וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקן מכחישה את חתימת פאוליניו בהפועל באר שבע, שמתעקשת: "אישרו לנו לנהל מו"מ"

13.10.2019 / 9:41

הקבוצה השבדית טוענת שלא התבשרה על הצטרפותו של הקשר-חלוץ לקבוצה מבירת הנגב: "לא מתכוונים לוותר". בבאר שבע מיהרו להגיב: "הודענו להם מבעוד מועד על הכוונה למו"מ, המגעים הושלמו ונחתמו"

צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: תומר לוי

למרות שהפועל באר שבע הודיעה אמש (שבת) רשמית על החתמתו של פאוליניו, על אף העובדה שגם סוכנו כבר אישר את המעבר לתקשורת השבדית - קבוצתו הנוכחית האקן מתעקשת שלא ידוע לה על השלמת העסקה.

אמש התראיין המנהל המקצועי של האקן, קבוצתו של הקשר-חלוץ הברזילאי בן ה-33 בארבע השנים האחרונות, וטען בתוקף בפני התקשורת השבדית: קיבלנו את ההודעה של הפועל באר שבע בהפתעה מוחלטת. "לא ידעתי שום דבר על חתימה. ידעתי על התעניינות מהקבוצה הישראלית, את זה אף אחד לא הסתיר, אבל חתימה? לא שמעתי על זה כלום", אמר סוני קרלסון, שעד לפני כמה ימים עוד ניסה לשכנע את פאוליניו לחתום על הארכת חוזה בקבוצה.

שלושה מחזורים נותרו לסיום העונה בשבדיה ועל פי ההודעה הרשמית מטעם הפועל באר שבע, הוא יצטרף בחודש ינואר, אולם קרלסון מתעקש ש"אנחנו לא מתכוונים לוותר". יחד עם זאת, הדגיש קרלסון ש"יש לו את הזכות לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שיחפוץ, כי נשארו לו שישה חודשים בלבד בחוזה. הוא ניסה למצוא קבוצה אחרת במשך לא מעט זמן ורצה להרוויח יותר כסף, אבל עד עכשיו לא היו אופציות טובות במיוחד".

בבאר שבע הגיבו לדברים והבהירו: "הפועל באר שבע פנתה להאקן בהתאם והודיעה לה מבעוד מועד על כוונתה לנהל איתו משא ומתן, בהתאם לכללים הבינלאומיים לניהול משא ומתן עם שחקן. האקן אף אישרה לנו בכתב את המהלך. כפי שהודענו אמש, המשא ומתן עם פאוליניו הושלם ונחתם הסכם בין הצדדים לפיו פאוליניו ישחק במועדון בעונה וחצי הקרובות. אין לנו ספק שפאולינו ימשיך לתת את הכל בהאקן עד סיום הליגה בשבדיה".

שחקן הפועל באר שבע פאוליניו. האתר הרשמי של הפועל באר שבע, אתר רשמי
תצלום עם החולצה כבר יש. פאוליניו/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל באר שבע

פאוליניו (33), שגדל במחלקת הנוער של פלמייראס, שב לקדנציה שנייה בהאקן השבדית ב-2015, בשורותיה הוא משחק גם היום. שם גם החל את הקריירה האירופית שלו, כשכבש 37 שערים מ-2007 עד 2010. לאחר מכן שב לליגה הברזילאית, ואז שיחק גם באינטר באקו ובאמירויות. העונה רשם 20 הופעות ותשעה שערים בליגה השבדית, כולל אחד במוקדמות הליגה האירופית. אשתקד היה מלך השערים עם 20 כיבושים.

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע הודיעה: פאוליניו חתם לשנה וחצי, יצטרף בינואר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully