וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "כאילו אנחנו מפחדים לנצח. ככה אי אפשר לעלות ליורו"

כוכב נבחרת ישראל נשמע מיואש לאחר ההפסד באוסטריה: "אנחנו סופגים מבהלה, עם נאיביות כזו לא נגיע לשום מקום". הרצוג מודה: "אנחנו מחוץ לתמונת העלייה. חבל, זהבי בכושר הטוב בחייו". סולומון: "לא ציפינו להיות במקום החמישי"

צפו בתקציר המשחק באדיבות 'כאן 11'

נבחרת ישראל שוב יצאה ללא כלום ממשחק במוקדמות יורו 2020, לאחר שהפסידה הערב (חמישי) 3:1 בחוץ לאוסטריה ונותרה במקום החמישי בבית ז'. שער גדול של ערן זהבי סידר יתרון לשבע דקות, אבל ולנטינו לזארו, מרטין הינטרגר ומרסל זאביצר הפכו והפער מהמקום השני צמח לחמש נקודות. לסיום הקמפיין נותרו שלושה משחקים, כשהראשון שבהם יהיה מול לטביה בבית ביום שלישי ובחודש הבא מול פולין (בית) וצפון מקדוניה (חוץ).

אז מה ישראל צריכה כדי לעלות?

כרגע לנבחרת יש חמש נקודות פחות מאוסטריה השנייה ושלוש פחות מצפון מקדוניה וסלובניה, כשבקופה נותרו תשע נקודות. הרצוג ושחקניו צריכים קודם כל לנצח בכל שלושת המשחקים ולקוות שאוסטריה תסיים בתיקו עם המקדונים ועם הסלובנים ותעשה תיקו מול לטביה.

ערן זהבי חוגג עם הספסל של נבחרת ישראל מול אוסטריה. רויטרס
"תחזיקו רק 10 דקות". ערן זהבי לאחר השער/רויטרס

ערן זהבי אמר בסיום: "אני כל משחק יוצא עם אותן תחושות. עשינו מחצית טובה, הבכנו את האוסטרים והבקענו שער. אחרי השער צעקתי לחבר'ה 'יש לנו 10 דקות, בואו נשמור על זה', אבל לצערי ספגנו מיד. ועל השני בכלל אין מה לדבר, שחקן מקפיץ בתוך הרחבה ובועט לשער. אנחנו לא יכולים לעלות ליורו ככה, אני מצטער. אי אפשר עם ספיגה כזו של שערים. אני לא הולך לבקר את שחקני ההגנה. אנחנו צריכים לשחק טוב יותר מבחינה קבוצתית בהגנה ולא עושים את זה. אנחנו סופגים מבהלה, כאילו אנחנו מפחדים לנצח. זה יישמע מגעיל, אבל היינו צריכים להעיף אותם באוויר במצב כזה. אנחנו יורדים מנטלית ועם נאיביות כזו לא נעלה ליורו".

על השער אמר: "היו לי שבע דקות מאוד מאוד שמחות, אבל בסופו של דבר זה רק עוד שער שנכנס להיילייטס של המשחק ולא מביא נקודות. זה היה משמעותי אם הוא היה שווה נקודות. אין מה לעשות, נסתכל קדימה. אנחנו צריכים להתקדם ממשחק למשחק, וכרגע אני לא רואה את זה. לפרקים אני אומר 'וואו, איזו נבחרת יש לנו', ולפרקים 'זה לא זה'".

הקשר מנור סולומון אמר בסיום: "התחושות קשות. שוב הפסדנו, אם כי הפעם הגיע לנו להפסיד, בניגוד לסלובניה. אמנם הובלנו וכל כך רצינו לשמור את היתרון עד למחצית. היינו מרגישים טוב יותר אם היינו יורדים ב-0:1, אבל שוב ספגנו בסמוך לשער שכבשנו. זה קשה, אין לנו מה לעשות חוץ מלבוא למשחק ביום שלישי ולנצח. יש לנו נבחרת טובה. אמנם אנחנו מציגים את זה רק לדקות מסוימות, אבל רואים שיש שיפור. אנחנו צריכים להמשיך להשתפר ולהשיג תוצאות הרבה יותר טובות. לא ציפינו להיות במקום החמישי בשלב הזה, אבל יש עוד שלושה משחקים ונקווה לסיים הרבה יותר גבוה".

עוד בוואלה!

מוקדמות היורו: נבחרת ישראל הפסידה 3:1 באוסטריה, היורו מתרחק

לכתבה המלאה
אנדי הרצוג מאמן נבחרת ישראל. רויטרס
"לא עשיתי את העבודה". אנדי הרצוג/רויטרס

המאמן אנדי הרצוג סיכם: "תמיד צריך למצוא דברים חיוביים, אבל מצד שני אנחנו מחוץ לתמונת העלייה. היו לנו רגעים טובים, אבל נתנו שני שערים קלים מדי. במחצית השנייה הרגשתי שאוסטריה נראתה קצת עייפה, אבל לא הצלחנו לנצל את המצבים שלנו".

על החילוף של טאלב טואטחה: "הוא אמר במחצית שהוא לא שיחק מספיק בתקופה האחרונה והיה ברור לי שנצטרך חילוף מהיר. לשמחתי יש לנו גיבוי טוב בעמדה וזו הייתה הסיבה לחילוף".

על ערן זהבי: "הוא כבש 10 שערים עבורנו והוא בכושר של חייו. טוב שיש לנו אותו ועשינו מאמץ אדיר, אבל איבדנו ריכוז ונענשנו".

על ההגנה: "בחצי השעה הראשונה עשינו הכול נכון ואז החלו להיפתח פערים בין המערכים. היינו צריכים להיות מרוכזים ויותר קומפקטיים בהגנה. לאחר השער השני רציתי שנצא קדימה ונייצר מצבים, אבל לא היינו מספיק מאוזנים. היו לניר ביטון כמה איבודים במקומות מסוכנים מאוד, אבל עדיין אני חושב שיש לו מספיק איכויות וביטחון ולא רציתי לוותר עליו. הזהרנו מפני האיבודים האלה. הייתי בוחר באותו הרכב גם עכשיו".

על החלק שלו: "אני כאן כדי לעשות את העבודה שלי ולשפר את הנבחרת. אם שיחקנו טוב רק 45 דקות, אז גם אני לא עשיתי את העבודה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully