וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי הרצוג רוצה להמשיך בנבחרת ישראל, רוטנשטיינר נוטה לתמוך בו

16.10.2019 / 13:41

למרות המרחק ממשפחתו, המאמן לא מדבר בשיחות פנימיות על האפשרות שיעזוב את תפקידו. המנהל הטכני מצדד בהשארתו, אולם ממתין לשמוע את דעותיהם של חברי הוועדה המקצועית בעוד שישה ימים

צילום ועריכה: קובי אליהו

אנדי הרצוג מעוניין להמשיך בנבחרת ישראל. כך טוענים היום (רביעי) בסביבתו של המאמן הלאומי שסירב גם אמש לומר זאת בפה מלא בסיום המשחק מול לטביה. לטענת גורמים בסביבתו של הרצוג, הוא החליט יחד עם המנהל הטכני וילי רוטנשטיינר לפני כשבועיים שזה לא יהיה מכובד ולא יהיה ראוי לומר את הדברים לציבור דרך התקשורת לפני שהוא יגיד אותם לוועדה המקצועית שתשמע אותו בעוד שישה ימים.

זו הסיבה שהרצוג העדיף לדחות את כל השאלות שהופנו אליו מאז המשחק באוסטריה. הרצוג לא הכחיש אמש שהמרחק ממשפחתו אינו קל לו. ילדיו עדיין צעירים והוא נמצא בחלק מהזמן בישראל, אך יחד עם זאת בכל השיחות שהוא ניהל עם גורמים בנבחרת ובראשם רוטנשטיינר עצמו, הוא לא רמז אפילו פעם אחת על רצונו לסיים לעזוב.

מה שכן יכול לגרום להרצוג לעזוב, זו החלטה מקצועית של הוועדה לפיה הנבחרת לא התקדמה בתקופתו ואולי אף הלכה לאחור. אם הוא ירגיש שאין לו תמיכה מחברי הוועדה הוא עשוי בעצמו להחליט שאין מקום להמשיך.

מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג. AP
מריח עוד קדנציה. אנדי הרצוג/AP

רוטנשטיינר רוצה שהרצוג ימשיך, אבל הוא גם רוצה לחוש מחברי הוועדה שהם מאמינים במאמן אותו הביא לנבחרת הבוגרת. רוטנשטיינר לא רוצה להגיע לקונפליקט בעניין הזה עם חברי הוועדה ולכן הוא יחוש את הדופק ביום שלישי בפגישה וישאף לכך שיהיה קונצנזוס סביב הרצוג.

אגב לפני הצהריים המריא רוטנשטיינר לשוויץ והוא יטול חלק בכינוס שייערך במטה אופ"א בניון החל ממחר בכל הקשור לפני הכדורגל בשנים הקרובות. רוטנשטיינר ישוב לארץ בתחילת השבוע הבא וכאמור יהיה נוכח במפגש הוועדה המקצועית עם הרצוג ביום שלישי.

עוד בוואלה!

בכירים בהתאחדות הנחו את שחקני הנבחרת: אל תתעסקו בעתידו של אנדי הרצוג

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully