וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות החליטה עקרונית: רוצים להשאיר את אנדי הרצוג לליגת האומות

בזמן שבהתאחדות מתכוננים להכרעה אם להגיש למאמן הצעה לקדנציה נוספת, כבר התגבשה החלטה להשאירו עד הפלייאוף במרץ, אליו תעפיל הנבחרת בסבירות גבוהה. השחקנים מודים: "לא עצמנו עין הלילה"

צילום וידאו: יניב טוכמן

בהתאחדות לכדורגל התגבשה החלטה שאנדי הרצוג יאמן את הנבחרת במשחק הראשון של ליגת האומות בחודש מרץ. כדי שישראל לא תהיה בליגת האומות צריך להתממש תרחיש קיצוני למדי, ולכן מעדיפים בהתאחדות לכדורגל שהרצוג ימשיך לאמן את הנבחרת גם במשחק הצפוי במרץ במקום למנות מאמן אחר למשחק אחד.

יחד עם זאת לא ברור מה תהיה העמדה של המאמן מכיוון שהוא רוצה לשמוע בתחילת החודש הבא האם הוא בכלל ממשיך לקדנציה נוספת. על פי החוזה של הרצוג צריכים להודיע לו 60 ימים לפני תום החוזה ב-1 בינואר 2020 האם הוא ממשיך. יחד עם זאת, בחוזהו מצוין שחוזהו יחודש אוטומטית עד מרץ אם הנבחרת תעפיל לליגת האומות.

מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג. AP
החוזה יוארך אוטומטית? אנדי הרצוג/AP

בנוסף לכך בעוד 12 ימים תתכנס ועדת האיתור לפגישה עם הרצוג על מנת לגבש החלטה ביחד עם וילי רוטנשטיינר האם להציע לו חוזה חדש. הפגישה תיערך שבוע אחרי המשחק מול לטביה ביום שלישי הקרוב. כפי שפורסם כאן הבוקר הדעות חלוקות וגם רוטנשטיינר טרם גיבש החלטה בעניין.

בתוך כך הגיעה היום (שישי) הנבחרת לשדה התעופה בווינה לקראת הטיסה חזרה לישראל. הפרצופים המדוכדכים לימדו על לילה קשה שעבר על השחקנים. רבים מהם אמרו: "לא עצמנו עין כל הלילה. זו אכזבה עצומה עבור כולם. לא האמנו שניראה כל כך רע".

עוד בוואלה!

נבחרת ישראל: השחקנים בעד קדנציה נוספת להרצוג, אבל עתידו מעורפל מאוד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully