וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריימס כבר מתלהבים מפרדראג ראיקוביץ': "הוא מזכיר את מנואל נוייר"

אקס מכבי תל אביב סוחט מחמאות: מאמן השוערים של קבוצתו החדשה הילל, בצרפת הכתירו אותו כאחד מעשרת השחקנים המעניינים בעונה שבפתח

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

סימני השאלה סביב אנדראס יאניוטיס בפתיחת העונה גורמים למכבי תל אביב להתגעגע לפרדראג ראיקוביץ', אבל לפחות בינתיים נראה שדווקא השוער הסרבי מתגעגע הרבה פחות. הליגה הצרפתית תצא לדרך ביום שישי הקרוב וראיקוביץ', שיעמוד בין הקורות של ריימס, כבר סוחט מחמאות.

"הוא היה על הכוונת של הרבה מועדונים גדולים באירופה לאורך השנים, וכבר עכשיו אנחנו מבינים למה במובנים מסוימים - בעיקר באופי - הוא מזכיר לי את מנואל נוייר", הצהיר אמש (שלישי) מאמן השוערים של הקבוצה סבסטיאן האמל בראיון לאתר RCM שהכתיר את ראיקוביץ' לאחד מעשרת השחקנים הכי מעניינים לצפייה בעונה הקרובה. "הוא מלא ביטחון, יש לו אינסטינקטים נהדרים וכריזמה אדירה, ובנוסף הופתענו לטובה ממשחק הרגל שלו. הוא נותן לשחקני ההגנה שלנו המון ביטחון".

שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ'. יוסי ציפקיס
במכבי תל אביב מתגעגעים, אבל נראה שהוא הרבה פחות. ראיקוביץ'/יוסי ציפקיס

בכתבה צוין ש"כולם מסכימים שראיקוביץ' הוא החתמה מצונת של ריימס" ונטען ש"הוא יכול להיות אחד השוערים הכי טובים בצרפת בשנים הקרובות".

ראיקוביץ', שנרכש הקיץ בחמישה מיליון יורו על ידי ריימס אחרי קדנציה בת ארבע שנים במכבי תל אביב, אמר בשבוע שעבר ל"לה פיגארו" ש"היו לי הצעות אחרות, אבל מיד חשבתי שריימס היא אופציה טובה עבורי. הליגה הצרפתית נהדרת וריימס תעזור לי להתקדם".

עוד בוואלה!

"יאניוטיס לא יגמור כמו אנסטיס": מכבי תל אביב מביעה אמון בשוער היווני

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully