וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן השוערים של ראיקוביץ': "למכבי תל אביב יש חלק גדול בהצלחה שלו"

דושאן גאסיץ' מתלהב מפתיחת העונה של אקס הצהובים בצרפת: "בישראל נתנו לו את הידע והניסיון כדי לפרוח". גם ראיקוביץ' עצמו בעננים

עריכת וידאו: מתן חדד

ההתאקלמות המהירה של פרדראג ראיקוביץ' בריימס הצרפתית גורמת להרמת גבות אפילו במולדתו. אמש (שישי) פורסמה במגזין הסרבי SK כתבה נרחבת על אקס מכבי תל אביב, ששמר על רשת נקייה בחמישה מתוך שמונה מחזורים בליגה הצרפתית והגיע לשיאו בשבוע שעבר מול האלופה פריס סן ז'רמן, ממנה לא ספג.

בכתבה מחמיא דושאן גאסיץ', מאמן השוערים של ראיקוביץ' בכוכב האדום, למכבי תל אביב שלטענתו עזרה לו מאוד להתפתח לשוער ברמה שהוא מפגין כיום. "לעבור מהכוכב האדום למכבי תל אביב היתה החלטה חכמה, כי מכבי מועדון ברמה גבוהה עם ציפיות ודרישות. אמנם הליגה הישראלית לא חזקה כמו הצרפתית, אבל הוא קיבל תמיכה מלאה מהמועדון ואת כל התנאים כדי להתפתח ולהשתפר. אני מאמין שההתפתחות שלו בישראל נתנה לו את הידע והניסיון כדי לפתוח את העונה בצורה כזו בצרפת".

פרדראג ראיקוביץ' שוער ריימס. GettyImages
בשיאו. ראיקוביץ'/GettyImages

גם ראיקוביץ' עצמו מצוטט בכתבה, ומודה ש"חשבתי שייקח לי יותר זמן כדי להתאקלם, אבל הרגשתי טוב מאוד כבר בהכנה. התחלנו את העונה בצורה מצוינת, וכולם במועדון קיבלו אותי בצורה נהדרת".

לטענת ראיקוביץ', "המטרה של ריימס היא לסיים מעל המקום השמיני בו סיימה בעונה שעברה. זה בהחלט אפשרי".

אחרי שמונה מחזורים מדורגת ריימס במקום התשיעי בליגה עם 11 נקודות. יחד עם זאת, בצוותא עם המוליכה פריס סן ז'רמן היא ספגה הכי מעט שערים - ארבעה בלבד.

עוד בוואלה!

צרפת: מארסיי הפסידה לראשונה אחרי שבעה משחקים, 3:1 לאמיין

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully