וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "לא יכול להיות שאנחנו הטובים באירופה, כי סיטי הטובה בעולם"

מנג'ר ליברפול הכחיש כי הוא עלול לעזוב בשל מזג האוויר באנגליה, פרגן ליריבה והודה: "לא יודע אם היינו הכי טובים בעונה שעברה"

צילום: אתר מנצ'סטר יונייטד

בווידאו: דויד דה חאה מאריך את חוזהו במנצ'סטר יונייטד

מאז הגיע לליברפול באוקטובר 2015, הפך יורגן קלופ מאמן מוערך למאמן אהוב ולאחר שהביא לעיר את ליגת האלופות אשתקד, גם לגיבור. מבחינת אוהדי המרסיסיידרס, הגרמני יכול להישאר במועדון כמה שרק ירצה, אבל סוכנו טען היום (שני) שזה עלול לקרות מוקדם מהצפוי. חוזהו המקורי של קלופ עתיד להסתיים בקיץ 2022, ובעוד "זהו סוד פתוח" שליברפול תרצה להאריכו, הסוכן מארק קושיקה נקב בסוגיה מפתיעה שעלולה להכריע את עתיד המאמן: מזג האוויר.

"עדיין נותר עוד קצת זמן", אמר הסוכן. "נצטרך לחכות ולראות מה יקרה והאם שינוי האקלים יביא איתו מזג אוויר טוב יותר לאנגליה, או רק לגרמניה. לא כדאי לזלזל בזה. אני זוכר שבנובמבר או דצמבר ליברפול ביקשה בפעם הראשונה להאריך את החוזה, ואמרתי להם - בואו נחכה". כשקלופ ואשתו אולה קמים בבוקר, סיפר הסוכן, בחוץ עדיין חשוך. כשהם נפגשים שוב בשעות הערב שוב זה קורה בחשיכה, לא פעם גם עם משקעים כאלה או אחרים. "בזמן פגרת החורף בגרמניה, אם מזג האוויר ממש רע, הקבוצות יוצאות לחופשה של שבועיים, חוזרות ואז טסות למחנה אימונים במקום שמשי. באותו זמן באנגליה, המאמנים צריכים להתכונן ל-13 משחקים. הם כבר מותשים וזה לא קל".

כפי שניתן היה לראות מאז הצטרף למועדון, לא רק התוצאות מעניינות את המנג'ר האנגלי הנפלא. "ליורגן לא אכפת מהניצחון בשבת הבאה", אמר הסוכן. "חלק מהעניין הוא איך המועדון מצטייר, כמה טובה סביבת העבודה. ההנאה היום יומית שלו היא הבסיס להכל. הוא מרוצה מאוד לא רק מהתהליך, אלא גם מהתארים. לכן, זכייה בפרמיירליג עדיין תהיה מטרה עבורו".

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
אוהדי ליברפול מתפללים לקצת שמש. קלופ/רויטרס

קלופ עצמו טען כי מדובר ב"הומור גרמני" וביקש שלא להתייחס לדברים. הוא כן התייחס לטענה לפיה אלופת אירופה היא כעת הקבוצה הטובה ביותר באירופה, לאחר פתיחת עונה מושלמת. "לא יכול להיות שאנחנו הקבוצה הטובה באירופה, כי מנצ'סטר סיטי הקבוצה הטובה בעולם, ולפי הבנתי זו אותה פלנטה", אמר לפני משחק ליגת האלופות של המרסיסיידרס מול נאפולי.

הגרמני הוסיף והסביר: "יש הרבה קבוצות טובות וצריך להוכיח שאתה אחת מהן כל הזמן. בעונה שעברה היינו טובים מאוד. אני לא בטוח שהיינו הכי טובים באירופה, אבל היינו טובים מאוד ברגעים הנכונים ובגלל זה זכינו בליגת האלופות". כשנשאל האם הוא מרגיש עול הזכיה לקראת העונה שבפתח אמר קלופ: "לא, כי אני לא יודע איך זה אמור להרגיש. זה קרה לפני הרבה זמן. אני מקווה שנהיה מוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully