וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארמניה הפסידה, רומניה מעדה וישראל התקרבה לעבר הפלייאוף

רק נבחרת אחת נחותה מישראל עולה כרגע אוטומטית, מה שמציב את הרצוג ושחקניו בעמדה מצוינת להגיע לפלייאוף שייערך במרץ. כך תהיה הנבחרת מרחק שני משחקים מיורו 2020 - ההסבר המלא

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי שתוצאות משחקי יום ראשון הקטינו את הסיכוי הקלוש ממילא שהיה לנבחרת ישראל להעפיל אוטומטית אבל קירבו אותה לפלייאוף, הערב (שלישי) המשיכו התוצאות להסתדר עבור הנבחרת.

ישראל דורגה במקום ה-30 בסיום ליגת האומות, כך שרק אם שלוש נבחרות נחותות ממנה תצלחנה להשיג כרטיס אוטומטי, היא תישאר מחוץ לפלייאוף. החשבון הפשוט: 20 עולות מהמוקדמות, 12 נכנסות לפלייאוף. כרגע רק הונגריה עושה את זה, בעוד רומניה (ספגה הערב שער שוויון בתוספת הזמן) עדיין בתמונה וכך גם קוסובו. לעומתן, הסיכויים של ארמניה נפגעו קשות בעקבות התבוסה בפינלנד שעלתה מעשית, וגם צפון מקדוניה וסלובניה נותרו כזכור עם סיכוי קלוש בלבד להקדים את אוסטריה בבית הישראלי.

שוב: אם שלוש מהן מעפילות אוטומטית, ישראל לא תהיה בפלייאוף. כרגע יש רק אחת, וגם היא לא בטוחה. ההכרעות בחודש הבא, לאחר שני המחזורים האחרונים של המוקדמות.

אנדרו רוברטסון שחקן נבחרת סקוטלנד מול ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
עוד ביקור בסקוטלנד? ערן זהבי מול אנדי רוברטסון בליגת האומות/רויטרס

אז במצב הנוכחי של הבתים, ישראל היא אחת מ-12 הנבחרות שמקבלות הזדמנות שנייה בפלייאוף של דרגים א' עד ג' (הדרג הרביעי לא רלוונטי מבחינתנו). בדרג א' נמצאות שוויץ ואיסלנד, בדרג ב' נמצאות בוסניה, ויילס וצפון אירלנד ובדרג השלישי מחכות לצד ישראל גם סקוטלנד, נורבגיה, סרביה, בולגריה, הונגריה (אם לא תעלה אוטומטית) ורומניה. שתי האחרונות מארחות משחקים ביורו ולכן לא תהיינה עם סקוטלנד שמארחת אף היא (רצון של אופ"א לתת צ'אנס שווה לכל המארחות), אז אחת תיכנס לדרג א' והשנייה לדרג ב'.

זה ישלח את ישראל ובולגריה להגרלה, כשאחת מהן תצורף לפלייאוף של דרג א' והשנייה תישאר בזה של דרג ג'. האופציות משם:

1. דרג א' - חצי גמר בחוץ מול איסלנד ואז גמר (המארחת תיקבע בהגרלה) על הכרטיס ליורו מול שוויץ או הונגריה/רומניה.

2. דרג ג' - חצי גמר בחוץ מול סקוטלנד ואז גמר (המארחת תיקבע בהגרלה) על הכרטיס ליורו מול נורבגיה או סרביה.

חצי גמר הפלייאוף יהיה ב-26 במרץ 2020 והגמר חמישה ימים לאחר מכן, ב-31 במרץ. רק ארבע מנצחות הגמרים - אחת בכל דרג - תצטרפנה ל-20 העולות מהמוקדמות כדי להשלים את תמונת 24 המשתתפות ביורו 2020.

עוד בוואלה!

מוקדמות היורו: נבחרת ישראל ניצחה 1:3 את לטביה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully