וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן הביסה 0:4 את אנז'ה והגדילה את יתרונה

סראביה חגג שער בכורה ובישל לאיקרדי וגיי שציינו גם הם שערי ליגה ראשונים. ניימאר חתם. ניצחון בית ראשון למונפלייה על מונאקו אחרי 29 שנה

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור התשיעי בליגה הצרפתית נפתח אתמול (שישי) עם המשחק בין אמיין למארסיי, שספגה את ההפסד השני שלה העונה עם 3:1. המוליכה פריס סן ז'רמן הביסה 0:4 את אנז'ה המדורגת שנייה ומישל דר זרקריאן סגר מעגל כשהוליך את מונפלייה לניצחון בית ראשון על מונאקו אחרי 29 שנה.

פאבלו סראביה שחקן פריס סן ז'רמן (במרכז) עם ניימאר, מאורו איקרדי. רויטרס
כולם כבשו. ניימאר עם פאבלו סראביה ומאורו איקרדי/רויטרס

פריס סן ז'רמן - אנז'ה 0:4

רק שתי נקודות הפרידו בין הקבוצות לפני המשחק, אבל על כר הדשא בפארק דה פראנס פערי הרמות הורגשו. למרות חסרונו של קיליאן אמבפה, האלופה הצליחה לעשות את זה בקלות. הספרדי פאבלו סראביה כבש את שער הבכורה שלו בדקה ה-13 אחרי הכנה של בן ארצו אנדר הררה, ובדקה ה-37 הכין למאורו איקרדי שחגג את הראשון שלו בליגה הצרפתית, לאחר שהכריע את המשחק מול גלאטסראיי בליגת האלופות ביום שלישי. סראביה נעצר בקורה בדקה ה-59, והניסיון השני שלו הפך לבישול לאידריסה גיי, שציין גם הוא את שערו הראשון. ניימאר חתם את התוצאה בדקה האחרונה, כשעבר את השוער אחרי בישול של אריק מקסים שופו-מוטינג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מאורו איקרדי שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
שני שערים תוך ארבעה ימים. מאורו איקרדי/רויטרס

מונפלייה - מונאקו 1:3

בפעם האחרונה שמונפלייה ניצחה את מונאקו בבית, התאריך היה ה-23 בדצמבר 1990. היום הרצף השלילי הזה - 20 משחקי בית ללא ניצחון במשך כמעט 29 שנה - נקטע. בהרכב של מונפלייה שיחק אז מישל דר זרקריאן, שהיום עמד על הקווים וסגר מעגל. פלורן מולה (31), פדרו מנדס (39) ואנדי דלור (56) הצעידו את הקבוצה הביתית ליתרון גדול ומזהיר, וויסאם בן ידר רק צימק (68) ומונפלייה השיגה 3 נקודות יקרות.

אמיין - מארסיי 1:3

הדרומיים ספגו הפסד שני העונה וראשון אחרי שבעה מחזורים ברציפות ולמעשה מאז שנוצחו 2:0 על ידי ריימס במשחק הפתיחה של העונה. הייתם עליסאמי העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-11 עם בעיטה מקרוב אחרי הגבהה של גאל קאקוטה מימין. דריו בנדטו הצליח לאזן בדקה ה-23 עם שער יפה אחרי בעיטה מחוץ לרחבה והפיח תקוות באוהדי מארסיי, אבל סרו גיראסי בפנדל (41) וסטיבן מנדוסה (91) השאירו את שלוש הנקודות בבית ואת מארסיי במקום השישי עם 13 נקודות מ-27 אפשריות בעוד אמיין עצמה שיפרה את מאזנה ל-11 ועלתה זמנית אל המקום ה-11.

נאנט - ניס 0:1
לנאנט: מוזס סימון (86)

דיז'ון - שטרסבורג 0:1
לדיז'ון: סטפי מבידידי (38)

טולוז - בורדו 3:1
לטולוז: אפתימיוס קולוריס (61). לבורדו: ניקולא דה פרוויל (1), פאבלו (19), וואנג-אוי-ג'ו (53)

ברסט - מץ 0:2
לברסט: ז'וליאן פוסורייה (11), ז'אן-שארל קסטלטו (45)

מורגן סנסון שחקן מארסיי. רויטרס
סנסון ומארסיי עצבניים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully