וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי הרצוג: "יש לנו סיכוי טוב בפלייאוף". ערן זהבי: "דעתי לגבי הרצוג ברורה"

המאמן כבר חושב על ההזדמנות השנייה להעפיל: "חשוב שהחזרנו את הביטחון". זהבי תמך ("עשינו איתו דברים טובים") ומוכן ל"מאבק עד הסוף" על מלכות השערים. דאבור אחרי הצמד: "התגעגעתי לתחושה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

נבחרת ישראל שיפרה הערב (שלישי) את מצב הרוח שלה עם ניצחון ביתי 1:3 על לטביה במסגרת בית ז' של מוקדמות יורו 2020. מונס דאבור חגג צמד וערן זהבי הוסיף בתווך והגדיל את יתרונו בראש טבלת המבקיעים של הקמפיין עם ה-11 שלו, כשהלטבים התנחמו בשער ראשון שלהם שהוא לא עצמי. מבחינת טבלת הבית, ישראל נותרה במקום החמישי ועם סיכוי תיאורטי בלבד וקלוש ביותר לעקוף את אוסטריה השנייה שצריכה נקודה אחת בשני המחזורים שנשארו. יש לה את צפון מקדוניה בבית ואת לטביה בחוץ, כך שניתן להניח שהיא תעמוד במשימה. ישראל תקווה שהתוצאות ימשיכו להסתדר עבורה והיא תהיה בפלייאוף שייערך במרץ ויציב אותה מרחק שני משחקים מהיורו.

ערן זהבי עם מונס דאבור שחקני נבחרת ישראל. קובי אליהו
שניהם מאושרים. ערן זהבי עם מונס דאבור/קובי אליהו

ערן זהבי אמר בסיום: "שיחקנו מאוד התקפי, הגענו להרבה מצבים וגם ניצלנו אותם, אם כי השוער שלהם היה ביום הרואי. אנחנו צריכים להיות מאושרים, ניצחנו בבית ביום טוב שלנו. שמחים ועם הפנים לפולין. אני בראש טבלת המבקיעים עדיין ויש עוד שני משחקים. אף אחד לא אמר שזה יהיה קל. אני מאושר מהגול, ברור שיכולתי לכבוש עוד, אבל זה המצב. זה יהיה עד הסוף ואני מקווה שאכבוש עוד".

על אנדי הרצוג: "אנחנו נהנים מהכדורגל איתו, חושבים שהוא עושה עבודה טובה. אנחנו לא רוצים לצאת בקמפיין עבורו, כי הוא לא צריך את זה. עשינו דברים טובים בקמפיין הזה, דעתי האישית ברורה לגבי מה שצריך לקרות. אני מקווה שמצבנו יהיה טוב בליגת האומות".

מונס דאבור: "התאכזבנו באוסטריה, ידענו שיכולנו לעשות יותר. באנו היום כדי לנצח ולכבוש כמה שיותר, החמצנו הרבה מצבים. אבל ניצחנו 1:3 וזה חשוב מנטלית. היה לי חשוב לתת הופעה טובה, הגולים בשבילי זה בונוס. כמובן שהתגעגעתי לרשת ואני שמח מאוד שהבקעתי היום. התגעגעתי להרגשה הזאת. אני מקווה שבמשחקים הבאים גם בסביליה אני אוכל לקחת חלק ולהיות חלק מרכזי בקבוצה. אני אחכה שההזדמנות תגיע".

עוד בוואלה!

מוקדמות היורו: נבחרת ישראל ניצחה 1:3 את לטביה

לכתבה המלאה
אנדי הרצוג מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
אנדי הרצוג/קובי אליהו

המאמן אנדי הרצוג סיכם: "היה חשוב להשיג שלוש נקודות, הייתי מאושר מאוד מהמחצית הראשונה שהייתה נהדרת. חבל על השער שספגנו, אבל הלחץ וצירופי המסירות היו מצוינים. לא הצלחנו לשמור על הקצב במחצית השנייה. עדיין היה לנו מצבים, אבל גם ללטביה היו שניים. מה שחשוב זה הנקודות והחזרת הביטחון.

על עילי אלמקייס שערך בכורה בגיל 19: "הוא מאוד בטוח עם הכדור, יש לו טכניקה מצוינת, הוא בחור חכם וצפוי לו עתיד ורוד. הוא משחק בגרמניה ורציתי לראות אותו כאן".

על העתיד: "יש לנו פגישה ב-22 באוקטובר ואז נראה מה יהיה. יש לנו סיכוי טוב לעלות דרך הפלייאוף, לכן היה חשוב לחזור למסלול ונצטרך להמשיך את זה בשני המשחקים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully