וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירים בהתאחדות הנחו את שחקני הנבחרת: אל תתעסקו בעתידו של אנדי הרצוג

16.10.2019 / 6:34

על אף התמיכה הגורפת של שחקני הנבחרת "כולל אלה שלא מקבלים דקות" בהשארתו של המאמן, בהתאחדות ממשיכים להתלבט. וגם: דאבור משחרר קיטור ומנסה לפרגן לזהבי ואלמקייס מתמוגג מ"הרגע המאושר בקריירה, עד עכשיו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: התגובות ל-1:3 של ישראל על לטביה

עיקרי הדברים

- שחקני נבחרת ישראל ממשיכים להביע תמיכה גורפת בהשארת אנדי הרצוג

- במקביל, בכירים בהתאחדות הנחו את השחקנים שלא לעסוק בשאלת המאמן

- בנבחרת מייחלים לזכייה של זהבי במלך שערי המוקדמות. דאבור: "ניסיתי לפרגן לו"

- עילי אלמקייס בן ה-19 אחרי הבכורה בנבחרת: "הרגע המרגש בקריירה עד כה"

seperator

החיוך הרחב על פניהם של אנשי ושחקני נבחרת ישראל אתמול (שלישי) אמר הכל. המשחקים בסלובניה ואוסטריה הביאו לנקודת שבר וכולם רצו לשכוח מאווירת הנכאים מול לטביה, גם אם מדובר באחת היריבות החלשות ביבשת. זה הסתיים בניצחון 1:3, ובלחיצות ידיים של וילי רוטנשטיינר ואנדי הרצוג עם השחקנים - הכי רחוק מהתגובות הנסערות של השניים להפסדים המתסכלים בשני המשחקים הקודמים. "בתקופה כזאת צריך להעריך כל ניצחון, יכולנו גם לאבד את זה היום ולהצטער על זה", אמרו השניים לשחקנים.

המאמן משתדל לא לדבר על עתידו וממתין לפגישה עם הפורום המקצועי ב-22 בחודש. דבר אחד בטוח - הרצוג זוכה לתמיכה גורפת מהשחקנים. "אפילו אלה שמרגישים מקופחים מבחינת דקות רוצים שימשיך", אמר שחקן בכיר בנבחרת אתמול. יחד עם זאת, שחקנים העידו שבכירים בהתאחדות הורו להם לא להתייחס לעתידו של הרצוג ולהשאיר זאת לממונים עליו.

"תצטרכו להמתין. יש לנו עוד שני משחקים בטורניר ואני עוד צריך לשבת עם הפורום המקצועי, לנתח דברים בראייה קדימה ורק לאחר מכן נקבל החלטות", הבהיר אמש פעם נוספת וילי רוטנשטיינר. "שיתוף הפעולה שלי עם הפורום המקצועי הוא מצויין וכולם יכולים לישון בשקט, יתקבלו החלטות מקצועיות בלבד".

עוד בוואלה!

מוקדמות היורו: נבחרת ישראל ניצחה 1:3 את לטביה

לכתבה המלאה
אנדי הרצוג מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
העיניים נשואות להתאחדות. הרצוג/קובי אליהו

על המשחק עצמו אמר המנהל הטכני: "אני גאה בשחקנים, היינו בתקופה לא טובה מבחינת התוצאות ועדיין הראינו אופי, יכולת טובה וכדורגל איכותי. אנחנו עדיין סופגים שערים קלים ומגיעים נגדנו בקלות למצבים ונצטרך לעבוד על זה, אבל בסך הכל אני מאוד מרוצה ממה שהיה היום. יש לנו עדיין אתגרים בטורניר הזה, לשחק נגד פולין בארץ זה משחק משמעותי בתהליך ההתקדמות שלנו ואנחנו צריכים להראות שאנחנו יכולים להם. כרגע אנחנו לא ברמה של פולין ואוסטריה, זאת עובדה, ואנחנו צריכים תמיד למצוא את הדרך להשתפר ולהתקדם מעבר לתוצאות או הישגים".

בנבחרת עסקו בסיום גם בכך ששוב לא שמרו על רשת נקייה. אחרי השער המצמק של הלטבים, הסתובב אנדי הרצוג לספסל וסינן: "מה יהיה הסוף עם זה? אנחנו לא רוצים להפסיק עם הדברים האלה?"

שוער הנבחרת אופיר מרציאנו התייחס בסיום לשער שהנבחרת ספגה: "זה לא משקף את משחק ההגנה היום. היינו אגרסיביים, לחצנו גבוה, שלישיית הבלמים עבדה טוב. רצינו לשמור על רשת נקייה, אבל לפעמים סופגים גם שערים כאלה. זה לא שיקף את היכולת של ההגנה".

על יכולתו באופן אישי אמר מרציאנו: "אני מאמין בעצמי, בכל פעם שאשחק אתן את הכי טוב שלי. בנבחרת הדברים מאוד דינמיים, אתה לא משחק בקבוצה ואחרים נכנסים במקומך. אני חושב שהשוערים עושים עבודה טובה וגם דוחפים אחד את השני קדימה".

בין היתר, התייחס מרציאנו גם לירידה במעמדו בהיברניאן הסקוטית, בה הוא לא משמש שוער ראשון: "אני כרגע תחת חוזה שם אז אני מעדיף לא לפתוח את הדברים. העובדות הן שאני אחד השחקנים הטובים במועדון בארבע שנים האחרונות, ועוד עובדה היא שלא יצאתי מההרכב בגלל סיבה מקצועית. אני מאמין בעצמי, אם הקבוצה מחליטה להראות לי את הדרך החוצה, זה בסדר גמור".

מונס דאבור שחקן נבחרת ישראל חוגג שער. קובי אליהו
התגעגע לתחושה שאחרי הגול. דאבור/קובי אליהו

מונס דאבור שיחרר הרבה מאוד תיסכול מהתקופה האחרונה, ואמר בסיום: "חיכיתי הרבה זמן לכבוש, במיוחד בנבחרת. היו הרבה משחקים שהייתי שווה גול ולא הצלחתי להבקיע, היו לי הופעות טובות אבל בלי שערים וחלוץ נמדד בגולים. גם התגעגעתי להרגשה ולשמחה שאחרי, אני עובד הכי קשה בשביל הרגעים האלה".

על עתידו בסביליה אמר: "זאת לא קריצה מה שעשיתי היום, אני בטוח שראו שם את הגולים, קיבלתי הודעות ופירגונים, אבל אני רק עם הראש בנבחרת כל עוד אני כאן, ולא חושב יותר מדי אם זה כן יעזור או לא יעזור בסביליה. זאת תקופה קשה והיה חשוב לי להבקיע, זה הכל".

דאבור סיפר על שיחת מוטיבציה שאנדי הרצוג ערך לו: "דיברנו באופן כללי על הדרך שלנו, על הטעויות ואיך לשפר. הרצוג בירך אותי כשזכיתי בפרס שחקן העונה באוסטריה ואמר לי שהגיע הזמן שאני אעשה את זה גם בנבחרת. אני תמיד רוצה לעזור ולהצליח עם הנבחרת, אני חושב שאנחנו שווים יותר ממה שהשגנו ובטוח שעוד נעשה דברים יפים".

על הרצון לסייע לזהבי במלכות השערים אמר: "בהרבה רגעים כן שיחקתי כדי לעזור לו וניסיתי לפרגן לו מהדקה הראשונה. היו לו כמה החמצות, אבל לפעמים כחלוץ אם אתה רוצה יותר מדי זה לא תמיד יוצא טוב. כולם יודעים שערן שחקן גדול ואני מקווה בשבילו שיזכה בסוף במלכות השערים של המוקדמות".

עילאי אלמקייס שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
התרגש. עילי אלמקייס/רויטרס

עילי אלמקייס בן ה-19 שערך הופעת בכורה, התרגש מאוד: "זה הרגע הכי מאושר שהיה לי עד עכשיו, כיף גדול לייצג את המדינה. אני משתדל לתת את כל מה שאני יכול בשביל הנבחרת. ללבוש את החולצה של הנבחרת כל פעם זה מרגש, לא רק בבוגרת, זאת גאווה מאוד גדולה ואני תמיד מחכה למשחקים, נהנה לפגוש את כל הצוות והשחקנים, זה מרגש ועצום, במיוחד לשחקנים צעירים. כולם קיבלו אותי מאוד יפה, תמכו בי, אמרו לי לשחק שקט, רגוע, עם ביטחון. היה לי מאוד כיף להגיע ולראות איך מקבלים צעירים כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully