וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף נזכר במשבר במכבי תל אביב: "כמאמן פתאום נתפסתי כחוליה החלשה"

המנהל המקצועי לשעבר העלה זיכרונות מהמשבר במכבי תל אביב בעונת 2016/17: "פיטורי ארבלדזה - מהרגעים הכי כואבים בקריירה שלי"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

מסתבר שגם ממרחק השנים ג'ורדי קרויף עדיין לא שוכח את התקופה הסוערת של מכבי תל אביב בעונת 2016/17. בטור אישי לעיתון הספרדי הנפוץ "אל פאיס" העלה המנהל המקצועי של הצהובים לשעבר זיכרונות מהעונה ההיא, שהחלה עם מינויו של שוטה ארבלדזה, נמשכה עם פיטוריו, קיבלה טוויסט בעלילה כשקרויף עצמו ירד לקווים ושימש מאמן זמני, והסתיימה עם ליטו וידיגאל על הקווים ועם אובדן האליפות.

"רק פעם אחת בקריירה נאלצתי לפטר מאמן, וזה ללא ספק אחד הרגעים הכי כואבים שהיו לו בקריירה, עד היום", כתב קרויף. "זה קרה כששימשתי מנהל מקצועי של מכבי תל אביב, והייתי צריך לפטר את שוטה ארבלדזה באמצע העונה. הרגשתי המון צער, כי הוא היה איש טוב וגם מאמן יוצא מהכלל. העפלנו איתו לליגה האירופית, אבל השליטה בליגה הישראלית יצאה לנו מהידיים והורגשה ירידת מתח רצינית".

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
תקופה קשה. קרויף על הקווים/ברני ארדוב

קרויף המשיך: "אחרי הפיטורים נאלצתי לרדת לקווים בעצמי, עד שאמצא מאמן קבוע. שם הבנתי חוק בכדורגל - אחרי חילופי מאמנים, השחקנים נמצאים באור הזרקורים והמאמן הוא בדרך כלל החוליה הכי חלשה. בתקופה ההיא, לא יכולתי להרגיש את הדופק בתור מנהל ספורטיבי. מרווח הטעויות שלי היה מינימלי".

למרות זאת, קרויף התגאה בכך שתחתיו הפכה מכבי תל אביב ל"קרש קפיצה למאמנים ברמה עולמית", לדבריו. "במכבי תל אביב השתדלתי לבחור תמיד מאמנים עם אוריינטציה התקפית. חיפשתי מאמנים התקפיים מעולים, בידיעה שאני עלול להחליף מאמן מדי קיץ. היינו קרש קפיצה, ואין בזה שום דבר רע. מבחינתי זה מקור לגאווה, כי זה חיזק את המעמד שלנו כמועדון".

עוד בוואלה!

דור פרץ נפצע ושוחרר מהסגל. ביטון: "גם את רומא לא בנו ביום אחד"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully