדריק בויאטה וזה 0:2. מרטין הינטרגר הצליח לצמק בנגיחה בדקה ה-65 אחרי בישול של אלמאמי טורה וזה 1:2. שער ליגה חמישי העונה לבלם האוסטרי. סבסטיאן רודה המחליף איזן עם בעיטה מקרוב בדקה ה-86 וקבע 2:2.

משחקים נוספים:

אוגסבורג - מיינץ 1:2
לאוגסבורג: מרקו ריכטר (41), פלוריאן נידרלכנר (65, פנדל). למיינץ: לוין אוזטונאלי (15)

פרייבורג - וולפסבורג 0:1
לפרייבורג: יונתן שמידט (85)

באייר לברקוזן - שאלקה 1:2
ללברקוזן: לוקאס אלאריו (15, 81). לשאלקה: בניטו רמאן (82).

סבסטיאן רודה שחקן איינטרכט פרנקפורט. רויטרס
סבסטיאן רודה חוגג את השוויון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully