וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הודיעה לז'אורז'יניו: החוזה שלך מבוטל

7.10.2019 / 18:01

הקשר הברזילאי שלא שיחק במדי הקבוצה בתקופת משה חוגג, קיבל הודעת שחרור. בקבוצה כועסים על התנהלותו של השחקן ולא מתכוונים לשלם את שכרו

דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: עידן ורד שב לאימונים

בית"ר ירושלים הודיעה היום (שני) לקשר הברזילאי ז'אורז'יניו על הפסקת עבודתו במועדון. היו"ר אלי אוחנה הודיע בשם בית"ר כי חוזהו של הברזילאי מבוטל לאחר כמעט שנתיים שלא שיחק במדי הקבוצה, ולטענת המועדון לא עשה שום ניסיון למצוא קבוצה חלופית על אף שמספר קבוצות גילו עניין במהלך הקיץ וביקשו ממנו לבוא להתרשמות. מבחינתה, בית"ר ירושלים לא מתכוונת לשלם את שכרו של ז'אורז'ינו עד תום העונה, גם אם הדבר כרוך בפנייה של השחקן לגורמים משפטייים.

ראוי לציין כי ז'אורז'יניו הגיע לבית"ר ירושלים בתקופתו של אלי טביב, וחתם על חוזה לשלוש שנים. לפי החוזה, שכרו של הברזילאי עומד על 280 אלף דולר נטו ו-1.7 מיליון ש"ח עלות. בבית"ר רצו להתיר את חוזהו של הקשר הפצוע עד תום חלון ההעברות על מנת שיוכלו לצרף זר שישי, והציעו לז'אורז'יניו חלק נכבד מחוזהו אך הברזילאי סרב לכך ודרש את מלוא שכרו. בתוך כך, בית"ר נתקעה למעשה כאשר לא יכלה לצרף זר חלופי במקומו, מה שהכעיס מאוד את ראשי המועדון.

בשורה התחתונה, בבית"ר רואים בחוזהו של ז'אורז'יניו כנדוניה שעברה למשה חוגג בירושה עת רכש את הקבוצה ממשה טביב, כאשר הברזילאי לא שיחק משחק אחד בתקופת חוגג. בנוסף לכך המועדון שילם עליו הוצאות טיפול בסך של יותר ממאה אלף שקל. כעת הדברים יצטרכו להתברר במוסדות המשפטיים כאשר במקביל ישנה אפשרות שעד חודש ינואר הצדדים ינסו להגיע לפשרה במידה והשחקן יהיה כשיר ויצליח למצוא קבוצה חדשה.

שחקן בית"ר ירושלים ז'אורז'יניו. דני מרון
קיבל הודעה על שחרורו מבית"ר. ז'אורז'יניו/דני מרון

בית"ר ירושלים הודיעה הערב על מינויו של שמוליק חנין לתפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער. חנין, שאימן וניהל במשך 12 שנים את מחלקת הנוער של מכבי חיפה, אמר: "אני שמח ונרגש להגיע למחלקת הנוער של בית"ר ירושלים, יחד נצעד כולם קדימה. מקצועית, ערכית, חינוכית. אני בטוח שבשנים הקרובות אנחנו נראה שחקני נוער מופיעים בשורות הקבוצה הבוגרת. יאללה בית"ר".

יו"ר הקבוצה, אלי אוחנה, אמר לאחר החתימה: "אנחנו ממשיכים בבנייה בכדי לשפר את מחלקת הנוער שלנו. מדובר באחד הפרויקטים החשובים ביותר של המועדון, מתוך ראייה לעתיד ומתוך אמונה שקבוצת הנוער בפרט וכל המחלקה יצמיחו לנו את המנהיגים על המגרש ומחוצה לו, שיגיעו בסופו של דבר גם לקבוצה הבוגרת. אנו משקיעים משאבים רבים במחלקה ומאמינים ששמוליק יקדם אותה ויהיה חלק בלתי נפרד מהדרך. אני מאחל לשמוליק בהצלחה ויאללה בית"ר".

אלי אוחנה יושב ראש בית"ר ירושלים עם שמוליק חנין מנהל מקצועי של מחלקת הנוער, תומר כרמל מנהל מחלקת הנוער. אתר בית"ר ירושלים, אתר רשמי
אלי אוחנה עם חנין ומנהל מחלקת הנוער תומר כרמל/אתר רשמי, אתר בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully