וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס הפסידה 3:1 בחוץ מול לאציו, אינטר נותרה בפסגה

רונאלדו העלה את האלופה ליתרון (25), אבל לואיס אלברטו בישל ללואיז פליפה (45) ומילינקוביץ' סאביץ' (74). קייסדו חתם בדקה ה-95. אימובילה החמיץ פנדל (79), קואדרדו הורחק (69). נאפולי עם משחק שמיני רצוף ללא ניצחון

עריכת וידאו: ניר חן

המחזור ה-15 בליגה האיטלקית נפתח אמש (שישי) עם 0:0 בין המוליכה אינטר לרומא. יובנטוס היתה יכולה לנצל את זה ולעלות לפסגה, אבל הפסידה 3:1 מול לאציו, שהתבססה במקום השלישי. נאפולי המשיכה לקרטע עם 1:1 אצל אודינזה ואילו אטאלנטה ניצחה 2:3 את ורונה בתוספת הזמן.

פאולו דיבאלה המתוסכל, שחקן יובנטוס. רויטרס
לא מאמין שזה קרה. פאולו דיבאלה מאוכזב/רויטרס

לאציו - יובנטוס 1:3

אחרי שאינטר איבדה נקודות מול רומא, יובנטוס ידעה שניצחון יעלה אותה לפסגה. אלא שמנגד התייצבה יריבה חזקה מאוד שהשיגה ניצחון שמבסס אותה במקום השלישי שמוליך לליגת האלופות. המשחק הזה נפתח מצוין עבור האלופה ועבור רונאלדו, שהעלה את הזברות ליתרון בדקה ה-25. אלא שבתוספת הזמן של המחצית הראשונה לואיס אלברטו הרים ללואיז פליפה שנגח את השוויון. בדקה ה-69 יובה נותרה בעשרה שחקנים אחרי עבירה מטופשת של חואן קואדרדו והמארחת הענישה עם שער יפהפה של סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' שהשתלט נהדר על כדור של לואיס אלברטו והמשיך פנימה.

בדקה ה-79 צ'ירו אימובילה היה יכול לכבוש את שערו ה-18 העונה, אבל שצ'סני הדף את הפנדל שלו וגם את הריבאונד בבעיטה החוזרת. יובה שלחה את כל השחקנים קדימה כדי להשוות ופליפה קייסדו העניש עם ה-1:3 עמוק בתוספת הזמן. יובה רחוקה כעת 2 נקודות מאינטר המוליכה. לאציו פתחה פער של ארבע נקודות מרומא הרביעית.

עוד בוואלה!

ניקולה אמרוסו נגד כריסטיאנו רונאלדו: "הוא זוחל על המגרש"

לכתבה המלאה
סטפן ראדו שחקן לאציו מול כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
השער שלו לא עזר. רונאלדו/רויטרס

אינטר - רומא 0:0

אחרי שהצליחה לגזול מיובנטוס את המקום הראשון בטבלה במחזור שעבר, איבדה הקבוצה של אנטוניו קונטה שתי נקודות בבית מול הג'אלורוסי ואמנם הגדילה את הפער מהאלופה לשתי נקודות, אבל היא עשויה לאבד את הפסגה אם יובה תנצח את לאציו בחוץ. אינטר הגיעה למשחק עם לא מעט פצועים וראתה את אנטוניו קנדרבה נפצע ומסיים את המשחק כבר בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, מה שיוסיף לקונטה עוד כמה שיערות לבנות לקראת המשחק מול ברצלונה בשלישי. לפני המשחק נרשם אירוע יפה כשרומלו לוקאקו וכריס סמולינג, שני הקורבנות לכותרת הגזענית של עיתון "קוריירה דלו ספורט" התחבקו ממושכות.

פיוטר ז'לינסקי שחקן נאפולי. GettyImages
עוד תיקו לאוסף של נאפולי. פיוטר ז'לינסקי/GettyImages

אודינזה - נאפולי 1:1

היריבה האמיתית היחידה של יובנטוס בשנים האחרונות נראית רע מאוד בתקופה האחרונה וסופרת כבר תשעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות כשברקע אינספור שערוריות. קרלו אנצ'לוטי עלה בהרכב חזק לפני המשחק החשוב מול גנק בליגת האלופות ונאפולי שלטה במשחק, אבל קווין לזניה עקץ במתפרצת בדקה ה-32. זו הייתה הבעיטה היחידה של אודינזה למסגרת, כשהפולני פיוטר ז'לינסקי השווה בדקה ה-69 אחרי חטיפת כדור של דריס מרטנס. ניקולה מקסימוביץ' הורחק כשהוא מתחמם בגלל דיבורים עם הקוון ונאפולי לא הצליחה לנצח את אודינזה, עליה גברה בשבעת המפגשים הקודמים.

שחקני אטאלנטה חוגגים מול ורונה בתוספת הזמן. GettyImages
עוד דרמה של הרגע האחרון. שחקני אטאלנטה חוגגים/GettyImages

אטאלנטה - ורונה 2:3

אחרי שני הפסדים ביתיים, הקבוצה מברגמו חזרה פעמיים מפיגור והשיגה ניצחון בתוספת הזמן, ארבעה ימים לפני המשחק המכריע מול שחטאר דונייצק בליגת האלופות. סמואל די קרמינה כבש אחרי בישול בהוצאת חוץ של דוידה פראוני בדקה ה-23, האוקראיני רוסלן מלינובסקי הפציץ לחיבורים את השוויון בדקה ה-44, אבל די קרמינה השלים צמד במתפרצת בדקה ה-57. למרות זאת, אטאלנטה לא נשברה ולואיס מוריאל איזן בפנדל בחלוף שבע דקות. הפולני פאבל דוידוביץ' הורחק בדקה ה-85 בצהוב שני, וב-10 שחקנים ורונה נלחצה עוד יותר לשערה ונענשה בתוספת הזמן, כשהבלם רפאל טולוי הקפיץ לחברו למרכז ההגנה בראט ג'ימסיטי שהכריע בדקה ה-93. המארחת במקום השישי עם נקודה פחות מרומא הרביעית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully