וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היריבה הבאה של מכבי תל אביב: סודובה השלימה 0:10 מול טרה פנה

הצהובים יארחו בחמישי הבא את אלופת ליטא בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית. אקס אשדוד כבש ב-0:5 הנוסף על טרה פנה, גם אקס הפועל חיפה ממתין

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר הדחתה של מכבי תל אביב בידי קלוז'

סודובה הליטאית תהיה יריבת מכבי תל אביב בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית, לאחר הדחתם של הצהובים בידי קלוז' בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. סודובה מחצה הערב (שלישי) 0:5 את טרה פנה מסן מרינו והשלימה 0:10 בסיכום שני המפגשים, אחרי שניצחה באותה תוצאה במשחק החוץ.

המשחק הראשון של מכבי תל אביב מול סודובה ייערך בנתניה ביום חמישי הבא והגומלין כעבור שבוע בעיר מריאמפולה.

סנדרו גוטאל שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
זוכרים אותו? לפני שנתיים באשדוד והיום בסודובה. סנדרו גוטאל/לירון מולדובן

הליטאים התחילו את דרכם בסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות ומתחו את הכוכב האדום בלגרד, אבל הפסידו לבסוף 2:1 ונפלו למוקדמות הליגה האירופית, שם קיבלו הגרלה קלילה. מיחרט טופצ'אגיץ', החלוץ הבוסני שכבש העונה שמונה שערי ליגה ב-11 משחקים, המשיך את רצף השערים שלו באירופה עם צמד (39 ו-55) אחרי שיוסיפ טאדיץ' (14) וסמיר קרלה (18) כבשו לפניו. את התוצאה חתם בדקה ה-89 המחליף סנדרו גוטאל, אקס מ.ס. אשדוד, בעוד טוסיין ריקטס ששיחק בהפועל חיפה נכנס עוד קודם לכן ולא הצליח לכבוש.

סודובה, שנמצאת בליגה הבכירה בארצה מאז 2002 וזכתה בתואר הראשון שלה ב-2006, היא אלופת ליטא בשנתיים האחרונות ומוליכה את טבלת הליגה גם כעת, עם 42 נקודות אחרי 17 מחזורים ושתיים יותר מז'לגיריס. את הקבוצה מאמן בשלוש השנים האחרונות ולדימיר צ'בורין הקזחי, שעבד לפני כן בשחטר קרגנדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully