וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור פרץ נפצע ושוחרר מהסגל. ביטון: "גם את רומא לא בנו ביום אחד"

12.10.2019 / 13:51

קשר מכבי תל אביב נפצע בשריר הארבע ראשי באימון ולא יהיה בסגל הנבחרת מול לטביה. לואי טהא: "צריך למצוא פיתרונות למשחק ההגנה"

צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: תומר לוי

נבחרת ישראל קיימה הבוקר (שבת) את האימון הראשון שלה בארץ אחרי החזרה מאוסטריה וזאת כחלק מההכנה למשחק מול לטביה ביום שלישי באיצטדיון טרנר בבאר שבע במסגרת מוקדמות יורו 2020. דור פרץ קשרה של מכבי תל אביב נפצע בשריר הארבע ראשי ואחרי התייעצות בין הצוות הרפואי למאמן אנדי הרצוג הוחלט על שחרורו והוא לא יהיה בסגל ללטביה. חאתם עבד אלחמיד בלם סלטיק חולה עם וירוס ולא הגיע לאימון.

אף שסיכויי הנבחרת להעפיל לטורניר היורו דרך המוקדמות כמעט ואזלו, עדיין יש רצון לסיים את הקמפיין בצורה חיובית עם כמה שיותר נקודות. הדבר האחרון שרצו מרבית השחקנים עם הנחיתה בארץ אתמול בשעה 16:30 היה להתכנס שוב בבית מלון לעוד חמישה ימים. רובם ככולם היו מעדיפים פסק זמן של 24 שעות בבתים, אבל העובדה כי מחר יתקיים אימון בוקר בשל ערב סוכות, מנעה אימון הערב וכך יצא שאת הלילה עשתה הנבחרת בבית מלון בהרצליה וכאמור הבוקר ערכו השחקנים אימון בבית הנבחרות בשפיים.

עומרי בן הרוש עם שחקני נבחרת ישראל. שלומי גבאי
שחקני הנבחרת באימון הבוקר/שלומי גבאי

ניר ביטון, שרשם משחק לא טוב באוסטריה, אמר היום באימון: "לכולנו יש תקוות להצליח ולעלות לטורניר גדול סוף סוף. אנחנו משחקים מול נבחרות טובות ושחקנים טובים. הכי חשוב שתהיה דרך, אני חושב שגם אם זה לא מתבטא בתוצאות אני מרגיש שיש דרך. כשאתה מגיע לנבחרת, הכי חשוב שתהיה אווירה טובה ויהיה לך כיף להגיע. הצוות המקצועי נותן את כל הכלים להצליח".

ביטון הוסיף: "גם את רומא לא בנו ביום אחד. עם כל הכבוד אנחנו נבחרת שלא הגיעה לטורניר גדול מ-1970. צריך לכוון להגיע לאירוע גדול ואני מאמין שנעשה את זה. הכדורגל היום הוא כל כך נזיל. אם אתה מנצח את לטביה אתה יכול למצוא את עצמך במקום השלישי. הפערים הצטמצמו, מקדוניה התחזקה. בסוף הקמפיין נעשה חישובים".

על היכולת האישית שלו: "אני תמיד מצפה מעצמי ליכולת הכי טובה שלי. אני חושב שלא היה לי משחק גדול בלשון המעטה, אבל את החושבים אני עאשה עם עצמי. צריך לקחת את הכל בבלאנס ולהישאר עם הרגליים על הקרקע גם אחרי משחקים פחות טובים".

עוד בוואלה!

ערן זהבי: "שמח על המספרים שלי, עדיין חולם לשמח מדינה שלמה"

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת ישראל עם אנדי הרצוג. שלומי גבאי
שחקני הנבחרת באימון/שלומי גבאי

לואי טהא אמר: "כולם מאוכזבים כי היינו במשחק בדקות הראשונות. לצערי ברמות האלו אתה משלם על חוסר ריכוז. זה לא רק ההגנה, ההגנה מתחילה מההתקפה. צריך לשפר את ההגנה אין ספק. אנחנו מקבלים גולים בקלות. צריך למצוא לזה פיתרונות ולעבוד על זה. היינו יכולים להפיק יותר מהמשחקים שהובלנו בהם וקיבלנו גולים שטותיים".

"רואים התקדמות ודרך בנבחרת. אני לא מסתכל על המיקום, אלא על הדרך שהביא הצוות החדש לנבחרת. אני מאמין שנעשה דברים טובים בעתיד. לא רוצה לדבר על מאמנים אחרים. אנחנו רואים התקדמות וזה הכי חשוב".

דור פרץ. שלומי גבאי
נפצע באימון ושוחרר. דור פרץ הבוקר/שלומי גבאי

מצב הרוח בטיסה חזרה לישראל היה שפוף מאוד. אנדי הרצוג ווילי רוטנשטיינר צפו על צג המחשב הנישא במשחק משלשום. השחקנים ניסו להירדם אחרי שישנו בקושי שלוש שעות בלילה שאחרי המשחק. "אתה יודע מה מיוחד בנבחרת הזו?", שאל וענה גורם בכיר בנבחרת. "אני משוכנע שכל השחקנים היו עצובים בשביל אנדי על כך שהם לא נתנו לו סיבה להתגאות במה שהוא עושה בישראל. שם בבית שלו באוסטריה היו יכולים השחקנים להוציא אותו גדול ולתת לו להיות הכי מאושר וזה שהם לא עשו את זה, זה הכי כואב להם וזה בניגוד למה שהיה בעבר בנבחרת ישראל כאשר אחרי הפסדים, השחקנים רק חיפשו את מי להאשים".

עתידו של הרצוג הוא אחד הסיפורים המרכזיים בנבחרת ישראל. אך למרות שהסוגיה תעסיק את ראשי ההתאחדות לכדורגל בימים הקרובים, את הרצוג זה פחות מטריד, לפחות על פי עדותו. "מה שחשוב עכשיו זה לראות את הנבחרת מתאוששת מול לטביה ", אמר אתמול הרצוג לסובבים אותו. "העניין האישי שלי ממש לא מעניין אותי. אני רוצה שהשחקנים יבינו שהם מקצוענים וחייבים לנצח את לטביה, לתקן את הרושם שהותרנו ולעשות גם נקודות כדי לשפר את המיקום שלנו בטבלה". הרצוג גם יודע שאם הנבחרת לא תנצח את לטביה במשחק הביתי, יגבר הלחץ עליו לסיים את תפקידו כך שהוא תלוי בשחקנים ביום שלישי.

מונס דאבור עם אנדי הרצוג נבחרת ישראל, פלייר. שלומי גבאי
יאבד את מקומו לשון וייסמן? דאבור עם הרצוג/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully