וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: סיכום עם ז'אורז'יניו על שחרורו, עלי מוחמד עלה 5.22 מיליון שקל

11.10.2019 / 13:00

ז'אורז'יניו יקבל 600 אלף שקל בעשרה תשלומים: "נפרדים בצורה יפה, מודה למועדון". ההסכם על עלי מוחמד: מחצית מהסכום יועבר למכבי נתניה רק ב-2020. נתניה דרשה גם את איינבינדר ושטקוס

צילום וידאו: יניב טוכמן

בווידאו: רוטנשטיינר אחרי ההפסד של נבחרת ישראל באוסטריה

בית"ר ירושלים רכשה בקיץ האחרון את עלי מוחמד ממכבי נתניה באחת העסקאות הלוהטות של הקיץ. מעיון בפרטי ההסכם מתבררים הפרטים המדויקים של ההעברה. על פי ההסכם שנחתם, סוכם כי בית"ר תעביר למכבי נתניה סכום של 5.22 מיליון שקל עבור העברת השחקן, שהם כ-1.35 מיליון יורו בעת החתימה על ההסכם.

הצדדים סיכמו כי הסכום יועבר בשלושה תשלומים. ב-1 באוגוסט עבר סכום של כ-1.8 מיליון שקל, ב-1 בנובמבר אמור לעבור סכום נוסף של 1.2 מיליון שקל. 1.2 מיליון שקל נוספים יועברו בפברואר 2020 ועוד 1.02 מיליון שקל יועברו לנתניה במאי 2020. למעשה, קרוב למחצית מהסכום תראה נתניה רק בשנה הבאה.

הסעיפים המעניינים בחוזה

החוזה של עלי מוחמד - מכבי נתניה עם בית"ר ירושלים. צילום מסך
החוזה של עלי מוחמד - מכבי נתניה עם בית"ר ירושלים/צילום מסך
החוזה של עלי מוחמד - מכבי נתניה עם בית"ר ירושלים. צילום מסך
החוזה של עלי מוחמד - מכבי נתניה עם בית"ר ירושלים/צילום מסך
החוזה של עלי מוחמד - מכבי נתניה עם בית"ר ירושלים. צילום מסך
החוזה של עלי מוחמד - מכבי נתניה עם בית"ר ירושלים/צילום מסך

יש לציין כי בתמורה להסכם נתניה דרשה וקיבלה ערבויות בדמות שיעבוד של הכנסות בית"ר בסכום של עד 5.22 מיליון שקל מהכספים המגיעים לה מהמנהלת, ההתאחדות וזכויות עבור מכירת כרטיסים. מעבר לסכום ההעברה הנ"ל, על מוחמד בית"ר שילמה עמלות לסוכנים, שהיו בעלי אחוזים בכרטיס, בסכום של קרוב למיליון שקל נוספים.

אגב, בהסכם שנחתם ביולי דרשה אז נתניה כי בית"ר תעשה מאמצים להעביר לשורותיה את דן איינבינדר וארנסטס שטקוס. עוד צוין, כי אם מהשניים לא יעבור, תעביר בית"ר לנתניה את טל כחילה בתמורה לסכום של כ-730 אלף שקל דמי השבחה, ובמידה ואף אחד מהשניים לא יעבור תוכל נתניה להעביר לשורותיה את כחילה תמורת כ-460 אלף שקל. בסופם של המגעים אף אחד מהשלושה לא בחר להגיע לנתניה, עקב חוסר רצון מקצועי או אי הבנות כספיות.

בית"ר חזרה אתמול להתאמן ללא שחקני הנבחרות - ליוואי גארסיה, עלי מוחמד ונתנאל דלויה וכמו כן אנטואן קונטה קיבל אישור לביקור של מספר ימים בצרפת כולל ביקור אצל הרופא שניתח אותו. בבית"ר מעודדים מהחזרה של עידן ורד לאימונים והוכנה עבורה תוכנית עבודה מיוחדת בתקוה שיוכל להיות חלק מהסגל בעוד מספר שבועות.

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים הודיעה לז'אורז'יניו: החוזה שלך מבוטל

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים, עלי מוחמד. ברני ארדוב
הדרמה שמאחורי הקלעים. מוחמד/ברני ארדוב

עוד בבית"ר: הקבוצה הגיעה היום לסיכום עם הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו על שחרורו, התרת חוזהו באופן רשמי והימנעות ממאבק משפטי. חוזהו של ז'אורז'יניו מסתיים בתום העונה הנוכחית ועלותו למעלה מ-1.6 מיליון שקל. במסגרת ההסכם בית"ר תשלם לו 600 אלף שקל בעשרה תשלומים.

מבית"ר נמסר היום: היו"ר אלי אוחנה ומנכ"ל הקבוצה מוני ברוש נפגשו הבוקר עם ז'אורז'יניו, לאחר שבין הצדדים הושגו הבנות בכל הנוגע לעזיבתו של השחקן. השחקן חתם על ההסכם, ביחד עם סוכנו איתן מזרחי, ולמעשה סיים את דרכו בקבוצה".

השחקן אמר לאחר חתימת ההסכם: "אני שמח שהגענו להבנות בסופו של דבר ושאנחנו נפרדים בצורה יפה. אני רוצה להודות למועדון על הטיפול המסור בי במהלך התקופה האחרונה והפציעה שעברתי. יש כאן אנשים חמים מאוד שדאגו לי ועזרו לי, ואני שמח שהכל הסתדר בסופו של דבר. כעת אחזור לברזיל לטפל בפציעה שלי בצורה אינטנסיבית ובטוח שאחזור חזק יותר להמשך הקריירה".

אלי אוחנה אמר לאחר מכן: "רצינו מאוד לראות את ז'אורז'יניו משחק במדי בית"ר, וכשעשה את זה אין ספק שהוא הראה את היכולות שלו. לצערנו לפעמים דברים לא מסתדרים כמו שכולם רוצים, ומה שחשוב שהוא יחזור לעצמו, ויחזור לשחק כדורגל".

אלי אוחנה לצד ז'אורז'יניו, בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
"יש כאן אנשים חמים מאוד שדאגו לי ועזרו לי". ז'אורז'יניו נפרד מבית"ר/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully