וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסון: "האשמה על אונאי אמרי", אובמיאנג: "אנחנו נותנים שערים קלים"

קשר העבר של ארסנל תקף את המאמן: "לא האמנתי שהוא הוציא את אוזיל". החלוץ: "אני לא רוצה להאשים אף אחד, אבל אנחנו צריכים להתקדם"

צילום: אתר מנצ'סטר יונייטד

בווידאו: דויד דה חאה מאריך את החוזה במנצ'סטר יונייטד

אונאי אמרי ממשיך לספוג ביקורת על היכולת של ארסנל והקריסה הגדולה מול ווטפורד. כזכור, התותחנים הובילו 0:2 מצמד של פייר אמריק אובמיאנג במחצית הראשונה, אבל נעלמו במחצית השנייה ואפשרו לווטפורד לחזור ל-2:2 אחרי טעות של סוקרטיס ברחבה ושער של טום קלברלי ולאחר מכן הכשלה של דויד לואיז ופנדל מוצלח של רוברטו פריירה.

מי שהעביר ביקורת על המאמן הספרדי הוא קשר העבר של ארסנל פול מרסון, שכתב בטור ב"סקיי": "אני חייב להטיל את האשמה על המאמן. אנשים יגידו שהיו שחקנים מנוסים על הדשא, אבל הוא המאמן והם מקבלים כסף כדי להקשיב למה שהוא אומר. לא יכול להיות מצב שהמאמן אומר מה לעשות ונותן הנחיות ואז השחקנים עולים אל המגרש ועושים את מה שהם רוצים. הם כנראה מקשיבים לו והוא לא נותן להם הוראות נכונות. ווטפורד הרגישה כאילו אין לה מה להפסיד, אבל המאמן של ארסנל טעה בגדול. לא האמנתי שהוא הוציא את אוזיל, מי עוד מסוגל לפתוח שטחים חוץ ממנו ולמסור כדור מסוכן?".

גם פייר אמריק אובמיאנג לא נשמע מרוצה במיוחד מהיכולת של חבריו ואמר ל"קנאל פלוס" אחרי המשחק: "אני מרגיש כאילו אנחנו ממש נותנים ליריבה שערים קלים. אנחנו צריכים להתקדם. אני לא רוצה להאשים אף אחד, אבל אפשר לומר שאנחנו שחקני ההתקפה היינו יכולים להרוג את המשחק מוקדם יותר עם שער שלישי, אז לא אטיל את האשמה על מישהו אחר. כמובן שלא ציפינו לספוג כך. ידענו שהם ינסו לחזור למשחק ולצערי לא הצלחנו להתמודד איתם".

אונאי אמרי מאמן ארסנל. רויטרס
ממשיך לחטוף ביקורת. אמרי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully