וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיקוביץ' עצר את הרצף ההיסטורי של פריס, טוכל: "הופעה לא מקובלת"

שוער ריימס קטע לפריס רצף של 44 משחקי ליגה עם כיבוש וספג שני שערים בלבד בשבעה מחזורים. טוכל הודה: "ההפסד הזה הגיע לנו"

עריכת וידאו: מתן חדד

כבר בגיל צעיר פרדראג ראיקוביץ' שוערה של מכבי תל אביב לשעבר סומן ככישרון גדול, אבל ספק אם אפילו הוא האמין שעונת הבכורה שלו בריימס תהיה כל כך מוצלחת. הסרבי הפך אתמול לשוער הראשון מאז מאי 2008 שלא סופג נגד פריס סן ז'רמן, ב-0:2 המדהים של קבוצתו בפארק דה פראנס. לראיקוביץ' היו מניות רבות בניצחון הראשון של ריימס מול הפריזאים מאז 1975. המאמן שנקנה ממכבי תל אביב תמורת 3 מיליון יורו בלבד ספג שני שערים בלבד בשבעה מחזורים, רשם 20 הצלות כולל הצלת פנדל ונעל את השער מול קבוצות חזקות כמו פריס, מונאקו, ליל ומארסיי.

פרדראג ראיקוביץ' שוער ריימס. AP
המחיר שלו יזנק בכמה מיליונים טובים בקיץ הבא. ראיקוביץ' אתמול/AP

עד כמה ההישג של ראיקוביץ' גדול? הוא עצר רצף של לא פחות מ-44 משחקי ליגה שבהם פריס מצליחה להבקיע לפחות שער אחד, הרצף הכי טוב בהיסטוריה של הליגה. בצרפת התמקדו בעיקר בכישלון, אבל בסרביה התמוגגו מהשוער ובכותרת של אחד האתרים נכתב: "ראיקוביץ' עצר את ניימאר במו ידיו, איזו סנסציה".

"אני מאוכזב מההופעה שלנו. לשחק בפארק דה פראנס עם המדים של פריס זה תמיד מיוחד אבל ההופעה שלנו לא היתה מספקת", אמר בסיום תומאס טוכל והוסיף: "ה-10 דקות הראשונות, אולי 15 היו טובות אבל מאז זה רק החמיר. לא הראינו מה אנחנו מסוגלים וההפסד הגיע לנו".

טוכל התייחס לשינויים הרבים שביצע בהרכב, חלקם כפויים ואמר: "אני לא מתחרט על שום דבר בגלל שאני צריך לנהל את הקבוצה לאור החיסורים. קל לנתח בדיעבד. היינו צריכים לקבל החלטות ולקחתי אותן. אני לא חושב שהפסדנו בגלל שהחלפנו הרבה שחקנים אלא יותר בגלל הדרך שבה שיחקנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully