וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי תזכה מההפקר? ארלינג הולאנד יוכל להשתחרר תמורת 20 מיליון יורו בלבד

הגדולות של הכדורגל העולמי בכוננות: על פי דיווח בגרמניה, החלוץ הנורבגי הלוהט יוכל לעזוב את זלצבורג בינואר במחיר מציאה

עריכת וידאו: ניר חן

ארלינג הולאנד הוא השם החם בכדורגל העולמי, וייתכן שבקרוב מאוד הוא יצטרף לאחת ממעצמות אירופה במחיר מציאה. על פי דיווח ב"בילד" הגרמני, לחלוץ הנורבגי סעיף בחוזהו הנוכחי ברד בול זלצבורג המאפשר לו להשתחרר תמורת 20 מיליון יורו בלבד - מה שעשוי את הביקוש אליו לגדול עוד יותר.

סעיף השחרור הנמוך של ילד הפלא בן ה-19 יישאר בתוקף עד פברואר, כך שגם אם לא יימכר בינואר לקבוצות הגדולות ביבשת עדיין תהיה אפשרות לרכוש אותו בזול עד תום העונה.

עוד דווח ב"בילד" שנכון לעכשיו, מסתמן שבורוסיה דורטמונד היא המועמדת המובילה להחתימו, אולם היא ממש לא לבד במירוץ. בשבועות האחרונים דווח על התעניינות גם מצידן של באיירן מינכן, יובנטוס, ברצלונה, ריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד, ארסנל, ולנסיה וסביליה.

ארלינג הולאנד שחקן רד בול זלצבורג. GettyImages
כל הטוב הזה יעלה לכם 20 מיליון יורו. ארלינג הולאנד/GettyImages

נכון לעכשיו מעדיף סוכן העל מינו ראיולה, שמייצג את הולאנד, להעבירו לדורטמונד. יש לכך שתי סיבות עיקריות: האחת היא שהוא מצוי ביחסים מצוינים עם הנהלת הקבוצה, והשנייה היא ש"הוא משוכנע שזהו המקום המושלם עבורו לעשות עוד קפיצת מדרגה", על פי ה"בילד".

הולאנד, שהחליף את מונס דאבור ברד בול זלצבורג, הפך העונה לאחת התופעות המדוברות בכדורגל העולמי. מאזנו עומד על 27 שערים ב-20 הופעות בכל המסגרות בקבוצה האוסטרית, כולל שמונה שערים בליגת האלופות.

עוד בוואלה!

ארלינג הולאנד מצא אהבה: "כדורי השלושער הם כמו החברה שלי"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully