וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: שני שחקני אסטון וילה התעמתו במהלך ה-0:0 מול ווסטהאם

מינגס זעם על אל גאזי בגלל הרחקה מסוכנת שלו, השניים התקרבו ראש אל ראש והאירוע נבחן אפילו ב-VAR. הפתעה גדולה באיטליה

צילום: אתר מנצ'סטר יונייטד

המחזור החמישי בפרמיירליג ננעל הערב (שני) עם 0:0 לא מסקרן במיוחד בין העולה החדשה אסטון וילה לבין ווסטהאם כשאת הכותרות והעניין גונב אירוע אחר שלאו דווקא היה קשור למשחק.

בדקה ה-35 נרשם אירוע מביך מאוד מבחינת אסטון וילה כששניים משחקניה - טיירון מינגס וענוואר אל גאזי - התקרבו ראש אל ראש והאחרון אפילו מעט נגח בחברו לקבוצה. הכול החל כשמינגס צעק על אל גאזי, שהרחיק כדור בצורה מסוכנת לקרן וכמעט כבש שער עצמי. המבוכה אפילו גדלה כשצוות ה-VAR בדק את האירוע כדי לבדוק האם אחד משני השחקנים או אפילו שניהם צריכים לספוג כרטיס אדום. יש לציין כי גם אם שני שחקנים מאותה קבוצה מתקוטטים, הם יכולים להיענש ולהיות מורחקים.

האירוע הזה הזכיר קטטה קשה שפרצה ב-2004/5 בין לי בוייר לקירון דייר בזמן ששניהם היו שחקני ניוקאסל. השניים החלו אז להתקוטט בצורה קשה במרכז השדה אחרי שאחד מהם לא מסר לשני ואז הם החלו להתגושש עם אגרופים כששניהם גם חונקים אחד את השני וקורעים את החולצות. שניהם ספגו אז אדום ישיר ומוצדק לחלוטין.

נחזור למשחק הערב: מי שכן הורחק הוא ארתור מסואקו מווסטהאם אחרי עבירה במרכז המגרש על אחמד אלמוחמדי בדקה ה-67 והותיר את הפטישים בעשרה שחקנים.

טיירון מינגס שחקן אסטון וילה עם ענוואר אל גאזי. GettyImages
רגע מביך מאוד מבחינת אסטון וילה/GettyImages

טורינו - לצ'ה 2:1

העולה החדשה השיגה ניצחון חוץ מפתיע מאוד והשיגה גם את שלוש הנקודות הראשונות שלה העונה מול טורינו, שהגיעה אל המחזור הזה עם שני ניצחונות בשני משחקים. דייגו פריאס כבש ראשון עבור לצ'ה בדקה ה-35, אנדראה בלוטי איזן בדקה ה-58 מהנקודה הלבנה, אבל בסופו של דבר מרקו מנקוסו כבש את שער הניצחון המפתיע מאוד עבור לצ'ה בדקה ה-73.

עוד בוואלה!

מרסון: "האשמה על אונאי אמרי", אובמיאנג: "אנחנו נותנים שערים קלים"

לכתבה המלאה
טיירון מינגס שחקן אסטון וילה עם ענוואר אל גאזי. GettyImages
האירוע נבדק ב-VAR והוחלט לא להעניש אותם/GettyImages
טיירון מינגס שחקן אסטון וילה עם ענוואר אל גאזי. GettyImages
לא לעניין בכלל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully