וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כישלון די גדול": דור מיכה מודה, ולאדן איביץ' לוקח אחריות אחרי ההדחה

30.7.2019 / 22:20

מאמן מכבי תל אביב היה מאוכזב אחרי ה-2:2 הביתי נגד קלוז', שהדיח את הצהובים מליגת האלופות: "כנראה שלא היינו מספיק מוכנים. צריך להרים את השחקנים". הקשר סיכם: "כנראה שלא הגיע לנו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב המאוכזבת הודחה הערב (שלישי) בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות אחרי שסיימה ב-2:2 ביתי עם קלוז' הרומנית (3:2 לרומנים בסיכום שני המשחקים). בלקמן (15) ויונתן כהן (48) כבשו לצהובים, אבל שערים של קוליו (18, פנדל) ורונדון (42) ניפצו את חלום שלב הבתים של ולאדן איביץ' ושחקניו, שלבטח מרגישים שהם הודחו על ידי יריבה בינונית. אלופת ישראל תמשיך את דרכה באירופה במפעל המשני, הליגה האירופית, ותפגוש בסיבוב המוקדמות השלישי את סודובה הליטאית. המשחקים ייערכו ב-8 וב-15 באוגוסט, והמשחק הראשון יתקיים בישראל בחמישי הבא.

מאמן הצהובים, ולאדן איביץ', אמר בסיום: "זה מאכזב. פתחנו בצורה הכי טובה שיכולה להיות, אבל ספגנו ישר אחרי שכבשנו. היו לנו מצבים ושלטנו, אבל אחרי שספגנו את השער השני היה קשה לחזור לעניינים. זה הכדורגל, צריך להרים את השחקנים כי יש לנו עוד משחק בשבוע הבא ואנחנו רוצים לשחק באירופה השנה. היינו טובים יותר, אבל לא תמיד הקבוצה הטובה מנצחת ועולה לשלב הבא. לא ננתח את המשחק עכשיו, נראה מה אנחנו צריכים לשפר ונעשה את זה. עבדנו קשה מאוד בהכנה, אבל כנראה שלא היינו מספיק מוכנים למשחקים האלה".

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הדחה מוקדמת ומאכזבת. יונתן כהן מאוכזב/ברני ארדוב

דור מיכה הוסיף: "הדחה כואבת ומאכזבת. רצינו להמשיך בליגת האלופות ולהגיע לשלב הבתים. לא היינו מספיק טובים, כנראה שלא הגיע לנו. אנחנו עם הפנים לליגה האירופית. הכישלון הוא די גדול, במיוחד כשהבקענו שער מוקדם ודברים הלכו כפי שתכננו, לפחות עד לפנדל. אני בטוח שנשתפר, נתחבר ונראה יותר טוב". על הפציעה שלו: "זה לא משהו רציני, פעם ראשונה שאני משחק 90 דקות העונה אז זה היה לי קצת קשה. זה יהיה בסדר". על הליגה האירופית: "זאת המטרה העיקרית שלנו עכשיו, אין זמן לשקוע בכישלון הזה. אם הקהל יגיע ויתמוך כפי שהגיע היום, אז אנחנו יכולים וצריכים לעבור לשלב הבא".

המנכ"ל בן מנספורד ביקש להודות לאוהדים בסיום: "הבחורים מאוד מאוכזבים, אני בטוח שנחזור לעצמנו בתוך 24 שעות. הרגשתי שחשוב להוציא מסר של תודה אדירה לאוהדים שלנו. אצטדיון מלא, 12 אלף אוהדים, אווירה מדהימה והתמיכה שהם נתנו לשחקנים הייתה אדירה. עם כמה שאני מאוכזב מההפסד בסיכום שני המשחקים, אני מרגיש שחשוב מאוד מצד מיטש, ג'ק וכולנו להגיד תודה ענקית. אני יודע שלא קל להגיע לנתניה, אבל הגעתם במספרים גדולים, הייתם מדהימים. אני כבר מצפה לראות אתכם גם בחמישי הבא, דוחפים את השחקנים. המטרה היא להיות באירופה בשנה הקרובה ואני יודע שעם האוהדים מאחורינו נעשה את זה".

עוד בוואלה!

מוקדמות ליגת האלופות: מכבי תל אביב סיימה ב-2:2 עם קלוז' והודחה

לכתבה המלאה
דור מיכה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אין זמן לשקוע". דור מיכה/ברני ארדוב

מאמן קלוז' דן פטרסקו היה מרוצה מההופעה של שחקניו וכבר חושב קדימה: "אנחנו רוצים להגיע יותר רחוק, אפילו לשלב הבתים, ואני חושב שזה אפשרי. עברנו שני סיבובים ושיחקנו טוב. הערב שיחקנו טוב מאוד במחצית הראשונה וכבשנו פעמיים. מכבי תל אביב השתלטה על המשחק במחצית השנייה ואני חושב ש-2:2 זו תוצאה הוגנת. הקבוצה שלנו לא צעירה, וניתן היה לראות את זה במחצית השנייה. השחקנים של מכבי היו רעננים יותר, אבל ידענו איך לשמור על התוצאה. סלטיק? היא לא מפחידה אותנו, יש לנו סיכוי לעבור".

החגיגות בחדר ההלבשה של קלוז'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully