וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר: "לא ברור למה מאשימים את יאניוטיוס ומבקרים את בלקמן"

31.7.2019 / 7:10

חלוץ מכבי תל אביב מגבה את שני המצטרפים החדשים ("בטוח שיאניוטיס יעשה עונה מצוינת, כולם אוהבים את בלקמן") ולא מתאושש מהפנדל שנגרם על ידו ("לא אשן בלילות הקרובים"). ראיון פוסט הדחה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שריקת הסיום מול קלוז' קיבצה את שחקני מכבי תל אביב במרכז המגרש. הפנים היו חמוצות. איתי שכטר עמד לבד דקות ארוכות. מתקשה להתאושש. כבר חודשים שמדברים במכבי תל אביב על הצורך בחלוץ מטרה חדש, אבל בסוף הנסיבות גרמו למועדון ללכת איתו בשני המשחקים הגורליים מול אלופת רומניה. היה לשכטר משחק סביר אמש (שלישי), אבל מה שהוא יזכור ממנו זה את הפנדל שגרם לו ביתרון 0:1 של מכבי תל אביב, כשהמומנטום בצד שלה. גם אם השופט הגרמני אותו הוא מכיר מהתקופה בה שיחק בבונדסליגה קיפח אותו, עדיין מדובר במהלך שהרס למכבי תל אביב את המומנטום וכנראה גמר לה את המשחק. שכטר לא יכול היה אמש להתאושש גם דקות ארוכות אחרי שהמשחק הסתיים.

"אני חושב שלא היה פנדל וגם דיברתי על זה עם השופט. הוא שופט טוב מהליגה הגרמנית. הוא אמר לי שאולי הוא טעה, אבל מה זה עוזר עכשיו? אני טעיתי. הייתי צריך לעצור את עצמי כדי שלא יהיה בכלל מגע. גם אחרי הפנדל היו לנו דקות שיכולנו לחזור למשחק, אבל ברמות כאלה אסור לספוג שערים ממצבים נייחים כמו במשחק הראשון וכמו במשחק השני. היה לנו מומנטום מאוד חיובי כשהובלנו והוא נעצר מיד עם הפנדל הזה".

שחקני מכבי תל אביב ניק בלקמן, איתי שכטר עם שוער קלוז' גיידריוס ארלאוסקיס. ברני ארדוב
כועס על עצמו. שכטר מחמיץ, אמש/ברני ארדוב

ייקח לך הרבה זמן להתאושש.

"אני מאמין שביומיים-שלושה הקרובים יהיה לי קשה לישון בלילות. סיטואציית הפנדל תלווה אותי. אני חושב שהשריקה הזו הכריעה את ההתמודדות".

היה חשוב לך גם באופן אישי לתת משחק גדול כי בסוף נתנו לך קרדיט כחלוץ פותח?

"אני מרגיש טוב פיזית. הרגשתי שניצחתי את כל המאבקים שלי במגרש. אני אעשה הכל כדי להחזיר לקבוצה על הדשא".

הודחתם על ידי קבוצה פחות טובה מכם?

"אנחנו יותר טובים מקלוז'. אין לי ספק בכך, אבל המשחקים האלה הוכרעו בגלל טעויות. שם נפלנו. יכול להיות שלהם יש שחקנים יותר מנוסים שידעו בדקות הקריטיות לאסוף אחד את השני. הייתי בטוח שעם הקהל פה בבית נהפוך את התוצאה וחבל שאיכזבנו את הקהל הנפלא הזה שבא לתמוך בנו".

עוד בוואלה!

אחרי ההדחה: במכבי תל אביב חוששים מכישלון שיוביל לכדור שלג

לכתבה המלאה
ז'איר אמאדור שחקן מכבי תל אביב מאוכזב. ברני ארדוב
"נפלנו בגלל טעויות". שחקני קלוז' חוגגים/ברני ארדוב

לא הגעתם מוכנים למשחקים האלה.

"יש לנו כמה שחקנים חשובים מאוד שלא משחקים עכשיו בגלל פציעות. אין מה לעשות מול זה".

זה כישלון גדול.

"זה מאכזב. אני לא אוהב לומר כישלון, אבל זו אכזבה גדולה מאוד עבורנו. בכל זאת עפנו על ידי אלופה ממדינה של כדורגל. אנחנו יותר טובים אבל בניסיון קצת נפלנו. רוב המשחק הם העיפו כדורים והרחיקו. ניסינו לייצר מצבים מול הצפיפות אבל בליגת האלופות אתה נענש על טעויות".

אולי ההכנה שלכם לא היתה טובה עוד במחנה האימונים. אולי אפילו נחלשתם?

"אני חושב שכן עשינו הכנה טובה מבחינת מועדון עם שני מחנות אימון ומשחקי אימון. יש לנו כרגע שוער והגנה שלא שיחקו יחד. שרן ייני וסבוריט שהיו דומיננטיים בעונה שעברה פצועים דווקא ברגעים האלה. אני יכול להביא מלא תירוצים. בסופו של דבר לא עלינו ואני משוכנע שאנחנו יותר טובים. העונה עוד ארוכה ויש כאן חבר'ה מאוד חזקים. נשפר את הדברים הפחות טובים ונתכונן לליגה האירופית".

שוב אתם מתקשים מול בונקר.

"רוב הזמן מכבי תל אביב משחקת מול הגנות צפופות. אני חושב שדווקא יצרנו לא מעט מצבים. שני הגולים שכבשנו היו צריכים להספיק".

שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן חוגג. ברני ארדוב
"האמנו שאפשר לחזור". יונתן כהן אחרי שכבש/ברני ארדוב

מה היתה התחושה בחדר ההלבשה בהפסקה?

"הרגשנו שאנחנו יכולים לחזור למשחק. ועובדה שיונתן כהן איזן מיד בפתיחת המחצית השנייה. אבל אז נתקלנו בבונקר רומני והקבוצה היותר טובה לא עלתה".

למדתם את המצבים הנייחים שלהם בכלל?

"ברור שהם חיים על המצבים הנייחים. ידענו שזה הנשק שלהם ועבדנו על זה. עשינו את המקסימום כדי לעשות את משחק ההגנה הכי טוב שיש, אבל זה הכדורגל. אנחנו במועדון הכי גדול בישראל. ננוח יום אחד ולמזלנו לא עפנו לגמרי מאירופה".

איך מרימים את עצמכם עכשיו לקראת אלופת ליטא?

"אנחנו ספורטאים ומייצגים מועדון גדול. בעונה שעברה עפנו מול סרפסבורג ועשינו אחרי זה עונה חלומית. נגיע בשבוע הבא סופר מוכנים למשחק".

תצליחו לשמור על חדר הלבשה מאוחד אחרי הדחה כזו?

"אני משוכנע בכך ואני לא יודע על מה מדברים כשטוענים שיש איזו מתיחות עם ניק בלקמן או שמאשימים כביכול את יאניוטיס. ניק הוא בחור מצוין שכולם אוהבים ויש לנו שוער מצוין שלא שיחק תקופה ארוכה והוא בא ישר למשחקים כאלה קשים בליגת האלופות. אני משוכנע שיאניוטיס יעשה עונה מצוינת. חדר הלבשה נמדד ברגעים הפחות נעימים ועכשיו זה רגע פחות נעים למועדון. הקהל עודד אותנו בסוף כי הוא העריך את ההשקעה שלנו ואני בטוח שנחזיר להם בסוף".

ניק בלקמן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"לא ברור למה אומרים שיש מתיחות איתו". בלקמן אמש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully