וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "שמח על המספרים שלי, עדיין חולם לשמח מדינה שלמה"

11.10.2019 / 22:05

הנבחרת חזרה אחרי ההפסד באוסטריה, השחקנים התקשו למלא שאלון משוב. מלך שערי המוקדמות כתב באינסטגרם: "היה לי חשוב מאוד להביא את היכולת שלי לידי ביטוי גם בנבחרת, אבל עדיין יש חלום להעפיל לטורניר גדול"

צילום וידאו: יניב טוכמן

נבחרת ישראל נחתה אחר הצהריים (שישי) בארץ אחרי ההפסד 3:1 באוסטריה במסגרת בית ז' של מוקדמות יורו 2020. במהלך הטיסה העביר המאמן המנטלי מרקוס רוגן מעין דף משוב לשחקנים, ובו שאלות בנוגע למה שעבר עליהם במשחק, מה לא עבד ומה לטעמם צריך לשפר.

ערן זהבי כתב הערב בחשבון האינסטגרם שלו: "ברגשות מעורבים. מצד אחד אני שמח על המספרים שלי, היה לי מאוד חשוב לעשות את זה בנבחרת ישראל ולהביא את היכולת שלי לידי ביטוי כמו בקבוצות. מצד שני, היה ועדיין קיים חלום להעפיל לטורניר גדול ולשמח מדינה שלמה. מבטיח לכם שנמשיך לתת את המקסימום ונעשה הכול להחזיר לכם במגרש על התמיכה והאהבה. ניפגש בטרנר ביום שלישי במטרה ברורה לנצח את המשחק".

שחקני נבחרת ישראל, תמונה קבוצתית. רויטרס
אז מה לא עבד? שחקני הנבחרת באוסטריה/רויטרס

למרות שהמשחק מול לטביה יהיה רק ביום שלישי, בנבחרת החליטו להמשיך ישר לבית המלון בהרצליה ולא לאפשר לשחקנים יום חופש בבית. כבר מחר יתקיים האימון הראשון לקראת המשחק שיהיה באצטדיון טרנר בבאר שבע בעוד ארבעה ימים.

באשר למאמן אנדי הרצוג, לגביו כבר התגבשה החלטה בהתאחדות כי יישאר עד הפלייאוף של ליגת האומות בחודש מרץ, אליו ככל הנראה ישראל תעלה, בנבחרת בטוחים שהמאמן האוסטרי רוצה להישאר ודבר לא השתנה מבחינת השאיפה שלו.

עוד בוואלה!

ההתאחדות החליטה עקרונית: רוצים להשאיר את אנדי הרצוג לליגת האומות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully